25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
-
Sharon DekeyserSh
- mx2 amateur champ
- Berichten: 150
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 20:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: ruiselede
- Contact:
Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
Hier nog niks van regen, mess een heel klein beetje, maar de moeite niet om van te spreken, en ik woon er +- 7 min van
. Gisteren waren ze toch goed aan het sproeien, het parcour ligt er goed bij.
0 x
- Ronny Neelen
- mx2 wk champ
- Berichten: 619
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:30
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: NEEROETEREN
Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
dank je dus veel beter weer aan de ander kant vant land (sproeien
)
0 x
- Rens Dedecker
- mx all time winner
- Berichten: 1130
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:56
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
Ja ronny, al heeltijd goe weer hier zu 
0 x
R.I.P Tim .. bon Ride la haut, on pense à toi!
-
Stijn PollierSt
- ama lites national champ
- Berichten: 456
- Lid geworden op: Di 29 Sep 2009, 12:45
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: aalter
Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
hier zijn de foto's :
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... eTheater=1
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... eTheater=1
0 x
- Jan Meert
- mxdn winner
- Berichten: 992
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:13
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
Vond het super parkoer ,was zeer leuk dat keer anders uitgetekend was.Echt serieus inspanningen gedaan voor ons een leuk circuit voor te schotelen,dikke proficiat aan de organisators 
Vond de opkomst van VBM toch aan de magere kant , jammer...
Geen toeschouwers en piloten op het parkoer ( op sommige koppige ezels na
) proficiat .. zo hoort het eigelijk elke week te zijn
Achter de omheining .. moeilijk is da niet toch ?
Hoop dat volgend jaar nog kan doorgaan, rijd graag @ Tielt
Vond de opkomst van VBM toch aan de magere kant , jammer...
Geen toeschouwers en piloten op het parkoer ( op sommige koppige ezels na
Hoop dat volgend jaar nog kan doorgaan, rijd graag @ Tielt
0 x
SuzMxTeam #97 -MCLB Amateurs Open - Jan Meert Services * Service grasrobots * http://www.janmeertservices.be -
- Glenn Cordier
- ama lites rookie
- Berichten: 396
- Lid geworden op: Do 26 Jan 2012, 16:08
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Nukerke
- Contact:
Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
Idd,schone cross gezien. Bij 2de reeks van nationalen of inters iemand me ne ktm zien afgegaan op die tafel just voor de tent, hopelijk is alles in orde met hem
0 x
-
Tony KramarTo
- 125cc rookie
- Berichten: 109
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:35
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
zeer mooie omloop,en zaterdag een TOP initiator aan het werk gezien,gans de reeks bezig gezien met de kleine pilootjes op een super manier te begeleiden en hen velig de grote baan rondgestuurd,en dit zonder ze voorbij te vlammen en er een training voor de zondag van te maken!!!dikke chapeau,mijne zoon was voordien ongerust in die "grote" maar na de prachtbegeleiding van brownie is zijn schrik volledig weg...
0 x
- Segers Jurgen
- ama lites rookie
- Berichten: 385
- Lid geworden op: Ma 15 Feb 2010, 20:33
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Bouwel
Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
idd top parcours en organisatie,en heel spijtig dat onze vbm'ers het lieten afweten daar te zijn
0 x
-
Michael BaillieuMi
- mx2 wk champ
- Berichten: 617
- Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 22:18
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
- Locatie: hoeke
Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
echte mooi parcour zeer lastig maar mooi! proficiat organisatie ! bij deze mijn excuses dat ik niet aanwezig was op de prijsuitrijking maar ik ben aangekomen en dacht na de 10e plaats ofzo van de eerste reeks dat ik onmogelijk op podium kon geraken dus bij deze mijn exucuses aan de organisatie grtz michael baillieu
0 x
RIP TIMO :( we gonna miss you!
-
Kenneth DierckensKe
- 125cc junior EK
- Berichten: 75
- Lid geworden op: Wo 19 Aug 2009, 17:58
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
@ jan => idd spijtig dat sommige denken dat ze meer mogen dan andere. Het zou iedere week zo moeten zijn dat er niemand op het parkoer mag staan. Ok als een piloot valt dan is het logisch dat je iemand gaat helpen, maar supporteren kan je evengoed achter het lint doen dan midden op het parkoer.
( Tip voor organisators => voer ergens een strook in waar iedereen kan staan met een pit bord, dan is iedereen tevreden )
( Tip voor organisators => voer ergens een strook in waar iedereen kan staan met een pit bord, dan is iedereen tevreden )
0 x
- Suz Haeck
- mx all time winner
- Berichten: 1483
- Lid geworden op: Di 15 Sep 2009, 21:22
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
idd was heel andere mx geen toeschouwers op het plein, ( op enkele na ) toch had men beetje aan de supporters mogen denken, je had meer overzicht op het plein, denk voor de piloten ook leuker om met minder schrik te kunnen rijden, zien da ge der gene omver knalt
maar vond het er toch een klein tikkeltje over dat je al niet op het hekken mocht staan om iets beter te zien, komaan zeg !!
dat er geen volk op de omloop sta , ben ik volledig mee akkoord maar dat ze alle binnenbochten gaan verbieden, das een beetje erover, dan zie je op bmb toch meer van de wedstrijd ! plein, 70 cm vrije strook en hekkens ! dan kun je zeker iets aangeven aan je piloot !
maar idd toporaganisatie, mooie tafels, springers, enne menne suzrider met kopstart van dienst ! thx beirke voor menne tikker op hol te laten slaan
maar vond het er toch een klein tikkeltje over dat je al niet op het hekken mocht staan om iets beter te zien, komaan zeg !!
dat er geen volk op de omloop sta , ben ik volledig mee akkoord maar dat ze alle binnenbochten gaan verbieden, das een beetje erover, dan zie je op bmb toch meer van de wedstrijd ! plein, 70 cm vrije strook en hekkens ! dan kun je zeker iets aangeven aan je piloot !
maar idd toporaganisatie, mooie tafels, springers, enne menne suzrider met kopstart van dienst ! thx beirke voor menne tikker op hol te laten slaan
0 x
Suz-mx Team
Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
-
Mario RombautMa
- european champ mx2
- Berichten: 245
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 11:02
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
nergens geen uitslagen 
0 x
met dank aan mecanic services,immerfix
-
Catteeuw GeertCa
- ama sx 250 champ
- Berichten: 702
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
Schone cross gezien , schoon parcours en zo goed als geen stof , een pluim voor de organisatie .Dat er geen volk op het parcours mocht was zeker een goed initiatief maar t,was er net een beetje over.De piloten konden en mochten niet eens het midden parcours checken .Ok een bocht en een recht stuk kan geen probleem zijn maar het was heel goed mogelijk geweest om de piloten via een zone van 1 meter toch die grote tafel te laten checken voor hun reeks.Desnoods laat een steward enkel de piloten door tot daar.En geniet nog maar een beetje na want zondag is t,weer draaien en keren ,parcours is al klaar ,ze moeten enkel nog de floche hangen . 
0 x
Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
- Suz Haeck
- mx all time winner
- Berichten: 1483
- Lid geworden op: Di 15 Sep 2009, 21:22
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
@ geert idd was er een beetje over, da je al piloot je lijnen niet mag bekijken ?? dat je niet op een hekken mag staan en bekke voorover leunen ? maar jah ... zal niet lang duren vrees ik een omloopvrije mx 
0 x
Suz-mx Team
Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
-
Stijn PollierSt
- ama lites national champ
- Berichten: 456
- Lid geworden op: Di 29 Sep 2009, 12:45
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: aalter
Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
inderdaad was een goede organisatie , heb wel een serieus minpunt gezien maar daar heeft de organisatie of de mclb niets mee te maken , namelijk de frituur en het hamburgerkraam wat een vieze boel is dat toch altijd op mclb ? ik zie ze daar roken , vliegen op het al verkleurde vlees in de toog , braadworsten die 5 milimeter aangebakken zijn (kan het weten want heb voor ons 2 braadworsten besteld en we hebben die na 1 beet in de vuilbak gegooid , weg 7 euro )ik ben benieuwd hoeveel mensen de maandag niet van de wc geraken of vroeg of laat komen daar eens voedselvergiftigingen van . ik doe dit niet graag iemand zo afbreken maar als het er een beetje over is mag het toch gezegd worden en ja ik weet dat het misschien niet gemakkelijk is op een evenement maar ga eens kijken bij vlm en vmcf daar zie je toch dat het ook anders kan .
0 x
- Suz Haeck
- mx all time winner
- Berichten: 1483
- Lid geworden op: Di 15 Sep 2009, 21:22
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
@ stijn , ik denk dat een goed voorkomen toch een minumum vereiste is, en daarmee bedoel ( velen gaan mij wel snappen wa ik bedoel, ) de MOND is toch een spreekpunt of de lach van de mens, het is daar eerder een breekpunt ! letterlijk en figuurlijk dan !
idd niet smakelijk als je zin in frietjes hebt !!
idd niet smakelijk als je zin in frietjes hebt !!
0 x
Suz-mx Team
Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
Liever gehaat om rechtuit men mening te zeggen, dan geliefd door schijnheilig te doen !
- Segers Jurgen
- ama lites rookie
- Berichten: 385
- Lid geworden op: Ma 15 Feb 2010, 20:33
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Bouwel
-
Lenny Van TroysLe
- peewee pilot
- Berichten: 5
- Lid geworden op: Za 18 Jun 2011, 12:46
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
ik heb nog een kleine bijvoeging met de reacties hierboven. wij (de organisatoren van de motorcross in Tielt) waren verplicht om die maatregelen te nemen.
Nadat het meisje van Tielt verongelukt is op de autocross in Ruiselede zijn er veel veiligheidsmaatregelen getroffen. De burgemeester van Tielt wil de veiligheid van zijn inwoners garanderen. Op zondagochtend kwamen de burgemeester en de politiecommissaris van Tielt kijken of alles op de motorcross veilig verliep. Ze zagen dat er supporters en piloten op het parcour en voor de dubbele omheining stonden en ze vonden dit onverantwoord. Ze gingen motorcross onmiddelijk stopzetten. Gelukkig kon de organisator dit voorkomen op voorwaarde dat iedereen achter de dubbele omheining stond en niet op het parcour. Ikzelf (Colleen Van Troys) als piloot vind dit een heel goede maatregel en ik vond het heel aangenaam dat je eens kon rondrijden zonder dat er een supporters in de bochten stonden. Ik snap wel dat het soms wel onpraktisch was dat je niet op het parcour kon en je lijnen niet goed kon bestuderen en niet goed met je pittboard kon staan. Maar wij beloven jullie dat wij volgend jaar alles zullen voorzien zodat jullie daar geen last meer van hebben!
Wij moesten kiezen ofwel zware maatregelen treffen of geen motorcross.
Ik zou graag nog eens alle toeschouwers, supporters en piloten willen bedanken dat ze allemaal achter de dubbele omheining zijn gebleven! Dankzij dat hebben we een heel veilige en mooie motorcross kunnen organiseren!
Nadat het meisje van Tielt verongelukt is op de autocross in Ruiselede zijn er veel veiligheidsmaatregelen getroffen. De burgemeester van Tielt wil de veiligheid van zijn inwoners garanderen. Op zondagochtend kwamen de burgemeester en de politiecommissaris van Tielt kijken of alles op de motorcross veilig verliep. Ze zagen dat er supporters en piloten op het parcour en voor de dubbele omheining stonden en ze vonden dit onverantwoord. Ze gingen motorcross onmiddelijk stopzetten. Gelukkig kon de organisator dit voorkomen op voorwaarde dat iedereen achter de dubbele omheining stond en niet op het parcour. Ikzelf (Colleen Van Troys) als piloot vind dit een heel goede maatregel en ik vond het heel aangenaam dat je eens kon rondrijden zonder dat er een supporters in de bochten stonden. Ik snap wel dat het soms wel onpraktisch was dat je niet op het parcour kon en je lijnen niet goed kon bestuderen en niet goed met je pittboard kon staan. Maar wij beloven jullie dat wij volgend jaar alles zullen voorzien zodat jullie daar geen last meer van hebben!
Wij moesten kiezen ofwel zware maatregelen treffen of geen motorcross.
Ik zou graag nog eens alle toeschouwers, supporters en piloten willen bedanken dat ze allemaal achter de dubbele omheining zijn gebleven! Dankzij dat hebben we een heel veilige en mooie motorcross kunnen organiseren!
0 x
- Segers Jurgen
- ama lites rookie
- Berichten: 385
- Lid geworden op: Ma 15 Feb 2010, 20:33
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Bouwel
Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
ikzelf vond het een serieus pluspunt als rijder dat er geen pippo's op het parcours stonden en hoop dat dit navolging krijgt in andere bonden 
0 x
-
Maginet LeeMa
- 50cc rider
- Berichten: 18
- Lid geworden op: Vr 22 Apr 2011, 20:32
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: 25& 26 Juni 2 de fam federatiecup te Tielt
jaa, als je eens achter de wal wil gaan draaien, moet je meestal van op tien meter al keer je koppeling innemen en keer vollee gaaaz geven, voor ze het door hebben da ze daar weg moeten, da vond ik nu ook eigelijk nie zo erg! maar was inderdaad wel nie zo praktisch als je wou rondgaan dat overal verbode zone was ... maar daar vinden we nog wel iets op !
na lange tijd nog eens een leuk weekendje gehad !
congratz voor de organistatie !
na lange tijd nog eens een leuk weekendje gehad !
congratz voor de organistatie !
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten