Jurgen De Smet schreef:tony waar maak jij je zorgen over ge ging maandag toch naar axel![]()
![]()
en ja gingen het telkens plat trekken .
Smet ik ben ier he!!!!!!
was de mazout op he van die kraan!!!of was het plat trekken voor achter de cross???
Jurgen De Smet schreef:tony waar maak jij je zorgen over ge ging maandag toch naar axel![]()
![]()
en ja gingen het telkens plat trekken .
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten