MCLB te Stekene op 25/26 februari 2012

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Gebruikersavatar
Katty Devos
mx1 wk rookie
Berichten: 312
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:06
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: MCLB te Stekene op 25/26 februari 2012

Berichtdoor Katty Devos Ma 27 Feb 2012, 18:30

gaat eens haar goesting zeggen se:

kwil iedereen bedanken voor de vele toffe reactie's op de foto's die kimmy en ik telkens nemen!! En da meen ik echt!
Een bedanking kost niks. Ik doe het gewoon voor de fun, verdienen doe ik er niks aan en da wil ik absoluut ook nie anders is de fun eraf.Wij betalen ook elke week onze inkom, en je hoort mij zeker nie klagen, als je op da plein rondloopt en de mensen komen naar je toe om je te bedanken voor de mooie foto's of een goeie dag of lach is mijn dag al super geslaagd.
Maar als je elkaar tegenkomt op een cross denk ik nie dat het teveel gevraagd is om eens hallo of een goeie dag te zeggen.
respect komt van twee kanten en...... kost geen geld é
Thanks iedereen het doet echt deugd jullie reactie's!!!
0 x


Gebruikersavatar
Julien Haemers
ama lites national champ
Berichten: 520
Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 01:10
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: Kortrijk
Contact:

Re: MCLB te Stekene op 25/26 februari 2012

Berichtdoor Julien Haemers Ma 27 Feb 2012, 18:43

De eerste foto's van het seizoen zijn weeral binnen :)
Thx katty en alle andere

Nieuweling MX2 #7
0 x


Ma
Marnix Lannoo
mx2 amateur champ
Berichten: 191
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 11:39
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: Wingene
Contact:

Re: MCLB te Stekene op 25/26 februari 2012

Berichtdoor Marnix Lannoo Ma 27 Feb 2012, 18:48

Mooie reeks, doe zo verder. ;)
bedankt aan alle shooters.
Laatst gewijzigd door Marnix Lannoo op Ma 27 Feb 2012, 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


Kr
Kristof De Reu
european champ mx2
Berichten: 249
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 09:12
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: MCLB te Stekene op 25/26 februari 2012

Berichtdoor Kristof De Reu Ma 27 Feb 2012, 19:27

bedankt voor de sjeike foto's
amaai zo veel foto's dat er getrokken zijn
0 x


Gebruikersavatar
Dieter Debaets
mx all time winner
Berichten: 1024
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:04
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: MCLB te Stekene op 25/26 februari 2012

Berichtdoor Dieter Debaets Ma 27 Feb 2012, 20:19

@ Paul Borgt Bedankt voor de mooie foto's !!
@ Katty Devos Bedankt nogmaals voor de foto's !!
0 x


"Honda Vandevelde By Dirk tanghe "
"SuzMxTeam - Nieuwl.a #37 MX1/3 cr250"
Ca
Catteeuw Geert
ama sx 250 champ
Berichten: 702
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: MCLB te Stekene op 25/26 februari 2012

Berichtdoor Catteeuw Geert Ma 27 Feb 2012, 21:32

0 x


Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
Gebruikersavatar
Jens De Bruyne
125cc junior EK
Berichten: 85
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:29
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: MCLB te Stekene op 25/26 februari 2012

Berichtdoor Jens De Bruyne Ma 27 Feb 2012, 23:03

@Steffi
@Katty en kimberley
Bedankt voor de mooi echt MOOI foto's!!
het is dankzij jullie dat wij thuis nog kunnen genieten van mooie pics ;)
0 x


nieuwelingen mx2 -#15- *MCLB*
Gebruikersavatar
Matthias Vermeersch
world THQ sx champ
Berichten: 1524
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:49
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: West vlaanderen
Contact:

Re: MCLB te Stekene op 25/26 februari 2012

Berichtdoor Matthias Vermeersch Di 28 Feb 2012, 19:31

Danku Katty en Steffi! Nog veel foto's voor hetgeen ik maar gereden heb.. :)
0 x


MCLB - Juniors MX1/3 - Yamaha YZ250 - #26
Va
Vanden Hende Pieter
80cc pilot
Berichten: 44
Lid geworden op: Zo 04 Sep 2011, 20:30
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: MCLB te Stekene op 25/26 februari 2012

Berichtdoor Vanden Hende Pieter Di 28 Feb 2012, 22:14

schone foto's!!! waarvoor dank!
0 x


Gebruikersavatar
Kevin Sennesael
mx2 amateur champ
Berichten: 160
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 21:37
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: MCLB te Stekene op 25/26 februari 2012

Berichtdoor Kevin Sennesael Di 28 Feb 2012, 22:32

Heel erg bedankt Steffi,Katty en Paul voor de mooie foto's !!
0 x


Kevin 'Kanaar' Sennesael #99
Juniors Mx2 MCLB
Jo
Jordy Van Driessche
peewee pilot
Berichten: 1
Lid geworden op: Do 08 Mar 2012, 20:44
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: MCLB te Stekene op 25/26 februari 2012

Berichtdoor Jordy Van Driessche Do 08 Mar 2012, 20:48

Nog enkele foto's van VJMO - MCLB zaterdag & zondag op https://www.facebook.com/Jordy.Van.D/
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Baidu [Spider] en 7 gasten

Aanmelden · Registreer