hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Voor diegene die niet kunnen inloggen heb ik heb het gevonden hoe je erin geraakt. Als je op de login pagina komt moet je op UPGRADE klikken. Zoals hieronder aangeduid:
Dan moet je gewoon de volgende stappen volgen en je kan weer inloggen!
Wel met chrome of Firefox werken want met IE(10) werkt het (althans bij mij) niet of nauwelijks. Als je op de naam van een deelnemer in een reeks klikt krijg je alle rondetijden te zien.
alles gedaan hetgeen ze vroegen om een upgrade te doen , ik kan ook inloggen maar uitslagen nergens te vinden enkele een tellerke dat maar blijft ronddraaien .
Kreeg gisteren de melding dat ik geupgrade was en kon er zonder probleem op en vandaag kan ik er weer niet meer op geraken . Heb nochtans google chrome , dus daar zalt niet aan liggen .
ik geraak er ook op maar als ik dan de cross van zondag in haacht opvraag krijg ik al de crossen van de laatste jaren in haacht maar niet van zondag, is dat bij jullie ook? of kunnen jullie wel de uitslagen van haacht zien, alvast bedankt