Pitbike gezocht

Op zoek naar een MX bike, MX onderdeel, MX kledij of iets anders? Misschien vind je het hier wel..
Ki
Kim Vandevoordt
50cc rider
Berichten: 21
Lid geworden op: Do 02 Dec 2010, 21:26
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Pitbike gezocht

Berichtdoor Kim Vandevoordt Zo 14 Okt 2012, 19:44

Ik zou een leuke pitbike liefst 125 cc 4-takt. En geen chineese rommel, iemand eentje te koop ?
0 x


Gebruikersavatar
De Cuyper Matthias
mx2 amateur champ
Berichten: 193
Lid geworden op: Do 11 Mar 2010, 21:44
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Zottegem
Contact:

Re: Pitbike gezocht

Berichtdoor De Cuyper Matthias Wo 17 Okt 2012, 18:58

Hallo,
Ik heb nog een thumpstar pro staan in nieuwstaat
Is wel chinees net zoals alle pitbikes behalve honda, kawa,yamaha ,... maar is wel eentje van de betere (chinese)pitbikes die ooit gemaakt zijn!

http://www.2dehands.be/motoren/motoren/ ... c_id=&afd=

mag weg voor 600
0 x


Terug naar “gezocht”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden · Registreer