kx450F 2010

Alle crossmotos, alle mx bikes, pitbikes, enzz
Forumregels
- Klik hier voor een handleiding hoe je foto's post
- Topics die niet in de juiste categories gepost zijn worden niet verplaatst maar verwijderd.
- Enkel topics van particulieren zijn toegelaten, met uitzondering van onze adverteerders.
- Je moet minimum 10 berichten gepost hebben vooraleer je hier kan posten.
St
Stijn Roelant
mx2 amateur champ
Berichten: 180
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: izegem
Contact:

kx450F 2010

Berichtdoor Stijn Roelant Ma 22 Nov 2010, 18:54

de titel zegt het zelf ik verkoop mijn kawasaki kx450f omdat ik overstap naar een andere motor

de motor wordt volledig origineel verkocht met een leovinci uitlaat erbij en een luchtfilter of 5 en nog een nieuw tandwiel


de piston werdt vervangen op 32u en zit er nu 8u in motor altijd goed onderhouden geweest...


foto's volgen als ik er kan trekken als het nog klaar is...


vraagprijs 4250euro...


voor verdere info kan je altijd mailen naar stijnroelant@hotmail.com of bellen op het nr 0478 77 06 87


grtz stijn
0 x


kampioen nationalen MX1 2010
St
Stijn Roelant
mx2 amateur champ
Berichten: 180
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: izegem
Contact:

Re: kx450F 2010

Berichtdoor Stijn Roelant Wo 24 Nov 2010, 20:00

uuuuuuppppppppppppp :arrow:
0 x


kampioen nationalen MX1 2010
St
Stijn Roelant
mx2 amateur champ
Berichten: 180
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: izegem
Contact:

Re: kx450F 2010

Berichtdoor Stijn Roelant Vr 26 Nov 2010, 14:14

0 x


kampioen nationalen MX1 2010
St
Stijn Roelant
mx2 amateur champ
Berichten: 180
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: izegem
Contact:

Re: kx450F 2010

Berichtdoor Stijn Roelant Zo 28 Nov 2010, 12:17

hier een nieuwe link

http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/kaw ... 978720.htm


nieuwe verkoop prijs 4000euro!!!
0 x


kampioen nationalen MX1 2010
St
Stijn Roelant
mx2 amateur champ
Berichten: 180
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: izegem
Contact:

Re: kx450F 2010

Berichtdoor Stijn Roelant Wo 01 Dec 2010, 16:01

up!!!!!
0 x


kampioen nationalen MX1 2010
St
Stijn Roelant
mx2 amateur champ
Berichten: 180
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: izegem
Contact:

Re: kx450F 2010

Berichtdoor Stijn Roelant Do 02 Dec 2010, 22:41

prijs verlaagd 3750euro...
0 x


kampioen nationalen MX1 2010
St
Stijn Roelant
mx2 amateur champ
Berichten: 180
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: izegem
Contact:

Re: kx450F 2010

Berichtdoor Stijn Roelant Do 09 Dec 2010, 20:21

mag weg voor 3250euro!!!is in prima staat bouwjaar 2010!!laatste prijsverlaging 3250 is echter niet veel geld voor wat je zal krijgen!!

grtz
0 x


kampioen nationalen MX1 2010
Di
Dimitri Lamote
world THQ sx champ
Berichten: 1661
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:14
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)

Re: kx450F 2010

Berichtdoor Dimitri Lamote Do 09 Dec 2010, 21:07

amai is toch wel een straffe prijs,jammer dat ik geen nodig heb ;)
0 x


Pa
Pascal Pieters
ama lites national champ
Berichten: 467
Lid geworden op: Di 08 Sep 2009, 15:05
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: oilst

Re: kx450F 2010

Berichtdoor Pascal Pieters Vr 10 Dec 2010, 18:45

amai schoon prijske toch,dat geven ze toch voor je motor ook als je hem overlaat ??
0 x


St
Stijn Roelant
mx2 amateur champ
Berichten: 180
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: izegem
Contact:

Re: kx450F 2010

Berichtdoor Stijn Roelant Vr 10 Dec 2010, 19:54

VERKOCHT !!!!!!!!!!!!
t was voor de rappe. Overname was 3000 €
0 x


kampioen nationalen MX1 2010

Terug naar “Motoren”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden · Registreer