paastrofee vmcf ieper

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Gebruikersavatar
Tony Hermans
mx3 wk champ
Berichten: 573
Lid geworden op: Ma 03 Aug 2009, 20:11
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: paastrofee vmcf ieper

Berichtdoor Tony Hermans Ma 09 Apr 2012, 21:56

Jurgen De Smet schreef:tony waar maak jij je zorgen over ge ging maandag toch naar axel :) :)

en ja gingen het telkens plat trekken .


Smet ik ben ier he!!!!!!
was de mazout op he van die kraan!!!of was het plat trekken voor achter de cross??? :lol: :lol:
0 x


MX Planet
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Bezoek onze nieuwe website: http://www.mx-planet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Officieel Suzuki-dealer MCLB-VJMO
Gebruikersavatar
Lander Vanderstraeten
wk mister 875cc
Berichten: 2451
Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
Contact:

Re: paastrofee vmcf ieper

Berichtdoor Lander Vanderstraeten Di 10 Apr 2012, 16:34

Dit kreeg ik via mail:


Beste,

ter info een fotoalbum met wat karacterbeelden uit de VMCF paasmaandag bij Ieper
http://jalbum.net/en/browse/user/album/1154152/


Vriendelijke groeten,

Devid Camerlynck
camerlynck@devid.be
www.devid.be
0 x


enjoy the ride, don't destroy it
Gebruikersavatar
Gunny Michiels
mx all time winner
Berichten: 1277
Lid geworden op: Ma 31 Aug 2009, 21:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: aalst

Re: paastrofee vmcf ieper

Berichtdoor Gunny Michiels Di 10 Apr 2012, 20:28

Melissa : Weeral ne dikke MERCIE voor de mooie foto's !!!

Voor de rest heb ik nietveel te zeggen over het parcour in ieper of dat het een puttige cross was door niet te vlakken en frezen wat andere jaren wel zo was :!: (al stond daar wel een dikke vette mooie kraan een gans weekend te blinken...)


Op naar de volgende
0 x


#66 Nieuwelingen open
Gebruikersavatar
Gerdy Bouton
125cc junior EK
Berichten: 78
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Zuidschote-Dorp

Re: paastrofee vmcf ieper

Berichtdoor Gerdy Bouton Di 10 Apr 2012, 21:35

Voor mij was het een blij weerzien in de vmcf, heb me wel geamuzeerd. En leuke reeksen gehad, jammer dak er de eerste reeks op zondag uitgekegeld was :p
0 x


Gebruikersavatar
Melissa De Paepe
ama lites national champ
Berichten: 512
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:42
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Locatie: Evergem
Contact:

Re: paastrofee vmcf ieper

Berichtdoor Melissa De Paepe Di 10 Apr 2012, 21:46

T'waren proeven zeker? :p
Uitkegelen en roepen en doen hoort daar bij :d hmmm

Grg gedaan Gunny! ;)
0 x


Mx-Melisje-Pics ---> http://www.mx-melisje.be
Be
Ben Van Den Heuvel
80cc pilot
Berichten: 33
Lid geworden op: Za 13 Feb 2010, 15:52
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: paastrofee vmcf ieper

Berichtdoor Ben Van Den Heuvel Wo 11 Apr 2012, 19:05

Heej Melissa,

bedankt voor de mooie foto's !
Hoe kan ik deze opslaan of op aanvraag ofzo?

Groetjes Ben nieuw mx2 #103
0 x


Gebruikersavatar
Gunny Michiels
mx all time winner
Berichten: 1277
Lid geworden op: Ma 31 Aug 2009, 21:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: aalst

Re: paastrofee vmcf ieper

Berichtdoor Gunny Michiels Wo 11 Apr 2012, 19:36

voor opslaan van de foto's van melissa : rond de foto ziet men een witte kader, daar op klikken met uw rechtse muisknop en op achtergrond opslaan als klikken ;-)
0 x


#66 Nieuwelingen open
Gebruikersavatar
Melissa De Paepe
ama lites national champ
Berichten: 512
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:42
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Locatie: Evergem
Contact:

Re: paastrofee vmcf ieper

Berichtdoor Melissa De Paepe Wo 11 Apr 2012, 19:50

Ge doet da goe Gunny :)
Ge moogt nog véél reclame maken vr mij :p
0 x


Mx-Melisje-Pics ---> http://www.mx-melisje.be
Gebruikersavatar
Gunny Michiels
mx all time winner
Berichten: 1277
Lid geworden op: Ma 31 Aug 2009, 21:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: aalst

Re: paastrofee vmcf ieper

Berichtdoor Gunny Michiels Wo 11 Apr 2012, 20:02

ok, dan vraag ik 6 stikkerkes :lol:
0 x


#66 Nieuwelingen open
Gebruikersavatar
Melissa De Paepe
ama lites national champ
Berichten: 512
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:42
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Locatie: Evergem
Contact:

Re: paastrofee vmcf ieper

Berichtdoor Melissa De Paepe Wo 11 Apr 2012, 20:30

Tis goe jong :)
Alst da maar is, ik leg er u 6 opzij als ze af zijn! whaha
De oude zijn nog beschikbaar! :)
0 x


Mx-Melisje-Pics ---> http://www.mx-melisje.be
Gebruikersavatar
Gunny Michiels
mx all time winner
Berichten: 1277
Lid geworden op: Ma 31 Aug 2009, 21:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: aalst

Re: paastrofee vmcf ieper

Berichtdoor Gunny Michiels Wo 11 Apr 2012, 20:39

aaah das goe ;)
0 x


#66 Nieuwelingen open
Ma
Mateo Campos
50cc rider
Berichten: 24
Lid geworden op: Za 16 Okt 2010, 00:36
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: paastrofee vmcf ieper

Berichtdoor Mateo Campos Do 12 Apr 2012, 02:04

zie nog geen uitslagen op mylaps ?
0 x


Da
David Nelen
mx2 amateur champ
Berichten: 182
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 11:31
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Essen
Contact:

Re: paastrofee vmcf ieper

Berichtdoor David Nelen Do 12 Apr 2012, 12:40

0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten

Aanmelden · Registreer