25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Ta
Tania De Smet
peewee pilot
Berichten: 2
Lid geworden op: Ma 30 Aug 2010, 17:28
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt

Berichtdoor Tania De Smet Do 16 Jun 2011, 11:34

Laat de info maar komen???
0 x


Gebruikersavatar
Auke Theuninck
mx2 wk rookie
Berichten: 281
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt

Berichtdoor Auke Theuninck Vr 17 Jun 2011, 17:25

Gisteren langs gepasseert. De paaltjes en linten hangen er al, tafelberg breder gemaakt, aan bergen en kombochten gewerkt, ziet er heel goed uit!!
0 x


St
Stijn Pollier
ama lites national champ
Berichten: 456
Lid geworden op: Di 29 Sep 2009, 12:45
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: aalter

Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt

Berichtdoor Stijn Pollier Vr 17 Jun 2011, 21:00

Ik vind Tielt en Middelkerke de mooiste 'vlakke' weidecrossen van de kalender.
0 x


Le
Lenny Van Troys
peewee pilot
Berichten: 5
Lid geworden op: Za 18 Jun 2011, 12:46
Ik ben een..: geen van bovenstaande

Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt

Berichtdoor Lenny Van Troys Za 18 Jun 2011, 12:56

de foto's van het parcour kan je vinden op de facebookpagina van Colleen Van Troys.
het is een harde omloop met 3 tafelbergen (2 grote en 1 kleintje) en 3 springbergen.
0 x


Sy
Sylvain Lucas
125cc rookie
Berichten: 110
Lid geworden op: Di 01 Feb 2011, 13:43
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt

Berichtdoor Sylvain Lucas Zo 19 Jun 2011, 00:00

BESTE VRIENDEN VAN TIELT
hiermee wensen we jullie veel sukses met de tweede fam federation cup 2011
vanwege DE PAALSE CROSSERS
0 x


Gebruikersavatar
Kenny Boxtaele
mx2 amateur champ
Berichten: 191
Lid geworden op: Vr 24 Jul 2009, 12:44
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt

Berichtdoor Kenny Boxtaele Zo 19 Jun 2011, 21:16

Is er opnieuw een reeks voor de hobbyrijders voorzien ?
Voor de rest hopen op goed weer, de rest is zeker en vast in orde daar!
grtz
0 x


Smx°oO ride it live it
Gebruikersavatar
Jan Meert
mxdn winner
Berichten: 992
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt

Berichtdoor Jan Meert Zo 19 Jun 2011, 21:21

@ Sylvain tnkx , en brengt ook maar genoeg vbm'rs mee he ;)

Hopelijk droog weerke en mooie omloop, heb er al zin in :)Ons teamke zal er alvast compleet staan ;)
0 x


SuzMxTeam #97 -MCLB Amateurs Open - Jan Meert Services * Service grasrobots * http://www.janmeertservices.be -
Ma
Marlies Dictus
125cc junior EK
Berichten: 84
Lid geworden op: Wo 03 Mar 2010, 19:58
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt

Berichtdoor Marlies Dictus Ma 20 Jun 2011, 08:15

Aan de HOBBYRIJDERS: De reeks van de hobbyrijders gaat niet door op zaterdag. De hobbyrijders kunnen echter met hun vergunning kosteloos deelnemen op zondag bij de Masters-Experten.

Marlies
0 x


Mi
Michael Baillieu
mx2 wk champ
Berichten: 617
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 22:18
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: hoeke

Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt

Berichtdoor Michael Baillieu Ma 20 Jun 2011, 10:03

alsk da goe begrijp gaan die hobbyrijders dus bij de nationalen rijden? en moet ge nu op voorhand ingeschreven zijn of gewoon zaterdag toekomen en inschrijven? mvg
0 x


RIP TIMO :( we gonna miss you!
Da
Dave Van Dun
ama lites eastcoast champ
Berichten: 407
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 19:24
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt

Berichtdoor Dave Van Dun Ma 20 Jun 2011, 11:49

Ziet er Goed uit .....
hopen dat het snel weekend is :D
0 x


Ta
Tania De Smet
peewee pilot
Berichten: 2
Lid geworden op: Ma 30 Aug 2010, 17:28
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt

Berichtdoor Tania De Smet Ma 20 Jun 2011, 11:57

De Vrijetijdsijders en de Experten rijden elk hun eigen reeks de Zondag
De vrijetijdsrijders kunnen zich zondag in de tent inschrijven vanaf 7 uur .
0 x


Ma
Marnix Lannoo
mx2 amateur champ
Berichten: 191
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 11:39
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: Wingene
Contact:

Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt

Berichtdoor Marnix Lannoo Ma 20 Jun 2011, 20:17

@ MB

Den tijd dat de Masters nationalen waren is al lang voorbij ze. :D
0 x


Gebruikersavatar
Dean Schallon
125cc junior EK
Berichten: 83
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:54
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: Deerlijk
Contact:

Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt

Berichtdoor Dean Schallon Ma 20 Jun 2011, 20:29

vraagje kan ik gewoon me mijn mclb vergunning in men reeks mee doen of niet heb nammelijk geen fc(fam) nummer
0 x


MOTOCROSS IS A CONTACT SPORT ...
SEE YOU AT THE FIRST CORNER
Gebruikersavatar
Suz Haeck
mx all time winner
Berichten: 1483
Lid geworden op: Di 15 Sep 2009, 21:22
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt

Berichtdoor Suz Haeck Ma 20 Jun 2011, 20:37

nr krijg je bij inschrijving Dean, daar er geen aanvragen dienen te gebeuren op voorhand om deel te nemen, zoals de voorbijje jaren wel het geval was,
0 x


Suz-mx Team

Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
Gebruikersavatar
Dean Schallon
125cc junior EK
Berichten: 83
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:54
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: Deerlijk
Contact:

Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt

Berichtdoor Dean Schallon Ma 20 Jun 2011, 21:44

is super :P thnx voor de snelle respons :P
0 x


MOTOCROSS IS A CONTACT SPORT ...
SEE YOU AT THE FIRST CORNER
Gebruikersavatar
Jan Meert
mxdn winner
Berichten: 992
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt

Berichtdoor Jan Meert Do 23 Jun 2011, 18:48

iemand met beke fotos van het parkoer, wil de springers nog wel es zien.het weer zal toch al meevallen, das al veel :) Rap wknd ze
0 x


SuzMxTeam #97 -MCLB Amateurs Open - Jan Meert Services * Service grasrobots * http://www.janmeertservices.be -
Sh
Sharon Dekeyser
mx2 amateur champ
Berichten: 150
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 20:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: ruiselede
Contact:

Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt

Berichtdoor Sharon Dekeyser Do 23 Jun 2011, 19:12

0 x


Ja
Jarno Vlegels
50cc rider
Berichten: 24
Lid geworden op: Do 15 Okt 2009, 20:15
Ik ben een..: geen van bovenstaande

Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt

Berichtdoor Jarno Vlegels Do 23 Jun 2011, 19:13

0 x


Gebruikersavatar
Jan Meert
mxdn winner
Berichten: 992
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt

Berichtdoor Jan Meert Do 23 Jun 2011, 22:37

Tnkx Jarno ;)Is dus in de andere richting dat we rijden en toch andere lay-out;SUPER :!: Is werk van gemaakt
0 x


SuzMxTeam #97 -MCLB Amateurs Open - Jan Meert Services * Service grasrobots * http://www.janmeertservices.be -
Gebruikersavatar
Ronny Neelen
mx2 wk champ
Berichten: 619
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:30
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: NEEROETEREN

Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt

Berichtdoor Ronny Neelen Vr 24 Jun 2011, 13:46

hoe ligt de omloop erbij en hoe is het weer daar hier in genk al de hele tijd regen :(
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

Aanmelden · Registreer