Pitbike gezocht
-
Kim VandevoordtKi
- 50cc rider
- Berichten: 21
- Lid geworden op: Do 02 Dec 2010, 21:26
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Pitbike gezocht
Ik zou een leuke pitbike liefst 125 cc 4-takt. En geen chineese rommel, iemand eentje te koop ?
0 x
- De Cuyper Matthias
- mx2 amateur champ
- Berichten: 193
- Lid geworden op: Do 11 Mar 2010, 21:44
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Zottegem
- Contact:
Re: Pitbike gezocht
Hallo,
Ik heb nog een thumpstar pro staan in nieuwstaat
Is wel chinees net zoals alle pitbikes behalve honda, kawa,yamaha ,... maar is wel eentje van de betere (chinese)pitbikes die ooit gemaakt zijn!
http://www.2dehands.be/motoren/motoren/ ... c_id=&afd=
mag weg voor 600
Ik heb nog een thumpstar pro staan in nieuwstaat
Is wel chinees net zoals alle pitbikes behalve honda, kawa,yamaha ,... maar is wel eentje van de betere (chinese)pitbikes die ooit gemaakt zijn!
http://www.2dehands.be/motoren/motoren/ ... c_id=&afd=
mag weg voor 600
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten