RES Axel Nl (www.resaxel.nl)
- Ad Colijn
- mx all time winner
- Berichten: 1039
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: RES Axel
@ Stefan Hage,en MX Vrienden
Het circuit ligt er op dit moment keurig gevlakt bij.
We gaan woensdagmorgen sproeien.Vrije training v.a. 13.00-20.00 uur
Met sportieve groet,
RES Axel.
p.s. De geplande wedstrijd FPCNA zaterdag 15 augustus gaat niet door.
Er kan dus zaterdag vrij worden getraind v.a. 13.00-18.00 uur.
Kijk voor laatste nieuws op: www.resaxel.nl
Het circuit ligt er op dit moment keurig gevlakt bij.
We gaan woensdagmorgen sproeien.Vrije training v.a. 13.00-20.00 uur
Met sportieve groet,
RES Axel.
p.s. De geplande wedstrijd FPCNA zaterdag 15 augustus gaat niet door.
Er kan dus zaterdag vrij worden getraind v.a. 13.00-18.00 uur.
Kijk voor laatste nieuws op: www.resaxel.nl
0 x
- Ad Colijn
- mx all time winner
- Berichten: 1039
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: RES Axel
MX-Vrienden,
Zaterdag 15 augustus vrije training v.a. 13.00-18.00 uur.
Het circuit is gevlakt en er is al behoorlijk gesproeid om jullie weer een mooie middag te bezorgen.
Kijk voor foto's van de sproeiactiviteieten op http://www.resaxel.nl bij circuitupdate.
Tot morgen,
Met sportieve groet,
RES Axel
Zaterdag 15 augustus vrije training v.a. 13.00-18.00 uur.
Het circuit is gevlakt en er is al behoorlijk gesproeid om jullie weer een mooie middag te bezorgen.
Kijk voor foto's van de sproeiactiviteieten op http://www.resaxel.nl bij circuitupdate.
Tot morgen,
Met sportieve groet,
RES Axel
0 x
- Alexander Deckers
- 50cc rider
- Berichten: 29
- Lid geworden op: Di 18 Aug 2009, 12:18
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: RES Axel
Dimitri Lamote schreef:Ad colijn@ hoe is dat met die jongen die daar zo zwaar gevallen was zaterdag?
jo ik ben die ene die daar lag, srry voor de late reactie
mijn scheenbeen en kuitbeen waren over maar de dag erna ben ik eraan geopereerd
en nu zit er een pin door.
En ik mag 3 maand nimer crosse
Maar zoals de Ronald al vertelde, vanaf volgend jaar ben ik er trg bij ze
greetz Lex
0 x
-
Latoya MatthysLa
- 80cc pilot
- Berichten: 40
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:31
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Locatie: Kerksken
-
Glenn BaetensGl
- 125cc rookie
- Berichten: 117
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:42
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Jordi PeelmanJo
- european champ mx2
- Berichten: 237
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:11
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: RES Axel
ik ga morgen ook
yamaha 125cc # 151 :p
+ tzal wel zwete zijnn morgn
yamaha 125cc # 151 :p
+ tzal wel zwete zijnn morgn
0 x
Beloften Mx2 #151
- Ad Colijn
- mx all time winner
- Berichten: 1039
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: RES Axel
MX-Vrienden,
Vandaag woensdag 19 augustus vrije training v.a. 13.00-20.00 uur.
Het circuit is gevlakt en we zijn op dit moment aan het sproeien.
Tot vanmiddag.
Met sportieve groet,
RES Axel.
p.s. Zaterdag 22 augustus 7e RES clubcross kijk voor meer info op WWW.RESAXEL.NL
Vandaag woensdag 19 augustus vrije training v.a. 13.00-20.00 uur.
Het circuit is gevlakt en we zijn op dit moment aan het sproeien.
Tot vanmiddag.
Met sportieve groet,
RES Axel.
p.s. Zaterdag 22 augustus 7e RES clubcross kijk voor meer info op WWW.RESAXEL.NL
0 x
- Ad Colijn
- mx all time winner
- Berichten: 1039
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: RES Axel
MX-Vrienden,
Zaterdag 22 augustus zal de 7e RES clubcross worden verreden op het RES circuit.
De inschrijving start om 10.00 uur.
Vrije training om 11.00 uur.
Met aparte klasse 65 cc en 85 cc.
Vergeet jullie transponder niet opgeladen mee te nemen!
Verdere info op:www.resaxel.nl
Met sportieve groet,
RES Axel.
Zaterdag 22 augustus zal de 7e RES clubcross worden verreden op het RES circuit.
De inschrijving start om 10.00 uur.
Vrije training om 11.00 uur.
Met aparte klasse 65 cc en 85 cc.
Vergeet jullie transponder niet opgeladen mee te nemen!
Verdere info op:www.resaxel.nl
Met sportieve groet,
RES Axel.
0 x
-
Paul BorgtPa
- ama lites rookie
- Berichten: 359
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 15:18
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
RES Axel Foto`s 22-08-09
Hallo
De foto`s van de 7 RES club cross zijn te vinden in de link onderaan.
Veel kijk genot

De foto`s van de 7 RES club cross zijn te vinden in de link onderaan.
Veel kijk genot
0 x
Een dag niet geschoten is een dag niet geleefd.
http://borgt.mijnalbums.nl
http://borgt.mijnalbums.nl
- Katty Devos
- mx1 wk rookie
- Berichten: 312
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:06
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Jorn ColijnJo
- 125cc junior EK
- Berichten: 76
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 10:35
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
RES Axel
Zal morgen ochtend(woensdag) eens even gaan kijken.
Zal het er proberen op zetten voor 11.00 uur! Zeker voor de middag.
Gr.
Zal het er proberen op zetten voor 11.00 uur! Zeker voor de middag.
Gr.
0 x
-
Jorn ColijnJo
- 125cc junior EK
- Berichten: 76
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 10:35
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Kevin Sennesael
- mx2 amateur champ
- Berichten: 160
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 21:37
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: RES Axel
hoe ligt Axel er momenteel bij, zou morgen willen gaan trainen maar met die regen van vandaag..
0 x
Kevin 'Kanaar' Sennesael #99
Juniors Mx2 MCLB
Juniors Mx2 MCLB
- Ad Colijn
- mx all time winner
- Berichten: 1039
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: RES Axel
MX-Vrienden,
Het heeft hier in Axel zeer weinig geregend,dus het circuit zal er gewoon goed bij liggen.
Vrije training v.a. 13.00-20.00 uur.
Met sportieve groet,
RES Axel
Het heeft hier in Axel zeer weinig geregend,dus het circuit zal er gewoon goed bij liggen.
Vrije training v.a. 13.00-20.00 uur.
Met sportieve groet,
RES Axel
0 x
- Kevin Sennesael
- mx2 amateur champ
- Berichten: 160
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 21:37
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: RES Axel
kheb me weer geamuzeerd vandaag in Axel
Heb ook iemand foto's zien nemen, weet iemand waar je die kan terugvinden?
Heb ook iemand foto's zien nemen, weet iemand waar je die kan terugvinden?
0 x
Kevin 'Kanaar' Sennesael #99
Juniors Mx2 MCLB
Juniors Mx2 MCLB
- Ad Colijn
- mx all time winner
- Berichten: 1039
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: RES Axel
MX-Vrienden,
Zaterdag 5 september zal in Axel het OZK(open zeeuws kampioenschap) van start gaan.
Aan deze wedstrijd kan iedereen deelnemen die in het bezit is van een geldige KNMV districtlicentie.
Kijk voor meer info op : www.resaxel.nl
Tot Zaterdag
Met sportieve groet,
RES Axel
Zaterdag 5 september zal in Axel het OZK(open zeeuws kampioenschap) van start gaan.
Aan deze wedstrijd kan iedereen deelnemen die in het bezit is van een geldige KNMV districtlicentie.
Kijk voor meer info op : www.resaxel.nl
Tot Zaterdag
Met sportieve groet,
RES Axel
0 x
- Ad Colijn
- mx all time winner
- Berichten: 1039
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: RES Axel
MX-vrienden,
Woensdag 9 september vrije training v.a. 13.00-20.00 uur.
Het circuit is gevlakt.
Met sportieve groet,
RES Axel.
p.s. zaterdag 12 september 8e RES clubcross. Kijk op www.resaxel.nl
Woensdag 9 september vrije training v.a. 13.00-20.00 uur.
Het circuit is gevlakt.
Met sportieve groet,
RES Axel.
p.s. zaterdag 12 september 8e RES clubcross. Kijk op www.resaxel.nl
0 x
- Ad Colijn
- mx all time winner
- Berichten: 1039
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: RES Axel
MX-Vrienden,
Zaterdag 12 september wordt de 8e RES clubcross verreden.
Inschrijving v.a. 10.00 uur.
Met aparte klasse 65 cc en 85 cc.
Vergeet jullie transponder niet mee te nemen!
Kijk voor wedstrijdschema,en laatste nieuws op:www.resaxel.nl
Met sportieve groet,
RES Axel
Zaterdag 12 september wordt de 8e RES clubcross verreden.
Inschrijving v.a. 10.00 uur.
Met aparte klasse 65 cc en 85 cc.
Vergeet jullie transponder niet mee te nemen!
Kijk voor wedstrijdschema,en laatste nieuws op:www.resaxel.nl
Met sportieve groet,
RES Axel
0 x
-
Bruno BuffelBr
- european champ mx2
- Berichten: 231
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 21:55
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)
Re: RES Axel
voila , gaan morgen ook eens meedoen
ktm sxf250 #23 en den dimi #
in de mx1 2 3 want we zijn al ouwe krakers

ktm sxf250 #23 en den dimi #
in de mx1 2 3 want we zijn al ouwe krakers
0 x
Terug naar “trainingscircuits”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten