VBM HORPMAAL 24 & 25 maart

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Da
Davy Derboven
mx1 wk rookie
Berichten: 311
Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 17:22
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: noorderwijk city

Re: VBM HORPMAAL 24 & 25 maart

Berichtdoor Davy Derboven Ma 26 Mar 2012, 18:58

veel sterkte !!
0 x


Gebruikersavatar
Oeyen Dimitri
mxdn winner
Berichten: 802
Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:55
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Locatie: beerse

Re: VBM HORPMAAL 24 & 25 maart

Berichtdoor Oeyen Dimitri Ma 26 Mar 2012, 19:04

Innige deelneming
0 x


Lo
Loreke Beutels
80cc pilot
Berichten: 31
Lid geworden op: Zo 09 Mei 2010, 21:05
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet

Re: VBM HORPMAAL 24 & 25 maart

Berichtdoor Loreke Beutels Ma 26 Mar 2012, 19:14

heel veel strekte aan de familie..!! <3
0 x


Ed
Eddy Maestripieri
50cc rider
Berichten: 20
Lid geworden op: Di 30 Nov 2010, 18:56
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: VBM HORPMAAL 24 & 25 maart

Berichtdoor Eddy Maestripieri Ma 26 Mar 2012, 19:38

innige deelneming en veel sterkte
0 x


Gebruikersavatar
Axel Vermetten
ama lites eastcoast champ
Berichten: 407
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 15:36
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: VBM HORPMAAL 24 & 25 maart

Berichtdoor Axel Vermetten Ma 26 Mar 2012, 19:41

innige deelnemeing
0 x


bahaha see you @ the finish
St
Steegen Gert
50cc rider
Berichten: 24
Lid geworden op: Ma 21 Mar 2011, 07:05
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: tongeren

Re: VBM HORPMAAL 24 & 25 maart

Berichtdoor Steegen Gert Ma 26 Mar 2012, 20:29

onze ogen turend langs velden en wegen nergens meer een glimp van jou ogen gevuld met tranen het ga je goed daar boven
0 x


Gebruikersavatar
Gert Demulder
peewee pilot
Berichten: 9
Lid geworden op: Ma 30 Aug 2010, 19:49
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: VBM HORPMAAL 24 & 25 maart

Berichtdoor Gert Demulder Ma 26 Mar 2012, 21:17

Veel sterkte aan de familie vanwege mx team getaways
0 x


Lu
Ludwig Ignoul
european champ mx2
Berichten: 206
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 22:06
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VBM HORPMAAL 24 & 25 maart

Berichtdoor Ludwig Ignoul Ma 26 Mar 2012, 21:22

Innige deelneming aan de beproefde familie's en vrienden!!

Rescue Herentals
0 x


Ba
Bart Vanhove
125cc junior EK
Berichten: 69
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 11:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: Molenbeersel
Contact:

Re: VBM HORPMAAL 24 & 25 maart

Berichtdoor Bart Vanhove Ma 26 Mar 2012, 21:23

Innige deelneming
0 x


Gebruikersavatar
Jan Meert
mxdn winner
Berichten: 992
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: VBM HORPMAAL 24 & 25 maart

Berichtdoor Jan Meert Ma 26 Mar 2012, 21:29

oprechte deelneming
0 x


SuzMxTeam #97 -MCLB Amateurs Open - Jan Meert Services * Service grasrobots * http://www.janmeertservices.be -
Sc
Scevenels Patrick
125cc junior EK
Berichten: 94
Lid geworden op: Ma 03 Aug 2009, 22:09
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VBM HORPMAAL 24 & 25 maart

Berichtdoor Scevenels Patrick Ma 26 Mar 2012, 21:34

Innige deelneming
0 x


Bj
Bjorn Nouwen
125cc junior EK
Berichten: 55
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 21:53
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: peer
Contact:

Re: VBM HORPMAAL 24 & 25 maart

Berichtdoor Bjorn Nouwen Ma 26 Mar 2012, 22:05

innige deelneming en veel sterkte !
0 x


Gw
Gwen Vrijsen
125cc rookie
Berichten: 106
Lid geworden op: Za 18 Jul 2009, 10:16
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: VBM HORPMAAL 24 & 25 maart

Berichtdoor Gwen Vrijsen Ma 26 Mar 2012, 22:39

innige deelneming veel sterkte aan familie en vrienden.
0 x


vlm nieuwelingen mx1/mx3 A #89
Gebruikersavatar
Auke Theuninck
mx2 wk rookie
Berichten: 281
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:12
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: VBM HORPMAAL 24 & 25 maart

Berichtdoor Auke Theuninck Ma 26 Mar 2012, 22:59

Inninge deelneming!!
0 x


Gebruikersavatar
Rudi Bouly
mx2 wk rookie
Berichten: 284
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 00:08
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Re: VBM HORPMAAL 24 & 25 maart

Berichtdoor Rudi Bouly Di 27 Mar 2012, 11:43

innige deelneming
0 x


Li
Linda Surinx
mx2 wk rookie
Berichten: 256
Lid geworden op: Vr 11 Dec 2009, 19:43
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VBM HORPMAAL 24 & 25 maart

Berichtdoor Linda Surinx Di 27 Mar 2012, 16:19

Innige deelneming aan de familie en vrienden.
Fam. Ruigrok
0 x


Di
Dirk Mols
50cc rider
Berichten: 15
Lid geworden op: Vr 04 Nov 2011, 18:32
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VBM HORPMAAL 24 & 25 maart

Berichtdoor Dirk Mols Di 27 Mar 2012, 16:58

Innige deelneming veel sterke in de moeilijke tijden aan familie en vrienden jun.mx1/3 N°90
0 x


Ju
Jurgen Soleme
125cc junior EK
Berichten: 84
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 23:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: VBM HORPMAAL 24 & 25 maart

Berichtdoor Jurgen Soleme Wo 28 Mar 2012, 20:55

innige deelneming,en veel sterkte aan de familie!
0 x


Gebruikersavatar
Alain Voermans
125cc rookie
Berichten: 108
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:24
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Locatie: Oudler
Contact:

Re: VBM HORPMAAL 24 & 25 maart

Berichtdoor Alain Voermans Wo 28 Mar 2012, 22:21

innige deelneming en veel sterkte aan de familie, vrienden en kennis.
0 x


BMB Nationale MX1 #6
Yamaha YZ 250 2-strokes power 4ever
http://www.mcmikkola.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Ka
Kathleen Vanhaeren
50cc rider
Berichten: 21
Lid geworden op: Ma 10 Aug 2009, 17:48
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: VBM HORPMAAL 24 & 25 maart

Berichtdoor Kathleen Vanhaeren Do 29 Mar 2012, 09:32

Veel sterkte
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

Aanmelden · Registreer