Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)
-
Lemmy AnecaLe
- mx2 amateur champ
- Berichten: 169
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 21:52
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)
ik ga morgen 
0 x
yamaha yzf250 2008
nieuwelingen mx2
mclb
nieuwelingen mx2
mclb
- Jens Verheyden
- european champ mx2
- Berichten: 213
- Lid geworden op: Ma 07 Sep 2009, 21:29
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Contact:
- William Vansteelandt
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 405
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:36
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: Roeselare
- Contact:
Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)
kan je daar 2dagen trainen?? ja e?
nu zaterdag en zondag??
nu zaterdag en zondag??
0 x
-
Dourte GerritDo
- ama sx 250 champ
- Berichten: 732
- Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:28
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)
-
Koen BoogaertsKo
- 50cc rider
- Berichten: 19
- Lid geworden op: Do 08 Apr 2010, 12:55
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Jonas De ClippelJo
- mx2 amateur champ
- Berichten: 199
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Locatie: Lembeek
- Contact:
-
Daimy KochDa
- mx2 amateur champ
- Berichten: 163
- Lid geworden op: Di 21 Jul 2009, 15:53
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Maastricht
- Contact:
Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)
kan iemand meer vertellen over de verandering aan het circuit?
0 x
-
Jonas De ClippelJo
- mx2 amateur champ
- Berichten: 199
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Locatie: Lembeek
- Contact:
Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)
ze hebben gewoon een scrub berg aan gelegd na die S bochtje (na die dubbel) en op sommige plaatsen hebben ze zo van die boomschorsjes aangevoerd waardoor je toch korte knippen in krijgt
0 x
jojo29
-
Daimy KochDa
- mx2 amateur champ
- Berichten: 163
- Lid geworden op: Di 21 Jul 2009, 15:53
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Maastricht
- Contact:
-
Daisy De MeyerDa
- 80cc pilot
- Berichten: 38
- Lid geworden op: Ma 28 Jun 2010, 11:40
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)
Foto's Helecine 27juni2010
www.ddmpics.webs.com
www.ddmpics.webs.com
0 x
-
Yourick De SmetYo
- 50cc rider
- Berichten: 19
- Lid geworden op: Za 02 Jan 2010, 23:00
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
-
Daisy De MeyerDa
- 80cc pilot
- Berichten: 38
- Lid geworden op: Ma 28 Jun 2010, 11:40
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)
Laatst gewijzigd door Daisy De Meyer op Wo 07 Jul 2010, 11:16, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
Daimy KochDa
- mx2 amateur champ
- Berichten: 163
- Lid geworden op: Di 21 Jul 2009, 15:53
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Maastricht
- Contact:
Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)
dus jij zegt dat je er hebt of hoe bedoel je? zoja heb je er toevallig van mij? ktm sxf 250 zonder nummer met groene kleren.
alvast bedankt
alvast bedankt
0 x
-
Daisy De MeyerDa
- 80cc pilot
- Berichten: 38
- Lid geworden op: Ma 28 Jun 2010, 11:40
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)
sorri was vergeten de link er bij te zetten
www.ddmpics.webs.com
www.ddmpics.webs.com
0 x
-
Michael BeckerMi
- 80cc pilot
- Berichten: 43
- Lid geworden op: Do 24 Sep 2009, 22:26
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)
- Locatie: Lede
Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)
Kben gisteren Naar Helecine Geweest !,
Is een tof parcour !, Twas de eerste keer dat ik er was !,
Daar zal ik zekker nog eens naar toe gaan !,
Af en toe sproeien ze als het stof wordt !,
en der bergen ligen ook mooi..
er is niets slechts over te zeggen !,
Heeft er iemand foto's ----> 07/07/2010
Is een tof parcour !, Twas de eerste keer dat ik er was !,
Daar zal ik zekker nog eens naar toe gaan !,
Af en toe sproeien ze als het stof wordt !,
en der bergen ligen ook mooi..
er is niets slechts over te zeggen !,
Heeft er iemand foto's ----> 07/07/2010
0 x
Becker Michael #19
-
Wouter LietaerWo
- mx2 wk rookie
- Berichten: 274
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 13:04
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)
Hier foto's van hélécine vandaag,
getrokken door bryan claus en glenn cordier.
http://picasaweb.google.com/MXwouter/Helecine11072010#
grtz
getrokken door bryan claus en glenn cordier.
http://picasaweb.google.com/MXwouter/Helecine11072010#
grtz
0 x
- Thomas Vervondel
- mx2 amateur champ
- Berichten: 170
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:04
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)
ah zalig, merci voor de foto's!
#91
#91
0 x
Juniores mx1/3 Scooby #18
- Stef Stroeckx
- european champ mx2
- Berichten: 210
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 21:50
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: wommelgem
Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)
nog iemand da morge een gokske gaat wagen na da onweer van vanmiddag? 
0 x
- Matthias Vermeersch
- world THQ sx champ
- Berichten: 1524
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:49
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: West vlaanderen
- Contact:
Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)
Is het zaterdag open, op de site staat van 11 tot 16uur, klopt dit ja?
Is het daar echt harde grond, niet afkomen met een goede band dan?
Is het daar echt harde grond, niet afkomen met een goede band dan?
0 x
MCLB - Juniors MX1/3 - Yamaha YZ250 - #26
-
Daimy KochDa
- mx2 amateur champ
- Berichten: 163
- Lid geworden op: Di 21 Jul 2009, 15:53
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Maastricht
- Contact:
Re: Yamaha training center Hélécine (www.mxhélécine.be)
gewoon goede band kan geen kwaad, ben daar laatst nog geweest met een nieuwe band en een deel van de haren zaten er nog op toen ik thuis kwam 
0 x
Terug naar “trainingscircuits”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten