Heldergem 22-23-24 juli

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Gebruikersavatar
Lander Vanderstraeten
wk mister 875cc
Berichten: 2451
Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
Contact:

Re: Heldergem 22-23-24 juli

Berichtdoor Lander Vanderstraeten Zo 24 Jul 2011, 22:44

proficiat aan de inrichters !!!!!!!!!!!!!!!!!!
0 x


enjoy the ride, don't destroy it
ba
bart coignau
80cc pilot
Berichten: 31
Lid geworden op: Ma 18 Jul 2011, 08:20
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Heldergem 22-23-24 juli

Berichtdoor bart coignau Zo 24 Jul 2011, 23:03

eindelijk terug eens thuis van heldergem na 4 dagen , zoals ik eerder al had gezegd dat we er alles zouden aan doen om alle piloten een leuke cross te bezorgen . en aan de reacties te horen is da blijkbaar een beetje gelukt. allen bedankt hiervoor , het is daarvoor dat je het doet , in ons geval toch . en moet zeggen de weer goden waren met ons vandaag .
0 x


Gebruikersavatar
Suz Haeck
mx all time winner
Berichten: 1483
Lid geworden op: Di 15 Sep 2009, 21:22
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Heldergem 22-23-24 juli

Berichtdoor Suz Haeck Zo 24 Jul 2011, 23:11

was idd een nieuw tof plein , leuke layout, chapeau , en ja nor weerbericht moete niet luisteren, die pipo's zitten er km ver naast ,
en als ze regen voorspellen, zijt mor zekers dak er zijn, tes meestal goe weer lol ;)

was een super mooi crosske , goe gedaan mannen zeker voor herhaling vatbaar ( duimen omhoog )
0 x


Suz-mx Team

Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
He
Hempte Christophe
mx2 amateur champ
Berichten: 159
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 19:29
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Contact:

Re: Heldergem 22-23-24 juli

Berichtdoor Hempte Christophe Ma 25 Jul 2011, 11:44

ja idd mooie cross
jammer van mijn duim teveel pijn en daardoor de 2 reeksen moeten stoppen
0 x


Gebruikersavatar
Davy Vanderhaeghen
ama lites national champ
Berichten: 535
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:37
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: USofMX

Re: Heldergem 22-23-24 juli

Berichtdoor Davy Vanderhaeghen Ma 25 Jul 2011, 12:13

Dik in orde daar in Heldergem!
En wat een geluk met het weer :shock:
0 x


HONDA VANDEVELDE
racing by DIRK TANGHE
mx#41
you're never to old to be young and stupid!
Je
Jeffrey Fierens
80cc pilot
Berichten: 46
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: Waregem
Contact:

Re: Heldergem 22-23-24 juli

Berichtdoor Jeffrey Fierens Ma 25 Jul 2011, 13:18

Tof pleintje!

Super cool trapke naar beneden. Zelfs tegen de avond, in de laatste reesken, was het nog steeds zonder veel risico's te springen. Sterk!

Proficiat aan de inrichters dus ;)
0 x


Sa
Sandy Van De Perre
mxdn winner
Berichten: 933
Lid geworden op: Za 25 Jul 2009, 16:55
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: Heldergem 22-23-24 juli

Berichtdoor Sandy Van De Perre Ma 25 Jul 2011, 16:18

Marc De Wilde schreef:zeer mooi pleintje en iets speciaal .spijtig als je aan de aankomst komt dat je aangevallen wordt door witse zijn vader en zijn mx trainer jurgen van bellingen. die tot 3 keer op mijn hoofd heeft geschopt terwijl witse zijn vader mij op de grond vast hield.
waar ik nu zware hoofdpijn aan overhoud.

heb er iets van gehoord marc wat is er dan gebeurd dat ze zo reageren :?: alvast spoedig herstel
0 x


Gebruikersavatar
Robin Eeckhout
125cc junior EK
Berichten: 59
Lid geworden op: Ma 24 Aug 2009, 19:20
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Nazareth
Contact:

Re: Heldergem 22-23-24 juli

Berichtdoor Robin Eeckhout Ma 25 Jul 2011, 16:40

Foto's van de zondag staan online!
Check http://robaction.webs.com/. Enjoy!
0 x


Robaction Foto's en Onboards ---> http://robaction.webs.com
Ve
Verpoest Kenny
mx2 wk rookie
Berichten: 258
Lid geworden op: Zo 06 Sep 2009, 20:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Heldergem 22-23-24 juli

Berichtdoor Verpoest Kenny Ma 25 Jul 2011, 17:43

idd super plein en weertje :D robin merci voor de vele foto's he ;)
0 x


nieuwelingen m1/3 #22


HONDA VANDEVELDE
racing by DIRK TANGHE
Gebruikersavatar
Etienne Dierckx
the legend!
Berichten: 3153
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Heldergem 22-23-24 juli

Berichtdoor Etienne Dierckx Ma 25 Jul 2011, 17:50

Marc De Wilde schreef:zeer mooi pleintje en iets speciaal .spijtig als je aan de aankomst komt dat je aangevallen wordt door witse zijn vader en zijn mx trainer jurgen van bellingen. die tot 3 keer op mijn hoofd heeft geschopt terwijl witse zijn vader mij op de grond vast hield.
waar ik nu zware hoofdpijn aan overhoud.



ni naar de politie geweest?
Daar kan je perfect een zaak van maken ....
0 x


het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
Ge
Geert Hofman
european champ mx2
Berichten: 229
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 15:30
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Heldergem 22-23-24 juli

Berichtdoor Geert Hofman Ma 25 Jul 2011, 18:14

Moet zo'n "bloso gediplomeerde" eigenlijk nie het voorbeeld geven en jonge mannen leren hoe ze moeten crossen ? mss is dit ook een onderdeel van de cursus "hoe pak ik een tegenstander onsportief aan". Wat zielig toch :evil:

Wat betreft de cross , een tof parcour en we hebben ons geamuseerd. Enkel goeie valpartij in superfinale maar enkel zere pink dat valt wel mee . Het was voor ons de eerste keer dit jaar mclb en viel best mee ;)
0 x


Di
Divina Parewyck
50cc rider
Berichten: 24
Lid geworden op: Ma 21 Jun 2010, 10:15
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Heldergem 22-23-24 juli

Berichtdoor Divina Parewyck Ma 25 Jul 2011, 18:58

Bedankt voor de positieve reacties!! Wij hebben geprobeerd ons best te doen bij de aanleg van het parcour om het toch een beetje tof en aangenaam te maken voor elke piloot en aan de positieve commentaren te zien zijn wij hierin geslaagd voor onze eerste organisatie. Bedankt voor de grote opkomst ondanks de voorspellingen van het slechte weer (waarvan wij toch gespaard zijn gebleven)
Hopelijk tot volgend jaar.
Mx "The Scheldeboys"
ps : bedankt aan de vele vrienden die (héél veel) handjes hebben toegestoken :-)
0 x


Do
Dourte Gerrit
ama sx 250 champ
Berichten: 732
Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:28
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)

Re: Heldergem 22-23-24 juli

Berichtdoor Dourte Gerrit Ma 25 Jul 2011, 19:06

Tgo ja die "van bellingen" ....... heeft inderdaad iets met bloso , en wat me het meest bijblijft das den dienen dat overal in de weg van de piloten loopt !!!!!!(midden op parcour lijnen tonen)
En ja dat zijn dan diegene die er moeten voor zorgen dat de MX wat subsidies krijgt via den Bloso !!!!!!!
ZIELIG inderdaad !!!
MX Dourte
0 x


St
Stefaan Laroy
mx1 wk rookie
Berichten: 316
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:33
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Heldergem 22-23-24 juli

Berichtdoor Stefaan Laroy Ma 25 Jul 2011, 19:59

tof iemand die de jeugd moet begeleiden en hen zeggen en tonen hoe het moet die ligt te vechten op de cross..!!jurgen had ik ni gedacht van u maar je ziet iedereen kan zich vergissen in mensen!!!
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden · Registreer