ohlins of WP voor crf 250 ? of nog wa anders ?
-
Gianni SteelsGi
- 125cc rookie
- Berichten: 125
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 23:06
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
ohlins of WP voor crf 250 ? of nog wa anders ?
iemand ervaring met ohlins of wp achtervering voor crf 250 ?
of nog een ander merk ? kvind de originele nie echt goe
graag reacties aub
of nog een ander merk ? kvind de originele nie echt goe
graag reacties aub
0 x
-
Glenn GraulusGl
- 125cc junior EK
- Berichten: 50
- Lid geworden op: Zo 03 Jan 2010, 18:32
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: ohlins of WP voor crf 250 ? of nog wa anders ?
als k et was k pakte ohlins kweet dat het een heel goede vering is met ohlins vering reden ze in de jaren 80 allemaal gps dus
mijn pa heeft een honda 500 van 86 van dirk geukens gekocht en die heeft daar een voor seizoen mee gereden en die is helemaal standaard juist ohlins vering en spes uitlaat dus alsk et was ohlins!
grtzz
mijn pa heeft een honda 500 van 86 van dirk geukens gekocht en die heeft daar een voor seizoen mee gereden en die is helemaal standaard juist ohlins vering en spes uitlaat dus alsk et was ohlins!
grtzz
0 x
- Werner Castelyns
- the legend!
- Berichten: 3525
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: ohlins of WP voor crf 250 ? of nog wa anders ?
Elke vering is goed te krijgen.
'k Zou er vooral op letten welke verdeler er bij jou in de buurt zit.
Misschien zit er om de hoek een verdeler van Ohlins terwijl je voor een WP 20 Km moet rijden.
'k Zou er vooral op letten welke verdeler er bij jou in de buurt zit.
Misschien zit er om de hoek een verdeler van Ohlins terwijl je voor een WP 20 Km moet rijden.
0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be
- Axel Vermetten
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 407
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 15:36
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: ohlins of WP voor crf 250 ? of nog wa anders ?
Kzou zeggen WP vering echt topppp
0 x
bahaha see you @ the finish
- Brian Antonissen
- wk mister 875cc
- Berichten: 2020
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: ohlins of WP voor crf 250 ? of nog wa anders ?
Laat je originele gewoon veranderen voor je een paar duizend neertelt.
0 x
"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
-
Luc SmoldersLu
- mx2 wk rookie
- Berichten: 278
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 09:47
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: ohlins of WP voor crf 250 ? of nog wa anders ?
hello glenn welkom op het forum. ik ben er ook voor om eerst te proberen de originele goed te krijgen ik ga altijd bij willy verstrepen in herselt . willy heeft 6 jaar bij kayaba touch in mol gewerkt. waarvan 2jaar in de gp snelheid 1jaar bij paulin gauthier in het molson team. verleden jaar voor desalle en het ganse ls team en in 2010 weer voor het ls team en tanel leok voor de prijs moet ge het niet laten 250euro fourche +achtervering
0 x
-
Gianni SteelsGi
- 125cc rookie
- Berichten: 125
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 23:06
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: ohlins of WP voor crf 250 ? of nog wa anders ?
soms adres of tel nr. van die willy verstrepen ? dank u
0 x
-
Luc SmoldersLu
- mx2 wk rookie
- Berichten: 278
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 09:47
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: ohlins of WP voor crf 250 ? of nog wa anders ?
tel willy verstrepen 0497/374161 adress gymelsesteenweg 11a herselt dat ligt in de buurt van aarschot
0 x
-
Gianni SteelsGi
- 125cc rookie
- Berichten: 125
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 23:06
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Maxime Bakkers
- mx2 amateur champ
- Berichten: 170
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:09
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Locatie: opoeteren
Re: ohlins of WP voor crf 250 ? of nog wa anders ?
kent er ook iemand zo ene in limburg ?? grts maxime
0 x
-
Luc SmoldersLu
- mx2 wk rookie
- Berichten: 278
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 09:47
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: ohlins of WP voor crf 250 ? of nog wa anders ?
he maxim effekens de a2 autostrade op max 25 min tot bij willy voor kwaliteits service kunt ge een beetje moeite doen niet
0 x
- Maxime Bakkers
- mx2 amateur champ
- Berichten: 170
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:09
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
- Locatie: opoeteren
Re: ohlins of WP voor crf 250 ? of nog wa anders ?
waar is dat dan erges ben van opoeteren ?? grts
0 x
-
Luc SmoldersLu
- mx2 wk rookie
- Berichten: 278
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 09:47
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: ohlins of WP voor crf 250 ? of nog wa anders ?
in de buurt van aarschot 18 km achter diest met een gps toestel is dat toch geen probleem. wel altijd eerst bellen voor afspraak ze zijn druk aan het testen bij het ls team
0 x
- Werner Castelyns
- the legend!
- Berichten: 3525
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: ohlins of WP voor crf 250 ? of nog wa anders ?
Maxime Bakkers schreef:waar is dat dan erges ben van opoeteren ?? grts
Maxime: kijkend naar uwen avatar zou ik ook durven voorstellen dat je eens 100 euro investeert in een TomTom ipv. aan pillekes...
0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bing [bot] en 1 gast