RES Axel Nl (www.resaxel.nl)

plaats hier alle trainingcircuits.
Gebruikersavatar
Ad Colijn
mx all time winner
Berichten: 1039
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: RES Axel

Berichtdoor Ad Colijn Di 11 Aug 2009, 22:14

@ Stefan Hage,en MX Vrienden

Het circuit ligt er op dit moment keurig gevlakt bij.
We gaan woensdagmorgen sproeien.Vrije training v.a. 13.00-20.00 uur

Met sportieve groet,
RES Axel.

p.s. De geplande wedstrijd FPCNA zaterdag 15 augustus gaat niet door.
Er kan dus zaterdag vrij worden getraind v.a. 13.00-18.00 uur.
Kijk voor laatste nieuws op: www.resaxel.nl
0 x


Gebruikersavatar
Ad Colijn
mx all time winner
Berichten: 1039
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: RES Axel

Berichtdoor Ad Colijn Vr 14 Aug 2009, 18:34

MX-Vrienden,

Zaterdag 15 augustus vrije training v.a. 13.00-18.00 uur.
Het circuit is gevlakt en er is al behoorlijk gesproeid om jullie weer een mooie middag te bezorgen.
Kijk voor foto's van de sproeiactiviteieten op http://www.resaxel.nl bij circuitupdate.

Tot morgen,

Met sportieve groet,
RES Axel
0 x


Gebruikersavatar
Alexander Deckers
50cc rider
Berichten: 29
Lid geworden op: Di 18 Aug 2009, 12:18
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: RES Axel

Berichtdoor Alexander Deckers Di 18 Aug 2009, 12:50

Dimitri Lamote schreef:Ad colijn@ hoe is dat met die jongen die daar zo zwaar gevallen was zaterdag?


jo ik ben die ene die daar lag, srry voor de late reactie :roll:
mijn scheenbeen en kuitbeen waren over maar de dag erna ben ik eraan geopereerd
en nu zit er een pin door. :?
En ik mag 3 maand nimer crosse :(
Maar zoals de Ronald al vertelde, vanaf volgend jaar ben ik er trg bij ze :D
greetz Lex
0 x


La
Latoya Matthys
80cc pilot
Berichten: 40
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:31
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Locatie: Kerksken

Re: RES Axel

Berichtdoor Latoya Matthys Di 18 Aug 2009, 18:08

iemand die morgen naar daar gaat ??
:)
0 x


Mx j. #92
Gl
Glenn Baetens
125cc rookie
Berichten: 117
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:42
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: RES Axel

Berichtdoor Glenn Baetens Di 18 Aug 2009, 20:13

Ik wss :)
0 x


Jo
Jordi Peelman
european champ mx2
Berichten: 237
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:11
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: RES Axel

Berichtdoor Jordi Peelman Di 18 Aug 2009, 21:16

ik ga morgen ook
yamaha 125cc # 151 :p

+ tzal wel zwete zijnn morgn :D
0 x


Beloften Mx2 #151
Gebruikersavatar
Ad Colijn
mx all time winner
Berichten: 1039
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: RES Axel

Berichtdoor Ad Colijn Wo 19 Aug 2009, 08:03

MX-Vrienden,

Vandaag woensdag 19 augustus vrije training v.a. 13.00-20.00 uur.
Het circuit is gevlakt en we zijn op dit moment aan het sproeien.

Tot vanmiddag.

Met sportieve groet,
RES Axel.

p.s. Zaterdag 22 augustus 7e RES clubcross kijk voor meer info op WWW.RESAXEL.NL
0 x


Gebruikersavatar
Ad Colijn
mx all time winner
Berichten: 1039
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: RES Axel

Berichtdoor Ad Colijn Vr 21 Aug 2009, 09:18

MX-Vrienden,

Zaterdag 22 augustus zal de 7e RES clubcross worden verreden op het RES circuit.
De inschrijving start om 10.00 uur.
Vrije training om 11.00 uur.
Met aparte klasse 65 cc en 85 cc.
Vergeet jullie transponder niet opgeladen mee te nemen!

Verdere info op:www.resaxel.nl

Met sportieve groet,
RES Axel.
0 x


Pa
Paul Borgt
ama lites rookie
Berichten: 359
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 15:18
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

RES Axel Foto`s 22-08-09

Berichtdoor Paul Borgt Zo 23 Aug 2009, 21:48

Hallo
De foto`s van de 7 RES club cross zijn te vinden in de link onderaan.
Veel kijk genot :| :|
0 x


Een dag niet geschoten is een dag niet geleefd.
http://borgt.mijnalbums.nl
Gebruikersavatar
Tom Smet
125cc junior EK
Berichten: 82
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:00
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: st-gillis-ws

Re: RES Axel

Berichtdoor Tom Smet Di 25 Aug 2009, 22:06

hoe ligt het parcour erbij voor morgen ?
grtz
0 x


Gebruikersavatar
Katty Devos
mx1 wk rookie
Berichten: 312
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:06
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: RES Axel

Berichtdoor Katty Devos Di 25 Aug 2009, 23:01

wij gaan morgen ook, idd, hoe ligt het plein erbij?
0 x


Jo
Jorn Colijn
125cc junior EK
Berichten: 76
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 10:35
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

RES Axel

Berichtdoor Jorn Colijn Di 25 Aug 2009, 23:52

Zal morgen ochtend(woensdag) eens even gaan kijken.

Zal het er proberen op zetten voor 11.00 uur! Zeker voor de middag.

Gr.
0 x


Jo
Jorn Colijn
125cc junior EK
Berichten: 76
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 10:35
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: RES Axel

Berichtdoor Jorn Colijn Wo 26 Aug 2009, 10:37

Ben net even gaan kijken,

Axel ligt er perfect bij!


Gr.
0 x


Gebruikersavatar
Kevin Sennesael
mx2 amateur champ
Berichten: 160
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 21:37
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: RES Axel

Berichtdoor Kevin Sennesael Di 01 Sep 2009, 18:41

hoe ligt Axel er momenteel bij, zou morgen willen gaan trainen maar met die regen van vandaag..
0 x


Kevin 'Kanaar' Sennesael #99
Juniors Mx2 MCLB
Gebruikersavatar
Ad Colijn
mx all time winner
Berichten: 1039
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: RES Axel

Berichtdoor Ad Colijn Wo 02 Sep 2009, 09:02

MX-Vrienden,

Het heeft hier in Axel zeer weinig geregend,dus het circuit zal er gewoon goed bij liggen.
Vrije training v.a. 13.00-20.00 uur.

Met sportieve groet,
RES Axel
0 x


Gebruikersavatar
Kevin Sennesael
mx2 amateur champ
Berichten: 160
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 21:37
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: RES Axel

Berichtdoor Kevin Sennesael Wo 02 Sep 2009, 17:25

kheb me weer geamuzeerd vandaag in Axel :D
Heb ook iemand foto's zien nemen, weet iemand waar je die kan terugvinden?
0 x


Kevin 'Kanaar' Sennesael #99
Juniors Mx2 MCLB
Gebruikersavatar
Ad Colijn
mx all time winner
Berichten: 1039
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: RES Axel

Berichtdoor Ad Colijn Do 03 Sep 2009, 21:52

MX-Vrienden,

Zaterdag 5 september zal in Axel het OZK(open zeeuws kampioenschap) van start gaan.
Aan deze wedstrijd kan iedereen deelnemen die in het bezit is van een geldige KNMV districtlicentie.
Kijk voor meer info op : www.resaxel.nl

Tot Zaterdag

Met sportieve groet,
RES Axel
0 x


Gebruikersavatar
Ad Colijn
mx all time winner
Berichten: 1039
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: RES Axel

Berichtdoor Ad Colijn Di 08 Sep 2009, 21:41

MX-vrienden,

Woensdag 9 september vrije training v.a. 13.00-20.00 uur.
Het circuit is gevlakt.

Met sportieve groet,
RES Axel.

p.s. zaterdag 12 september 8e RES clubcross. Kijk op www.resaxel.nl
0 x


Gebruikersavatar
Ad Colijn
mx all time winner
Berichten: 1039
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: RES Axel

Berichtdoor Ad Colijn Do 10 Sep 2009, 13:13

MX-Vrienden,

Zaterdag 12 september wordt de 8e RES clubcross verreden.
Inschrijving v.a. 10.00 uur.
Met aparte klasse 65 cc en 85 cc.
Vergeet jullie transponder niet mee te nemen!
Kijk voor wedstrijdschema,en laatste nieuws op:www.resaxel.nl

Met sportieve groet,
RES Axel
0 x


Br
Bruno Buffel
european champ mx2
Berichten: 231
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 21:55
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)

Re: RES Axel

Berichtdoor Bruno Buffel Vr 11 Sep 2009, 21:53

voila , gaan morgen ook eens meedoen
ktm sxf250 #23 en den dimi #
in de mx1 2 3 want we zijn al ouwe krakers :lol: :lol: :lol:
0 x


Terug naar “trainingscircuits”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden · Registreer