Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

plaats hier alle trainingcircuits.
Da
Daisy De Meyer
80cc pilot
Berichten: 38
Lid geworden op: Ma 28 Jun 2010, 11:40
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Daisy De Meyer Za 17 Jul 2010, 14:08

hierbij de foto's van olmen op 11juli2010
www.ddmpics.webs.com
0 x


Gebruikersavatar
Mario Van Den Broeck
mx3 wk champ
Berichten: 595
Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 20:52
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Mario Van Den Broeck Zo 18 Jul 2010, 21:54

vandaag gaan rijden, lag heel goed.

cr stond nog afgeveerd voor monobike, kvoel het in mijne rug :lol:
0 x


MCLB nieuwelingen mx1/3A suzuki rm250 #1
Gebruikersavatar
Schepers Brent
ama lites national champ
Berichten: 522
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:29
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Schepers Brent Zo 18 Jul 2010, 23:24

Ligge daar nu waves in?
0 x


Gebruikersavatar
Arno Plue
mx2 amateur champ
Berichten: 175
Lid geworden op: Do 06 Aug 2009, 22:58
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: westerlo

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Arno Plue Zo 18 Jul 2010, 23:42

de laatste keer dat ik daar was geweest(2 weken geleden) waren ze de waves aan het maken :)
0 x


yz 250 #19
Gebruikersavatar
Mario Van Den Broeck
mx3 wk champ
Berichten: 595
Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 20:52
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Mario Van Den Broeck Ma 19 Jul 2010, 14:06

jep de waves liggen er, is wel leuk maar lag heel los, eens ge snelheid verliest word het daar heel moeilijk
0 x


MCLB nieuwelingen mx1/3A suzuki rm250 #1
Gebruikersavatar
Marco Vroon
80cc pilot
Berichten: 49
Lid geworden op: Za 26 Dec 2009, 17:57
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Marco Vroon Di 20 Jul 2010, 13:42

mario van den broeck schreef:jep de waves liggen er, is wel leuk maar lag heel los, eens ge snelheid verliest word het daar heel moeilijk


indd de bocht na de waves vind ik zelf minder daar ga je een halve meter omlaag terecht in een zeer losse zandbak.
0 x


#176
Gebruikersavatar
Rob Indemans
mxdn winner
Berichten: 886
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:44
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Rob Indemans Do 22 Jul 2010, 20:34

Het is anders prachtig om die GP mannen daar over die waves zien te knallen :shock:
0 x


We
Wesley Van Diejen
peewee pilot
Berichten: 1
Lid geworden op: Vr 23 Jul 2010, 10:25
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Wesley Van Diejen Vr 23 Jul 2010, 10:27

Weet iemand hoe de baan nu ligt?? is het nat??
Wij willen aankomend weekend komen rijden en is best een eind weg...

alvast bedankt..
0 x


Di
Dimitri Lamote
world THQ sx champ
Berichten: 1661
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:14
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Dimitri Lamote Ma 26 Jul 2010, 20:56

Hallo weet er iemand hoe de track erbij ligt,wij komen morgen vanuit brugge naar ginder en hier heeft het heel tweekend droog gebleven;dank u
0 x


Mi
Michael Baillieu
mx2 wk champ
Berichten: 617
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 22:18
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: hoeke

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Michael Baillieu Ma 26 Jul 2010, 23:40

dudzele dimi :p en ik denk ni daze u daar toe laten :p
0 x


RIP TIMO :( we gonna miss you!
Op
Opsteyn Jan
125cc rookie
Berichten: 148
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:18
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Opsteyn Jan Di 27 Jul 2010, 10:50

donderdag namiddag zal ik aanwezig zijn

grtz jeanke
0 x


Di
Dimitri Lamote
world THQ sx champ
Berichten: 1661
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:14
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Dimitri Lamote Di 27 Jul 2010, 20:43

Het zat deze middag vol met gp piloten twas de moeite amai en het plein lag redelijk in puttekes was niet gevlakt,die waves zijn enkel maar te doen voor pros hoor amai je zag daar vanalles ;)
0 x


Jo
Jorn Colijn
125cc junior EK
Berichten: 76
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 10:35
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Jorn Colijn Wo 04 Aug 2010, 10:30

Wie heeft er foto's gemaakt dinsdag 3 aug? En waar kan ik ze vinden?

Groetjes Jorn 8-)
0 x


Ki
Kim Ackermans
peewee pilot
Berichten: 7
Lid geworden op: Vr 24 Jul 2009, 09:23
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Kim Ackermans Za 07 Aug 2010, 10:05

Als er iemand vandaag zaterdag 7 aug gaat rijden in olmen, kan die deze avond dan laten weten hoe het parcours erbij lag? Ik ben van plan om zondag te gaan maar na de regenval van de voorbije week ...

Alvast bedankt!
0 x


Gebruikersavatar
Arno Plue
mx2 amateur champ
Berichten: 175
Lid geworden op: Do 06 Aug 2009, 22:58
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: westerlo

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Arno Plue Za 07 Aug 2010, 21:40

lag perfect vandaag op het einde wat stof maar morge gaat het perfect liggen door de regen van daar straks ;)
0 x


yz 250 #19
Gebruikersavatar
Lorenz Van Roeyen
mx2 amateur champ
Berichten: 162
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 09:12
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Sint-Pauwels

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Lorenz Van Roeyen Do 12 Aug 2010, 00:09

Aan degenen die mij tijdens mijn mooie valpartij op 8/08 geholpen hebben, en aan de organisatie die mijn camionette/gerief mooi terug hebben bezorgd. Bedankt, echt waar!

Het moment da ik terug kan rijden zien jullie me daar weer en trakteer ik éne!

T'was te hopen da ze overal zo goe zorg droegen voor hun piloten!
0 x


-Rule the track, or stay on the sideline...-
Sy
Sydny Klinkenberg
125cc junior EK
Berichten: 51
Lid geworden op: Za 26 Jun 2010, 15:34
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Sydny Klinkenberg Do 12 Aug 2010, 13:54

Amai Je ging er hard af daar :shock:
Geen dank voor de hulp dat hoort gewoon !

Greets Kawasaki # 29
0 x


Gebruikersavatar
Lorenz Van Roeyen
mx2 amateur champ
Berichten: 162
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 09:12
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Sint-Pauwels

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Lorenz Van Roeyen Do 12 Aug 2010, 23:32

Sydny Klinkenberg schreef:Amai Je ging er hard af daar :shock:
Geen dank voor de hulp dat hoort gewoon !

Greets Kawasaki # 29


Dat hoort idd gewoon, hoewel ik op veel terreinen mensen steeds gewoon zie kijken. :P

Nogmaals bedankt! K'weet nie hoe ik vant plein was geraakt zonder jullie hulp :P
0 x


-Rule the track, or stay on the sideline...-
Gebruikersavatar
Mario Van Den Broeck
mx3 wk champ
Berichten: 595
Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 20:52
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Mario Van Den Broeck Wo 18 Aug 2010, 00:44

is het al terug de andere richting op ? :) ik ben er zondag


ik vond het leuker in de gewone richting , maar wie ben ik :lol:
0 x


MCLB nieuwelingen mx1/3A suzuki rm250 #1
Sy
Sydny Klinkenberg
125cc junior EK
Berichten: 51
Lid geworden op: Za 26 Jun 2010, 15:34
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)

Berichtdoor Sydny Klinkenberg Zo 22 Aug 2010, 23:20

De baan lag er vandaag super goed bij !
0 x


Terug naar “trainingscircuits”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten

Aanmelden · Registreer