Welke is beter Ktm sx 250 2stroke 012 of yamaha 250 2stroke
-
Robbie StevensRo
- 125cc junior EK
- Berichten: 78
- Lid geworden op: Zo 06 Dec 2009, 18:51
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Welke is beter Ktm sx 250 2stroke 012 of yamaha 250 2stroke
Wat vinden jullie de betere motor een ktm sx 250 2stroke 012 of de yamaha 250 2stroke??
ik zit tedenken om overtestapen naar 250 2t , ik vind de ktm n erg mooie motor alleen wat is kwalitatief beter ik hoorde dat het luchfilter systeem nog steeds een beetje gammel is , en dat de pakking van het blok wel eens willen lekken??
de yamaha is volgens mij een betrouwebare motor alleeen al een heletijd niet vernieuwd , dus zou hij veel achterstand hebben ten opzichten van de prestaties van de ktm?
Greetz
ik zit tedenken om overtestapen naar 250 2t , ik vind de ktm n erg mooie motor alleen wat is kwalitatief beter ik hoorde dat het luchfilter systeem nog steeds een beetje gammel is , en dat de pakking van het blok wel eens willen lekken??
de yamaha is volgens mij een betrouwebare motor alleeen al een heletijd niet vernieuwd , dus zou hij veel achterstand hebben ten opzichten van de prestaties van de ktm?
Greetz
0 x
-
Jörg CoomansJö
- mx2 amateur champ
- Berichten: 177
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 11:33
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
Re: Welke is beter Ktm sx 250 2stroke 012 of yamaha 250 2str
Ik zou voor de Ktm 250 2takt gaan.
Ik heb meermaals gelezen in Mxaction etc dat de ktm 250 2t de beste 250 ooit gemaakt is.
Ben zelf van YZ 125 naar de Ktm 125 gegaan. Van vering prefereer ik de Yz, maar is iets persoonlijks
Ik heb meermaals gelezen in Mxaction etc dat de ktm 250 2t de beste 250 ooit gemaakt is.
Ben zelf van YZ 125 naar de Ktm 125 gegaan. Van vering prefereer ik de Yz, maar is iets persoonlijks
0 x
-
Jörg CoomansJö
- mx2 amateur champ
- Berichten: 177
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 11:33
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
Re: Welke is beter Ktm sx 250 2stroke 012 of yamaha 250 2str
En er is niets mis met dat filtersysteem van Ktm hoor 
0 x
-
Dimitri LamoteDi
- world THQ sx champ
- Berichten: 1661
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:14
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)
- Rens Dedecker
- mx all time winner
- Berichten: 1130
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:56
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: Welke is beter Ktm sx 250 2stroke 012 of yamaha 250 2str
Ik ben het eens met mxa, voor mij ook liever de ktm 250.
Vroeger kwam wel wat stof in de filterkassen van ktm, maar bij die laatste modellen niet. Integendeel, lang lefe dat filtersysteem, veel gemakkelijker!
Vroeger kwam wel wat stof in de filterkassen van ktm, maar bij die laatste modellen niet. Integendeel, lang lefe dat filtersysteem, veel gemakkelijker!
0 x
R.I.P Tim .. bon Ride la haut, on pense à toi!
- Tony Hermans
- mx3 wk champ
- Berichten: 573
- Lid geworden op: Ma 03 Aug 2009, 20:11
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: Welke is beter Ktm sx 250 2stroke 012 of yamaha 250 2str
Als je op betrouwbaarheid af gaat, neem dan ZEKER de Yamaha!!!
0 x
MX Planet
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Bezoek onze nieuwe website: http://www.mx-planet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Officieel Suzuki-dealer MCLB-VJMO
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Bezoek onze nieuwe website: http://www.mx-planet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Officieel Suzuki-dealer MCLB-VJMO
-
Dre v. HeesDr
- mx1 wk rookie
- Berichten: 315
- Lid geworden op: Di 28 Jul 2009, 17:30
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Welke is beter Ktm sx 250 2stroke 012 of yamaha 250 2str
De KTM is sneller, maar bruter qua vermogen.
Heeft een korte powerband, maar zit je daarin: supersnel.
Zoek je een 250 2-takt met een fijn en bruikbaar vermogen zou ik voor de YZ250 gaan.
Qua betrouwbaarheid ben ik het met Tony eens.
Heeft een korte powerband, maar zit je daarin: supersnel.
Zoek je een 250 2-takt met een fijn en bruikbaar vermogen zou ik voor de YZ250 gaan.
Qua betrouwbaarheid ben ik het met Tony eens.
0 x
-
Dimitri LamoteDi
- world THQ sx champ
- Berichten: 1661
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:14
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)
Re: Welke is beter Ktm sx 250 2stroke 012 of yamaha 250 2str
ik vind de prijs toch wel tegenvallen dit jaar voor die ktm 2takten amai 8050euro voor eenvoudige mekaniek;
0 x
- Rens Dedecker
- mx all time winner
- Berichten: 1130
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:56
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: Welke is beter Ktm sx 250 2stroke 012 of yamaha 250 2str
Wat een dikke bullshit!!!! Ktm 250 heeft een oersterke motor. En bruikbaar vermogen zeker ook. Je kan hem zo maken als je wil met je bijgeleverde powervalveveren.
De ktm's zitten ook hoger dan de yamaha's, mss kan dit ook aan je keuze helpen....
De ktm's zitten ook hoger dan de yamaha's, mss kan dit ook aan je keuze helpen....
0 x
R.I.P Tim .. bon Ride la haut, on pense à toi!
- Ruben Vandervelden
- mx3 wk champ
- Berichten: 576
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:59
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Welke is beter Ktm sx 250 2stroke 012 of yamaha 250 2str
@ rens
de yamaha's zitten hoger als de ktm's (zadelhoogte)
de yamaha's zitten hoger als de ktm's (zadelhoogte)
0 x
- Bert Van Den Borre
- european champ mx2
- Berichten: 205
- Lid geworden op: Vr 25 Jun 2010, 23:33
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
- Ruben Vandervelden
- mx3 wk champ
- Berichten: 576
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:59
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Ruben Vandervelden
- mx3 wk champ
- Berichten: 576
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 17:59
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Welke is beter Ktm sx 250 2stroke 012 of yamaha 250 2str
of ik zal je helpen...
http://www.motorcycle-usa.com/26818/Buy ... 50-SX.aspx
seat height: 39.05 in.
http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_yz250_2012.php
seat height: 39.1 in.
http://www.motorcycle-usa.com/26818/Buy ... 50-SX.aspx
seat height: 39.05 in.
http://www.bikez.com/motorcycles/yamaha_yz250_2012.php
seat height: 39.1 in.
0 x
-
Joost BuntinxJo
- 125cc rookie
- Berichten: 140
- Lid geworden op: Wo 09 Jun 2010, 17:23
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Welke is beter Ktm sx 250 2stroke 012 of yamaha 250 2str
das nog geen 1.5 cm verschil , maar het maakt ook uit hoe hoog de voetsteuntjes staan
. afin voor tijdens het rijden toch, niet zozeer aan de start 
0 x
- Bert Van Den Borre
- european champ mx2
- Berichten: 205
- Lid geworden op: Vr 25 Jun 2010, 23:33
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: Welke is beter Ktm sx 250 2stroke 012 of yamaha 250 2str
hmm raar mijn sx 125 is veel hoger dan 'n yz hoor..
0 x
- Kevin Van Houdt
- mx2 amateur champ
- Berichten: 196
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 18:12
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Locatie: belgisch stukje nederland.
- Contact:
Re: Welke is beter Ktm sx 250 2stroke 012 of yamaha 250 2str
Je moet gewoon naar een yamaha dealer, suzuki dealer en een ktm dealer toegaan en vragen of je een keer kan testen.. wij kunnen niet zeggen welke motor voor jou 't beste is dat moet je zelf voelen, yamaha is zeker de betrouwbaarste. ik rij zelf op een suzuki 250 2t en qua vermogen komt de ktm makkelijk voorbij op een recht stuk, verder stuurt suzuki perfect en vermogen zit overal verdeeld en de aanschafprijs ligt een behoorlijk stuk lager.
0 x
-
Dimitri LamoteDi
- world THQ sx champ
- Berichten: 1661
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:14
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: UFOLEP (fr)
Re: Welke is beter Ktm sx 250 2stroke 012 of yamaha 250 2str
Ik heb zelf een yam 250 aangeschaft valt reuze mee,je moet enkel kijken waar je ergens dichtbij goeie service kan krijgen dat is veel belangrijker dan het merk.
Als je keuze puur bepaalt word door het vermogen moet je toch wel een bijzondere interpiloot zijn omdat er nog uit te halen.
@ kevin zijn er dan nog nieuwe suzukis te krijgen? ik dacht enkel yam en ktm
Als je keuze puur bepaalt word door het vermogen moet je toch wel een bijzondere interpiloot zijn omdat er nog uit te halen.
@ kevin zijn er dan nog nieuwe suzukis te krijgen? ik dacht enkel yam en ktm
0 x
-
Marcel Van AlebeekMa
- 50cc rider
- Berichten: 23
- Lid geworden op: Ma 06 Aug 2012, 21:16
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: Welke is beter Ktm sx 250 2stroke 012 of yamaha 250 2str
als je betrouwbaar en betaalbaar wilt rijden ga voor de yamaha
0 x
- Bert Van Den Borre
- european champ mx2
- Berichten: 205
- Lid geworden op: Vr 25 Jun 2010, 23:33
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: Welke is beter Ktm sx 250 2stroke 012 of yamaha 250 2str
Als ge ne ktm goed onderhoudt ga je er ook een goede motor aanhebben hoor
maar het is wel waar dat ze duidelijk meer onderhoud nodig hebben voor de res prachtige motor vind ik , de voetsteunpositie van een yamaha & ktm is wel heel verschillend vind ik dus, testen zou ik zeggen 
0 x
- Rens Dedecker
- mx all time winner
- Berichten: 1130
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:56
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: Welke is beter Ktm sx 250 2stroke 012 of yamaha 250 2str
the king of all smokers...
http://motocrossactionmag.com/Main/News/1310c0fc-8f7a-4d92-86b3-78a6cabf37fa.aspx
http://motocrossactionmag.com/Main/News/1310c0fc-8f7a-4d92-86b3-78a6cabf37fa.aspx
0 x
R.I.P Tim .. bon Ride la haut, on pense à toi!
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten