vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Mi
Michael Willekens
ama lites eastcoast champ
Berichten: 428
Lid geworden op: Ma 19 Okt 2009, 19:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012

Berichtdoor Michael Willekens Zo 12 Aug 2012, 20:20

miljaaar wa een zwaar parkoer!!! :-)
0 x


Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012

Berichtdoor Petrus De Winter Zo 12 Aug 2012, 20:34

Allee , dat viel nog best mee .
Was 1ste reeks gevaarlijker dan de 2 de .
0 x


Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012

Berichtdoor Frank Janssen Zo 12 Aug 2012, 21:26

schijnbaar wat te lang op de toren gestaan, net ondervonden na een welverdiende douche , mijn benen en snoet zien zo rood als men trui!
0 x


speaker Frankske
Fr
Frank Janssen
the legend!
Berichten: 3969
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Locatie: ARENDONK

Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012

Berichtdoor Frank Janssen Zo 12 Aug 2012, 21:31

spannende taferelen gezien vandaag met zelfs een doortocht door een altyd volle biertent.zwaar kwam het zeker te liggen , het leek wel voor velen een calvarietocht , vooral de pittige strijd bij de juniors is me bijgebleven , bijna de stem kwijt door hoofdrolspelers ake hens en keanu dutre die de toeschouwers op de toppen van hun tenen zetten.chapêau kerels jammer ontsierde een zware val van ake dit duel maar kwam er gelukkig met de schrik vanaf.dutre kon in de lucht net ake ontwijken raakte wel nog zijn voorwiel, maar snelde zichbaar opgetogen naar de palm.
0 x


speaker Frankske
Da
Dave Dankers
125cc junior EK
Berichten: 89
Lid geworden op: Zo 10 Jun 2012, 21:55
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012

Berichtdoor Dave Dankers Zo 12 Aug 2012, 21:54

leuke dag gehad in rijkevorsel, wel wreed moe geworden op dat parkoer, goei organisatie die mooie dingen op t parkoer hedden gemaakt, en wat me opviel, veel vuilbakken op alle mogelijke plaatsen, goed gewerkt mannen
0 x


Gebruikersavatar
Francois Rombouts
mx2 wk rookie
Berichten: 264
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 11:53
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: lier
Contact:

Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012

Berichtdoor Francois Rombouts Ma 13 Aug 2012, 14:21

eindelijk hebben de organisatoren eens rekening gehouden met de fotograven en spectaculaire bergen aangelegd knap gedaan

foto's staan al online op uw welbekende website
0 x


Gebruikersavatar
Patrick Luyten
mx2 amateur champ
Berichten: 162
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:46
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012

Berichtdoor Patrick Luyten Ma 13 Aug 2012, 16:39

Hallo,

Mooie cross gezien gisteren met enkele spannende duels
http://youtu.be/mzClgR84jDQ
(Inters & Quad enkele 1st Reeks)

Groeten,

Patrick.
0 x


Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012

Berichtdoor Filip Hardis Ma 13 Aug 2012, 17:33

Chapeau aan de inrichters! Ferm parkoer! In de pauze me man en macht werken aan het parkoer!
Toffe cross!
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Da
David Jacobs
mx2 amateur champ
Berichten: 154
Lid geworden op: Zo 27 Jun 2010, 20:05
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Wespelaar

Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012

Berichtdoor David Jacobs Ma 13 Aug 2012, 23:34

Ferm cross.
1ste reeks lag zo zwaar als gewoonlijk de 2 reeks (2 keer tegen moeder aarde, zwarte mulle grond )
Tijdens de pauze 4 traktors er op (1 nivleren ,2 sproeien ,1 fijnmalen).
Gans het circuit aangepakt.T'was de 2 de reeks een totaal ander cross(parcour).
Hard aan gewerkt.
Goed geamuseerd , tot de volgende. :)
Dat technish gedeelte is voor in een volgend leven , dat lukt niet meer. :(
0 x


"VMCF Nieuw. open A #48.Suzuki & vintage MX racing .Team Banden Michel Boortmeerbeek.WWW.JacobsMotoren.tk herstelling bromfietsen tuinmachines alle merken Haacht&Weerde 0479/97.74.32.
Er
Erwin Buys
50cc rider
Berichten: 25
Lid geworden op: Zo 29 Nov 2009, 19:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012

Berichtdoor Erwin Buys Di 14 Aug 2012, 14:37

Hierbij wil ik nog efkes alle piloten en supporters bedanken om het rennerspark en de weide aan het parcour zo proper te houden. Dit maakt het ons zoveel makkelijker om alles op te kuisen en is het een plezier om een cross te organiseren. Hoppelijk hebben we het iedereen wat naar hun zin kunnen maken. Sorry aan de reeksen waarvoor we hebben gesproeit, maar ik moest er voor zorgen dat er niet te veel stof kwam op de serres. OOk nog een dankwoord aan al onze helpers en aan de boeren voor het prachtige werk met de tractors en kraan. Hopelijk zien we jullie volgende jaren allemaal terug, thanks.
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten

Aanmelden · Registreer