Londinieres (www.mxlondinieres.com)
-
Luc DejongheLu
- mxdn winner
- Berichten: 869
- Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
update gebeurt van de website
tevens enkele foto's te zien van onze 1e wedstrijd daar
watch www.mxlondinieres.com
0 x
-
Tommy RuysseveldtTo
- 125cc rookie
- Berichten: 147
- Lid geworden op: Vr 08 Okt 2010, 13:01
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
ziet er echt knap uit kan zijn da ik dees weeken d ens kom rijden
als het open is is daar een speciale vergunning nodig om te rijden greets tommy
als het open is is daar een speciale vergunning nodig om te rijden greets tommy
0 x
-
Luc DejongheLu
- mxdn winner
- Berichten: 869
- Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
@Tommy je hebt er geen vergunning nodig en je kan er alle dagen rijden van s'morgens 10u tot wanneer het er donker word
Ze geven geen regen meer dus zal da daar super liggen daar zorgt de rené wel voor

Ze geven geen regen meer dus zal da daar super liggen daar zorgt de rené wel voor
0 x
-
Tommy RuysseveldtTo
- 125cc rookie
- Berichten: 147
- Lid geworden op: Vr 08 Okt 2010, 13:01
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
merci luc das goe nieuws denk da we dees weekend met een paar belgen
naar ginder afrijzen voor 2 dagen mx greets tommy
naar ginder afrijzen voor 2 dagen mx greets tommy
0 x
-
Luc DejongheLu
- mxdn winner
- Berichten: 869
- Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
circuit uitzonderlijk gesloten!!
van 8/11 t&m 12/11 en
van 15/11 t&m 19/11 !!
OPEN in weekend 13 en 14/11
van 8/11 t&m 12/11 en
van 15/11 t&m 19/11 !!
OPEN in weekend 13 en 14/11
0 x
-
Rene DierckxRe
- 50cc rider
- Berichten: 23
- Lid geworden op: Za 25 Dec 2010, 18:37
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
Het ganse team van Londinières wenst iedereen een prettige kerst en een gezond, ongevalvrij en succesvol 2011. Het circuit is wegens de feestdagen gesloten tot 7 januari maar zal daarna terug opgefrist worden en een speelse toets krijgen. Wij houden U op de hoogte. Grtz
0 x
-
Pascal PietersPa
- ama lites national champ
- Berichten: 467
- Lid geworden op: Di 08 Sep 2009, 15:05
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: oilst
-
Mertens JohnnyMe
- 125cc junior EK
- Berichten: 81
- Lid geworden op: Wo 05 Aug 2009, 20:23
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
@ luc
wij gaan misschien een paar dagen naar daar tijdens
de krokusvakantie.
kan je daar overnachten of zijn daar hotels in de buurt...
wij gaan misschien een paar dagen naar daar tijdens
de krokusvakantie.
kan je daar overnachten of zijn daar hotels in de buurt...
0 x
-
Luc DejongheLu
- mxdn winner
- Berichten: 869
- Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
@Pascal,best eens even bellen ivm het weer!(zie telf nr op website)
@Johhny,U kan er verblijven in de chalets behorende bij het circuit en op 3Km afstand gelegen!Je kan eventueel ook overnachten op het circuit indien je beschikt over een caravan of camper
Grtz Luc
@Johhny,U kan er verblijven in de chalets behorende bij het circuit en op 3Km afstand gelegen!Je kan eventueel ook overnachten op het circuit indien je beschikt over een caravan of camper
Grtz Luc
0 x
-
Mertens JohnnyMe
- 125cc junior EK
- Berichten: 81
- Lid geworden op: Wo 05 Aug 2009, 20:23
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
@ luc,
dien je die chalet op voorhand te reserveren dan...
dien je die chalet op voorhand te reserveren dan...
0 x
-
Luc DejongheLu
- mxdn winner
- Berichten: 869
- Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
@Johhny
Er zijn chalets beschikbaar van 4pers. (60€) en 6pers. (75€)/per chalet.Het is best even op voorhand een belletje te doen en te vermelden wanneer je eventueel gebruik wil maken van een chalet
Grtz
Er zijn chalets beschikbaar van 4pers. (60€) en 6pers. (75€)/per chalet.Het is best even op voorhand een belletje te doen en te vermelden wanneer je eventueel gebruik wil maken van een chalet
Grtz
0 x
-
Dennis DierckxDe
- 125cc rookie
- Berichten: 144
- Lid geworden op: Za 18 Jul 2009, 14:19
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
circuit is dit weekend open. ik ben momenteel aanwezig en ga hier 2 dagen rijden.
ze geven geen regen dit weekend dus het zal super worden
greetz
ze geven geen regen dit weekend dus het zal super worden
greetz
0 x
-
Luc DejongheLu
- mxdn winner
- Berichten: 869
- Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
vandaag werd het circuit gefreesd!
het zal er net als vorig weekend perfect bijliggen!
grtz
het zal er net als vorig weekend perfect bijliggen!
grtz
0 x
-
Rene DierckxRe
- 50cc rider
- Berichten: 23
- Lid geworden op: Za 25 Dec 2010, 18:37
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
Morgen nog eens een efforreke doen met de frees zodat het circuit er dit weekend weer "perfect" bij ligt. See You 
0 x
-
Rene DierckxRe
- 50cc rider
- Berichten: 23
- Lid geworden op: Za 25 Dec 2010, 18:37
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
Het circuit ligt er super bij, een zalig crossweertje is besteld en de lekkere spaghetti is ook van de partij. Toppie 
0 x
-
Thomas Van LaerTh
- 80cc pilot
- Berichten: 32
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 16:21
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Locatie: borchtlombeek
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
vandaag daar gereden,lag er goe bij!! heb er mijn husky gerodeerd.parkoer werd alleen maar beter naar de avond toe.goe geamuseerd hehe!! ps.spagetti was zeer lekker!! tot binnenkort...
grts Thomas
grts Thomas
0 x
- Harrie Meuwissen
- european champ mx2
- Berichten: 200
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 21:05
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
@ Renee , is het verstandig om met 65cc piloot af te komen ?
0 x
-
Luc DejongheLu
- mxdn winner
- Berichten: 869
- Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
@Harrie,het circuit is heel zeker te doen voor een 65cc pilootje hoor

0 x
- Rens Dedecker
- mx all time winner
- Berichten: 1130
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:56
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
Als het weerbericht voor volgend weekend goed is zou 'k mss ook wel terug eens ne spagetti komen eten... Ben je al bezig aant 2de circuit?
0 x
R.I.P Tim .. bon Ride la haut, on pense à toi!
-
Luc DejongheLu
- mxdn winner
- Berichten: 869
- Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:50
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Londinieres (www.mxlondinieres.com)
@rens,als je het supercrosscircuit bedoeld dat is al af
grts
grts
0 x
Terug naar “trainingscircuits”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast