Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
-
Daisy De MeyerDa
- 80cc pilot
- Berichten: 38
- Lid geworden op: Ma 28 Jun 2010, 11:40
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
hierbij de foto's van olmen op 11juli2010
www.ddmpics.webs.com
www.ddmpics.webs.com
0 x
- Mario Van Den Broeck
- mx3 wk champ
- Berichten: 595
- Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 20:52
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
vandaag gaan rijden, lag heel goed.
cr stond nog afgeveerd voor monobike, kvoel het in mijne rug
cr stond nog afgeveerd voor monobike, kvoel het in mijne rug
0 x
MCLB nieuwelingen mx1/3A suzuki rm250 #1
- Schepers Brent
- ama lites national champ
- Berichten: 522
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:29
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Arno Plue
- mx2 amateur champ
- Berichten: 175
- Lid geworden op: Do 06 Aug 2009, 22:58
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: westerlo
Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
de laatste keer dat ik daar was geweest(2 weken geleden) waren ze de waves aan het maken 
0 x
yz 250 #19
- Mario Van Den Broeck
- mx3 wk champ
- Berichten: 595
- Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 20:52
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
jep de waves liggen er, is wel leuk maar lag heel los, eens ge snelheid verliest word het daar heel moeilijk
0 x
MCLB nieuwelingen mx1/3A suzuki rm250 #1
- Marco Vroon
- 80cc pilot
- Berichten: 49
- Lid geworden op: Za 26 Dec 2009, 17:57
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
mario van den broeck schreef:jep de waves liggen er, is wel leuk maar lag heel los, eens ge snelheid verliest word het daar heel moeilijk
indd de bocht na de waves vind ik zelf minder daar ga je een halve meter omlaag terecht in een zeer losse zandbak.
0 x
#176
- Rob Indemans
- mxdn winner
- Berichten: 886
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:44
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
Het is anders prachtig om die GP mannen daar over die waves zien te knallen 
0 x
-
Wesley Van DiejenWe
- peewee pilot
- Berichten: 1
- Lid geworden op: Vr 23 Jul 2010, 10:25
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
Weet iemand hoe de baan nu ligt?? is het nat??
Wij willen aankomend weekend komen rijden en is best een eind weg...
alvast bedankt..
Wij willen aankomend weekend komen rijden en is best een eind weg...
alvast bedankt..
0 x
-
Dimitri LamoteDi
- world THQ sx champ
- Berichten: 1661
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:14
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)
Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
Hallo weet er iemand hoe de track erbij ligt,wij komen morgen vanuit brugge naar ginder en hier heeft het heel tweekend droog gebleven;dank u
0 x
-
Michael BaillieuMi
- mx2 wk champ
- Berichten: 617
- Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 22:18
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: hoeke
Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
dudzele dimi :p en ik denk ni daze u daar toe laten :p
0 x
RIP TIMO :( we gonna miss you!
-
Opsteyn JanOp
- 125cc rookie
- Berichten: 148
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:18
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
-
Dimitri LamoteDi
- world THQ sx champ
- Berichten: 1661
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:14
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)
Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
Het zat deze middag vol met gp piloten twas de moeite amai en het plein lag redelijk in puttekes was niet gevlakt,die waves zijn enkel maar te doen voor pros hoor amai je zag daar vanalles 
0 x
-
Jorn ColijnJo
- 125cc junior EK
- Berichten: 76
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 10:35
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
Wie heeft er foto's gemaakt dinsdag 3 aug? En waar kan ik ze vinden?
Groetjes Jorn
Groetjes Jorn
0 x
-
Kim AckermansKi
- peewee pilot
- Berichten: 7
- Lid geworden op: Vr 24 Jul 2009, 09:23
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
Als er iemand vandaag zaterdag 7 aug gaat rijden in olmen, kan die deze avond dan laten weten hoe het parcours erbij lag? Ik ben van plan om zondag te gaan maar na de regenval van de voorbije week ...
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
0 x
- Arno Plue
- mx2 amateur champ
- Berichten: 175
- Lid geworden op: Do 06 Aug 2009, 22:58
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: westerlo
Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
lag perfect vandaag op het einde wat stof maar morge gaat het perfect liggen door de regen van daar straks 
0 x
yz 250 #19
- Lorenz Van Roeyen
- mx2 amateur champ
- Berichten: 162
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 09:12
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Sint-Pauwels
Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
Aan degenen die mij tijdens mijn mooie valpartij op 8/08 geholpen hebben, en aan de organisatie die mijn camionette/gerief mooi terug hebben bezorgd. Bedankt, echt waar!
Het moment da ik terug kan rijden zien jullie me daar weer en trakteer ik éne!
T'was te hopen da ze overal zo goe zorg droegen voor hun piloten!
Het moment da ik terug kan rijden zien jullie me daar weer en trakteer ik éne!
T'was te hopen da ze overal zo goe zorg droegen voor hun piloten!
0 x
-Rule the track, or stay on the sideline...-
-
Sydny KlinkenbergSy
- 125cc junior EK
- Berichten: 51
- Lid geworden op: Za 26 Jun 2010, 15:34
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
Amai Je ging er hard af daar
Geen dank voor de hulp dat hoort gewoon !
Greets Kawasaki # 29
Geen dank voor de hulp dat hoort gewoon !
Greets Kawasaki # 29
0 x
- Lorenz Van Roeyen
- mx2 amateur champ
- Berichten: 162
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 09:12
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Sint-Pauwels
Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
Sydny Klinkenberg schreef:Amai Je ging er hard af daar![]()
Geen dank voor de hulp dat hoort gewoon !
Greets Kawasaki # 29
Dat hoort idd gewoon, hoewel ik op veel terreinen mensen steeds gewoon zie kijken.
Nogmaals bedankt! K'weet nie hoe ik vant plein was geraakt zonder jullie hulp
0 x
-Rule the track, or stay on the sideline...-
- Mario Van Den Broeck
- mx3 wk champ
- Berichten: 595
- Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 20:52
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Hondapark Olmen (www.hondapark.be)
is het al terug de andere richting op ?
ik ben er zondag
ik vond het leuker in de gewone richting , maar wie ben ik
ik vond het leuker in de gewone richting , maar wie ben ik
0 x
MCLB nieuwelingen mx1/3A suzuki rm250 #1
-
Sydny KlinkenbergSy
- 125cc junior EK
- Berichten: 51
- Lid geworden op: Za 26 Jun 2010, 15:34
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Terug naar “trainingscircuits”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast