de oude doos
-
Danny TheybersDa
- 50cc rider
- Berichten: 18
- Lid geworden op: Di 23 Feb 2010, 20:34
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
-
Alex GeukensAl
- mx all time winner
- Berichten: 1343
- Lid geworden op: Di 24 Nov 2009, 22:37
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Turnhout
Re: de oude doos
Dat klopt helemaal Danny!
#25 op de Suzuki was inderdaad Henk Van Mierlo,Erp,1981.

#25 op de Suzuki was inderdaad Henk Van Mierlo,Erp,1981.

0 x
-
Marcel HermansMa
- 80cc pilot
- Berichten: 39
- Lid geworden op: Zo 02 Jan 2011, 14:54
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: de oude doos
BIJNA 50 JAAR GESCHIEDENIS;
Op 25 februari 1962 vond de traditionele Interland Nederland-België plaats in het Nederlandse Handel, vlakbij gelegen te Gemert.
Hier op de foto een van de meest begeerde Belgische crossers aller tijden, toen nog uitkomend op een BSA bij de 500cc Junioren.

Uploaded with ImageShack.us
Op 25 februari 1962 vond de traditionele Interland Nederland-België plaats in het Nederlandse Handel, vlakbij gelegen te Gemert.
Hier op de foto een van de meest begeerde Belgische crossers aller tijden, toen nog uitkomend op een BSA bij de 500cc Junioren.

Uploaded with ImageShack.us
0 x
-
Marcel HermansMa
- 80cc pilot
- Berichten: 39
- Lid geworden op: Zo 02 Jan 2011, 14:54
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: de oude doos
Hierbij alle uitslagen van de Interland Nederland-België te Gemert in 1962 met vele verrassende namen;

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us
0 x
-
Marcel HermansMa
- 80cc pilot
- Berichten: 39
- Lid geworden op: Zo 02 Jan 2011, 14:54
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Werner Castelyns
- the legend!
- Berichten: 3525
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: de oude doos
Nummer 34 is Sylvain!!
0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be
-
Vic GeerlingsVi
- peewee pilot
- Berichten: 1
- Lid geworden op: Za 21 Jan 2012, 15:25
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Alex GeukensAl
- mx all time winner
- Berichten: 1343
- Lid geworden op: Di 24 Nov 2009, 22:37
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Turnhout
Re: de oude doos
Daar staan inderdaad al heel wat bekende namen in de uitslag Marcel.
Wie herinnert zich deze meezinger nog! http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... O_K103sq3U
En een knap nostalgisch filmpje van zijn grote voorbeeld uit 1968,Joël Robert.
http://www.youtube.com/watch?v=jYTZCGa5 ... re=related
Wie herinnert zich deze meezinger nog! http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... O_K103sq3U
En een knap nostalgisch filmpje van zijn grote voorbeeld uit 1968,Joël Robert.
http://www.youtube.com/watch?v=jYTZCGa5 ... re=related
0 x
-
Guy DickGu
- the legend!
- Berichten: 3392
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:17
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Galmaarden
Re: de oude doos
Het was bij de junioren precies een BSA-cup 
0 x
The greatest lesson in life is to know that even fools are right sometimes
-
Marcel HermansMa
- 80cc pilot
- Berichten: 39
- Lid geworden op: Zo 02 Jan 2011, 14:54
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Marcel HermansMa
- 80cc pilot
- Berichten: 39
- Lid geworden op: Zo 02 Jan 2011, 14:54
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Peter Goolaerts
- mx all time winner
- Berichten: 1300
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Hulshout
- Contact:
Re: de oude doos
Ik heb vandaag de mtb tocht in Leoplodsburg gereden met mijn zoon, we stonden aan de drankpost en toen we daar net verder reden kreeg ik in het oog dat we op de start stonden vd Duinencross in Hechtel en er vlak na de drankpost het parkoer nog lag als vroeger.
Ik ben met hem er een stukje op gaan rijden maar het leek wel Kokszijde
Er kan zo weer gecrosst worden, alleen leken de stukken wat smaller dan vroeger.
Ik ben met hem er een stukje op gaan rijden maar het leek wel Kokszijde
Er kan zo weer gecrosst worden, alleen leken de stukken wat smaller dan vroeger.
0 x
Ex-Vintage MX Lover
- Danny Hermans
- 125cc junior EK
- Berichten: 75
- Lid geworden op: Vr 09 Okt 2009, 17:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: Hasselt
- Contact:
Re: de oude doos
De duinencross . Als ik me niet vergis was De cross in Hechtel de eerste BMB cross eind januari en als kind heb ik daar kou geleden destijds. Er lag sneeuw en het vroor toen -7. Mijn sokken waren vastgevroren aan de binnenkant van mijn botten.
0 x
http://www.mxvintage.be
Ex-oldtimercrosser, dan zijde heel erg oud :-)
Ex-oldtimercrosser, dan zijde heel erg oud :-)
-
Patrick VanmeertPa
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 424
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:43
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
Re: de oude doos
Doeme, ik dacht dat de eerste cross in die tijd altijd aan het koerselse fonteintje was, maar ik kan me vergissen......
0 x
-
Paul VerdonschotPa
- world THQ sx champ
- Berichten: 1552
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:36
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: de oude doos
jep en deze werd georganiseerd door mc hasselt ,pierre vekemans en zijn companen 
0 x
paladin
-
willy cauberghswi
- 50cc rider
- Berichten: 12
- Lid geworden op: Zo 07 Aug 2011, 21:00
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Re: de oude doos
kalender1985:27jan.hechtel-3febr.bolderberg-10febr.arendonk-17bebr.lummen-24febr.koersel
kalender1986:26jan.hechtel-2febr.bolderberg-9febr.lummen-16febr.koersel
kalender1987:8febr.hechtel-15febr.heusden-zolder-1maart.koersel
kalender1986:26jan.hechtel-2febr.bolderberg-9febr.lummen-16febr.koersel
kalender1987:8febr.hechtel-15febr.heusden-zolder-1maart.koersel
0 x
- Peter Goolaerts
- mx all time winner
- Berichten: 1300
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:10
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Hulshout
- Contact:
Re: de oude doos
Nu zondag mtb toertocht in Koersel, zouden we ook nu het parkoer van vroeger aandoen……ben benieuwd:-)
Laatst gewijzigd door Peter Goolaerts op Do 02 Feb 2012, 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Ex-Vintage MX Lover
- Chris Jacobs
- 125cc junior EK
- Berichten: 59
- Lid geworden op: Do 19 Jan 2012, 17:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Meerhout
- Contact:
Re: de oude doos
hoi manne , idd arco di trento , mooie omgeving daar , mooi circuit 2 x rond 6de plaats uitgevallen met gebroken wiel op de HUSA !
Laatst gewijzigd door Chris Jacobs op Do 02 Feb 2012, 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Oud(st)rijder BLM-BMB , huidig Bondscoach BMX
- Chris Jacobs
- 125cc junior EK
- Berichten: 59
- Lid geworden op: Do 19 Jan 2012, 17:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Meerhout
- Contact:
Re: de oude doos
aan Ivan , ja idd , mij noemde ze speedy in de vroegere bmx jaren , vanwaar die naam kwam ....rarara !
0 x
Oud(st)rijder BLM-BMB , huidig Bondscoach BMX
- Chris Jacobs
- 125cc junior EK
- Berichten: 59
- Lid geworden op: Do 19 Jan 2012, 17:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Meerhout
- Contact:
Re: de oude doos
Paul Verdonschot schreef:Hey peter heeft uwe zoon afgelopen wknd ook gereden in kortrijk !!!Ben er zondag gaan kijken ,de zoon van chris heb ik denk ik zien rijden ,maar heb er gene goolaertshoren vernoemen
@ paul , idd Brett mijn zoon heeft er gereden in Kortrijk 2 x 5de in de finale zaterdag en zondag.
0 x
Oud(st)rijder BLM-BMB , huidig Bondscoach BMX
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten
