Heldergem 22-23-24 juli
- Lander Vanderstraeten
- wk mister 875cc
- Berichten: 2451
- Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
- Contact:
Re: Heldergem 22-23-24 juli
proficiat aan de inrichters !!!!!!!!!!!!!!!!!!
0 x
enjoy the ride, don't destroy it
-
bart coignauba
- 80cc pilot
- Berichten: 31
- Lid geworden op: Ma 18 Jul 2011, 08:20
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Heldergem 22-23-24 juli
eindelijk terug eens thuis van heldergem na 4 dagen , zoals ik eerder al had gezegd dat we er alles zouden aan doen om alle piloten een leuke cross te bezorgen . en aan de reacties te horen is da blijkbaar een beetje gelukt. allen bedankt hiervoor , het is daarvoor dat je het doet , in ons geval toch . en moet zeggen de weer goden waren met ons vandaag .
0 x
- Suz Haeck
- mx all time winner
- Berichten: 1483
- Lid geworden op: Di 15 Sep 2009, 21:22
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Heldergem 22-23-24 juli
was idd een nieuw tof plein , leuke layout, chapeau , en ja nor weerbericht moete niet luisteren, die pipo's zitten er km ver naast ,
en als ze regen voorspellen, zijt mor zekers dak er zijn, tes meestal goe weer lol
was een super mooi crosske , goe gedaan mannen zeker voor herhaling vatbaar ( duimen omhoog )
en als ze regen voorspellen, zijt mor zekers dak er zijn, tes meestal goe weer lol
was een super mooi crosske , goe gedaan mannen zeker voor herhaling vatbaar ( duimen omhoog )
0 x
Suz-mx Team
Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
-
Hempte ChristopheHe
- mx2 amateur champ
- Berichten: 159
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:29
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Contact:
Re: Heldergem 22-23-24 juli
ja idd mooie cross
jammer van mijn duim teveel pijn en daardoor de 2 reeksen moeten stoppen
jammer van mijn duim teveel pijn en daardoor de 2 reeksen moeten stoppen
0 x
- Davy Vanderhaeghen
- ama lites national champ
- Berichten: 535
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:37
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: USofMX
Re: Heldergem 22-23-24 juli
Dik in orde daar in Heldergem!
En wat een geluk met het weer
En wat een geluk met het weer
0 x
HONDA VANDEVELDE
racing by DIRK TANGHE
mx#41
you're never to old to be young and stupid!
racing by DIRK TANGHE
mx#41
you're never to old to be young and stupid!
-
Jeffrey FierensJe
- 80cc pilot
- Berichten: 46
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: Waregem
- Contact:
Re: Heldergem 22-23-24 juli
Tof pleintje!
Super cool trapke naar beneden. Zelfs tegen de avond, in de laatste reesken, was het nog steeds zonder veel risico's te springen. Sterk!
Proficiat aan de inrichters dus
Super cool trapke naar beneden. Zelfs tegen de avond, in de laatste reesken, was het nog steeds zonder veel risico's te springen. Sterk!
Proficiat aan de inrichters dus
0 x
-
Sandy Van De PerreSa
- mxdn winner
- Berichten: 933
- Lid geworden op: Za 25 Jul 2009, 16:55
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: Heldergem 22-23-24 juli
Marc De Wilde schreef:zeer mooi pleintje en iets speciaal .spijtig als je aan de aankomst komt dat je aangevallen wordt door witse zijn vader en zijn mx trainer jurgen van bellingen. die tot 3 keer op mijn hoofd heeft geschopt terwijl witse zijn vader mij op de grond vast hield.
waar ik nu zware hoofdpijn aan overhoud.
heb er iets van gehoord marc wat is er dan gebeurd dat ze zo reageren
0 x
- Robin Eeckhout
- 125cc junior EK
- Berichten: 59
- Lid geworden op: Ma 24 Aug 2009, 19:20
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Nazareth
- Contact:
Re: Heldergem 22-23-24 juli
Foto's van de zondag staan online!
Check http://robaction.webs.com/. Enjoy!
Check http://robaction.webs.com/. Enjoy!
0 x
Robaction Foto's en Onboards ---> http://robaction.webs.com
-
Verpoest KennyVe
- mx2 wk rookie
- Berichten: 258
- Lid geworden op: Zo 06 Sep 2009, 20:07
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Heldergem 22-23-24 juli
idd super plein en weertje
robin merci voor de vele foto's he 
0 x
nieuwelingen m1/3 #22
HONDA VANDEVELDE
racing by DIRK TANGHE
HONDA VANDEVELDE
racing by DIRK TANGHE
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Heldergem 22-23-24 juli
Marc De Wilde schreef:zeer mooi pleintje en iets speciaal .spijtig als je aan de aankomst komt dat je aangevallen wordt door witse zijn vader en zijn mx trainer jurgen van bellingen. die tot 3 keer op mijn hoofd heeft geschopt terwijl witse zijn vader mij op de grond vast hield.
waar ik nu zware hoofdpijn aan overhoud.
ni naar de politie geweest?
Daar kan je perfect een zaak van maken ....
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
-
Geert HofmanGe
- european champ mx2
- Berichten: 229
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 15:30
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: Heldergem 22-23-24 juli
Moet zo'n "bloso gediplomeerde" eigenlijk nie het voorbeeld geven en jonge mannen leren hoe ze moeten crossen ? mss is dit ook een onderdeel van de cursus "hoe pak ik een tegenstander onsportief aan". Wat zielig toch 
Wat betreft de cross , een tof parcour en we hebben ons geamuseerd. Enkel goeie valpartij in superfinale maar enkel zere pink dat valt wel mee . Het was voor ons de eerste keer dit jaar mclb en viel best mee
Wat betreft de cross , een tof parcour en we hebben ons geamuseerd. Enkel goeie valpartij in superfinale maar enkel zere pink dat valt wel mee . Het was voor ons de eerste keer dit jaar mclb en viel best mee
0 x
-
Divina ParewyckDi
- 50cc rider
- Berichten: 24
- Lid geworden op: Ma 21 Jun 2010, 10:15
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Heldergem 22-23-24 juli
Bedankt voor de positieve reacties!! Wij hebben geprobeerd ons best te doen bij de aanleg van het parcour om het toch een beetje tof en aangenaam te maken voor elke piloot en aan de positieve commentaren te zien zijn wij hierin geslaagd voor onze eerste organisatie. Bedankt voor de grote opkomst ondanks de voorspellingen van het slechte weer (waarvan wij toch gespaard zijn gebleven)
Hopelijk tot volgend jaar.
Mx "The Scheldeboys"
ps : bedankt aan de vele vrienden die (héél veel) handjes hebben toegestoken
Hopelijk tot volgend jaar.
Mx "The Scheldeboys"
ps : bedankt aan de vele vrienden die (héél veel) handjes hebben toegestoken
0 x
-
Dourte GerritDo
- ama sx 250 champ
- Berichten: 732
- Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:28
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)
Re: Heldergem 22-23-24 juli
Tgo ja die "van bellingen" ....... heeft inderdaad iets met bloso , en wat me het meest bijblijft das den dienen dat overal in de weg van de piloten loopt !!!!!!(midden op parcour lijnen tonen)
En ja dat zijn dan diegene die er moeten voor zorgen dat de MX wat subsidies krijgt via den Bloso !!!!!!!
ZIELIG inderdaad !!!
MX Dourte
En ja dat zijn dan diegene die er moeten voor zorgen dat de MX wat subsidies krijgt via den Bloso !!!!!!!
ZIELIG inderdaad !!!
MX Dourte
0 x
-
Stefaan LaroySt
- mx1 wk rookie
- Berichten: 316
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:33
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Heldergem 22-23-24 juli
tof iemand die de jeugd moet begeleiden en hen zeggen en tonen hoe het moet die ligt te vechten op de cross..!!jurgen had ik ni gedacht van u maar je ziet iedereen kan zich vergissen in mensen!!!
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten