Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)

plaats hier alle trainingcircuits.
Le
Lemmy Aneca
mx2 amateur champ
Berichten: 169
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 21:52
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)

Berichtdoor Lemmy Aneca Di 13 Apr 2010, 12:13

ik ga morgen :)
0 x


yamaha yzf250 2008
nieuwelingen mx2
mclb
Gebruikersavatar
Jens Verheyden
european champ mx2
Berichten: 213
Lid geworden op: Ma 07 Sep 2009, 21:29
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)

Berichtdoor Jens Verheyden Di 13 Apr 2010, 18:21

ik ook :mrgreen:
0 x


#37
Gebruikersavatar
William Vansteelandt
ama lites eastcoast champ
Berichten: 405
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:36
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: Roeselare
Contact:

Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)

Berichtdoor William Vansteelandt Zo 25 Apr 2010, 20:44

kan je daar 2dagen trainen?? ja e?
nu zaterdag en zondag??
0 x


Nieuwelingen mx2 #53 mclb

www.vsmxpics.tk
Do
Dourte Gerrit
ama sx 250 champ
Berichten: 732
Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:28
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)

Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)

Berichtdoor Dourte Gerrit Za 29 Mei 2010, 21:11

Is het morgen open ???
0 x


Ko
Koen Boogaerts
50cc rider
Berichten: 19
Lid geworden op: Do 08 Apr 2010, 12:55
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Training Hélécine 26-06

Berichtdoor Koen Boogaerts Za 26 Jun 2010, 23:41

Pics van training Hélécine 26-06
Grtz, Koen

http://picasaweb.google.be/107686777886 ... e26062010#
0 x


Jo
Jonas De Clippel
mx2 amateur champ
Berichten: 199
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Locatie: Lembeek
Contact:

Re: Training Hélécine 26-06

Berichtdoor Jonas De Clippel Zo 27 Jun 2010, 09:50

@ koen ; thnx vo de pics
0 x


jojo29
Da
Daimy Koch
mx2 amateur champ
Berichten: 163
Lid geworden op: Di 21 Jul 2009, 15:53
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Maastricht
Contact:

Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)

Berichtdoor Daimy Koch Zo 27 Jun 2010, 10:08

kan iemand meer vertellen over de verandering aan het circuit?
0 x


Jo
Jonas De Clippel
mx2 amateur champ
Berichten: 199
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Locatie: Lembeek
Contact:

Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)

Berichtdoor Jonas De Clippel Zo 27 Jun 2010, 10:13

ze hebben gewoon een scrub berg aan gelegd na die S bochtje (na die dubbel) en op sommige plaatsen hebben ze zo van die boomschorsjes aangevoerd waardoor je toch korte knippen in krijgt
0 x


jojo29
Da
Daimy Koch
mx2 amateur champ
Berichten: 163
Lid geworden op: Di 21 Jul 2009, 15:53
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Maastricht
Contact:

Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)

Berichtdoor Daimy Koch Zo 27 Jun 2010, 10:45

ok bedankt ;) :D
0 x


Da
Daisy De Meyer
80cc pilot
Berichten: 38
Lid geworden op: Ma 28 Jun 2010, 11:40
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)

Berichtdoor Daisy De Meyer Do 01 Jul 2010, 13:18

Foto's Helecine 27juni2010
www.ddmpics.webs.com
0 x


Yo
Yourick De Smet
50cc rider
Berichten: 19
Lid geworden op: Za 02 Jan 2010, 23:00
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)

Berichtdoor Yourick De Smet Za 03 Jul 2010, 17:28

Iemand foto's getrokken vandaag ? :)
0 x


Da
Daisy De Meyer
80cc pilot
Berichten: 38
Lid geworden op: Ma 28 Jun 2010, 11:40
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)

Berichtdoor Daisy De Meyer Di 06 Jul 2010, 23:03

Foto's van helecine 04juli2010
tzijn der niet veel
veel stof = weinig foto's
www.ddmpics.webs.com
Laatst gewijzigd door Daisy De Meyer op Wo 07 Jul 2010, 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


Da
Daimy Koch
mx2 amateur champ
Berichten: 163
Lid geworden op: Di 21 Jul 2009, 15:53
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Maastricht
Contact:

Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)

Berichtdoor Daimy Koch Wo 07 Jul 2010, 10:01

dus jij zegt dat je er hebt of hoe bedoel je? zoja heb je er toevallig van mij? ktm sxf 250 zonder nummer met groene kleren.

alvast bedankt
0 x


Da
Daisy De Meyer
80cc pilot
Berichten: 38
Lid geworden op: Ma 28 Jun 2010, 11:40
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)

Berichtdoor Daisy De Meyer Wo 07 Jul 2010, 11:16

sorri was vergeten de link er bij te zetten
www.ddmpics.webs.com
0 x


Mi
Michael Becker
80cc pilot
Berichten: 43
Lid geworden op: Do 24 Sep 2009, 22:26
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)
Locatie: Lede

Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)

Berichtdoor Michael Becker Do 08 Jul 2010, 12:06

Kben gisteren Naar Helecine Geweest !,
Is een tof parcour !, Twas de eerste keer dat ik er was !,
Daar zal ik zekker nog eens naar toe gaan !,
Af en toe sproeien ze als het stof wordt !,
en der bergen ligen ook mooi..
er is niets slechts over te zeggen !,



Heeft er iemand foto's ----> 07/07/2010
0 x


Becker Michael #19
Wo
Wouter Lietaer
mx2 wk rookie
Berichten: 274
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 13:04
Ik ben een..: geen van bovenstaande

Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)

Berichtdoor Wouter Lietaer Zo 11 Jul 2010, 23:37

Hier foto's van hélécine vandaag,
getrokken door bryan claus en glenn cordier.

http://picasaweb.google.com/MXwouter/Helecine11072010#

grtz
0 x


Gebruikersavatar
Thomas Vervondel
mx2 amateur champ
Berichten: 170
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:04
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)

Berichtdoor Thomas Vervondel Ma 12 Jul 2010, 20:41

ah zalig, merci voor de foto's!
#91
0 x


Juniores mx1/3 Scooby #18
Gebruikersavatar
Stef Stroeckx
european champ mx2
Berichten: 210
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 21:50
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: wommelgem

Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)

Berichtdoor Stef Stroeckx Wo 14 Jul 2010, 20:19

nog iemand da morge een gokske gaat wagen na da onweer van vanmiddag? :D
0 x


Gebruikersavatar
Matthias Vermeersch
world THQ sx champ
Berichten: 1524
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:49
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: West vlaanderen
Contact:

Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)

Berichtdoor Matthias Vermeersch Do 22 Jul 2010, 21:16

Is het zaterdag open, op de site staat van 11 tot 16uur, klopt dit ja?

Is het daar echt harde grond, niet afkomen met een goede band dan?
0 x


MCLB - Juniors MX1/3 - Yamaha YZ250 - #26
Da
Daimy Koch
mx2 amateur champ
Berichten: 163
Lid geworden op: Di 21 Jul 2009, 15:53
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Maastricht
Contact:

Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)

Berichtdoor Daimy Koch Vr 23 Jul 2010, 15:00

gewoon goede band kan geen kwaad, ben daar laatst nog geweest met een nieuwe band en een deel van de haren zaten er nog op toen ik thuis kwam :)
0 x


Terug naar “trainingscircuits”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden · Registreer