vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012
-
Michael WillekensMi
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 428
- Lid geworden op: Ma 19 Okt 2009, 19:59
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
-
Petrus De WinterPe
- mx all time winner
- Berichten: 1275
- Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012
Allee , dat viel nog best mee .
Was 1ste reeks gevaarlijker dan de 2 de .
Was 1ste reeks gevaarlijker dan de 2 de .
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012
schijnbaar wat te lang op de toren gestaan, net ondervonden na een welverdiende douche , mijn benen en snoet zien zo rood als men trui!
0 x
speaker Frankske
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012
spannende taferelen gezien vandaag met zelfs een doortocht door een altyd volle biertent.zwaar kwam het zeker te liggen , het leek wel voor velen een calvarietocht , vooral de pittige strijd bij de juniors is me bijgebleven , bijna de stem kwijt door hoofdrolspelers ake hens en keanu dutre die de toeschouwers op de toppen van hun tenen zetten.chapêau kerels jammer ontsierde een zware val van ake dit duel maar kwam er gelukkig met de schrik vanaf.dutre kon in de lucht net ake ontwijken raakte wel nog zijn voorwiel, maar snelde zichbaar opgetogen naar de palm.
0 x
speaker Frankske
-
Dave DankersDa
- 125cc junior EK
- Berichten: 89
- Lid geworden op: Zo 10 Jun 2012, 21:55
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012
leuke dag gehad in rijkevorsel, wel wreed moe geworden op dat parkoer, goei organisatie die mooie dingen op t parkoer hedden gemaakt, en wat me opviel, veel vuilbakken op alle mogelijke plaatsen, goed gewerkt mannen
0 x
- Francois Rombouts
- mx2 wk rookie
- Berichten: 264
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 11:53
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: lier
- Contact:
Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012
eindelijk hebben de organisatoren eens rekening gehouden met de fotograven en spectaculaire bergen aangelegd knap gedaan
foto's staan al online op uw welbekende website
foto's staan al online op uw welbekende website
0 x
- Patrick Luyten
- mx2 amateur champ
- Berichten: 162
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:46
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012
Hallo,
Mooie cross gezien gisteren met enkele spannende duels
http://youtu.be/mzClgR84jDQ
(Inters & Quad enkele 1st Reeks)
Groeten,
Patrick.
Mooie cross gezien gisteren met enkele spannende duels
http://youtu.be/mzClgR84jDQ
(Inters & Quad enkele 1st Reeks)
Groeten,
Patrick.
0 x
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012
Chapeau aan de inrichters! Ferm parkoer! In de pauze me man en macht werken aan het parkoer!
Toffe cross!
Toffe cross!
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
-
David JacobsDa
- mx2 amateur champ
- Berichten: 154
- Lid geworden op: Zo 27 Jun 2010, 20:05
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Locatie: Wespelaar
Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012
Ferm cross.
1ste reeks lag zo zwaar als gewoonlijk de 2 reeks (2 keer tegen moeder aarde, zwarte mulle grond )
Tijdens de pauze 4 traktors er op (1 nivleren ,2 sproeien ,1 fijnmalen).
Gans het circuit aangepakt.T'was de 2 de reeks een totaal ander cross(parcour).
Hard aan gewerkt.
Goed geamuseerd , tot de volgende.
Dat technish gedeelte is voor in een volgend leven , dat lukt niet meer.
1ste reeks lag zo zwaar als gewoonlijk de 2 reeks (2 keer tegen moeder aarde, zwarte mulle grond )
Tijdens de pauze 4 traktors er op (1 nivleren ,2 sproeien ,1 fijnmalen).
Gans het circuit aangepakt.T'was de 2 de reeks een totaal ander cross(parcour).
Hard aan gewerkt.
Goed geamuseerd , tot de volgende.
Dat technish gedeelte is voor in een volgend leven , dat lukt niet meer.
0 x
"VMCF Nieuw. open A #48.Suzuki & vintage MX racing .Team Banden Michel Boortmeerbeek.WWW.JacobsMotoren.tk herstelling bromfietsen tuinmachines alle merken Haacht&Weerde 0479/97.74.32.
-
Erwin BuysEr
- 50cc rider
- Berichten: 25
- Lid geworden op: Zo 29 Nov 2009, 19:31
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: vlm motocross rijkevorsel 11/12 augustus2012
Hierbij wil ik nog efkes alle piloten en supporters bedanken om het rennerspark en de weide aan het parcour zo proper te houden. Dit maakt het ons zoveel makkelijker om alles op te kuisen en is het een plezier om een cross te organiseren. Hoppelijk hebben we het iedereen wat naar hun zin kunnen maken. Sorry aan de reeksen waarvoor we hebben gesproeit, maar ik moest er voor zorgen dat er niet te veel stof kwam op de serres. OOk nog een dankwoord aan al onze helpers en aan de boeren voor het prachtige werk met de tractors en kraan. Hopelijk zien we jullie volgende jaren allemaal terug, thanks.
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten