Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

plaats hier alle trainingcircuits.
Ve
Verpoest Kenny
mx2 wk rookie
Berichten: 258
Lid geworden op: Zo 06 Sep 2009, 20:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Verpoest Kenny Za 08 Mei 2010, 15:15

zou het open zijn op donderdag 13 mei ? waarschijnlijk niet zeker me die feestdag :|
0 x


nieuwelingen m1/3 #22


HONDA VANDEVELDE
racing by DIRK TANGHE
Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Zo 09 Mei 2010, 13:56

Kenny als het weer meewerkt zijn we gewoon open.

GRT Finlandcircuit.
0 x


Gebruikersavatar
Matthias Vermeersch
world THQ sx champ
Berichten: 1524
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:49
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: West vlaanderen
Contact:

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Matthias Vermeersch Zo 09 Mei 2010, 17:45

ik hoop ook op donderdag dan, kan ik eindelijk eens in westdorpe geraken :D
0 x


MCLB - Juniors MX1/3 - Yamaha YZ250 - #26
Br
Bram Schouppe
125cc junior EK
Berichten: 69
Lid geworden op: Zo 02 Mei 2010, 14:19
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Bram Schouppe Zo 09 Mei 2010, 18:49

Zou tof zijn om nog eens in Westdorpe te rijden, nu met die uursverandering :x
Nu maar hopen op goed weer :D
0 x


Gebruikersavatar
Gunny Michiels
mx all time winner
Berichten: 1277
Lid geworden op: Ma 31 Aug 2009, 21:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: aalst

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Gunny Michiels Zo 09 Mei 2010, 22:09

Doen jullie dan ook open op donderdag ? :)
0 x


#66 Nieuwelingen open
Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Zo 09 Mei 2010, 22:42

Als het weer mee werkt zijn we open op woensdag en donderdag.
Zie website www.finlandcicuit.nl

Grt marlon.
0 x


Gebruikersavatar
Gunny Michiels
mx all time winner
Berichten: 1277
Lid geworden op: Ma 31 Aug 2009, 21:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: aalst

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Gunny Michiels Zo 09 Mei 2010, 22:50

ok bedankt marlon
0 x


#66 Nieuwelingen open
Kr
Kristof Verschoot
125cc junior EK
Berichten: 70
Lid geworden op: Di 21 Jul 2009, 23:17
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Kristof Verschoot Ma 10 Mei 2010, 22:22

Ga donderdag ook eens rijden naar Westdorpe, met de uurverandering al een hele tijd niet meer daar gaan rijden.
0 x


Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Di 11 Mei 2010, 19:19

Woensdag 12 mei en donderdag 13 mei geopend,
van 14.00-18.00 uur.

Grt Finlandcircuit.
0 x


Ji
Jimmy Van Eecke
peewee pilot
Berichten: 2
Lid geworden op: Di 11 Mei 2010, 22:10
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Jimmy Van Eecke Di 11 Mei 2010, 23:16

en is de pitbikebaan open op donderdag 13 mei.ik kom uit west vlaanderen(b).dat ik geen verloren rit doe.grtz
0 x


Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Wo 12 Mei 2010, 07:04

Alles is open .

Grt Finlandcircuit.
0 x


Kr
Kristof Verschoot
125cc junior EK
Berichten: 70
Lid geworden op: Di 21 Jul 2009, 23:17
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Kristof Verschoot Wo 12 Mei 2010, 19:39

Weet iemand hoe het lag vandaag?

Zou morgen eens naar Westdorpe gaan rijden.

Thx.
0 x


Ka
Karel Jacobs
125cc junior EK
Berichten: 91
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:05
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Karel Jacobs Wo 12 Mei 2010, 21:40

het lag super vandaag,
0 x


Kr
Kristof Verschoot
125cc junior EK
Berichten: 70
Lid geworden op: Di 21 Jul 2009, 23:17
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Kristof Verschoot Wo 12 Mei 2010, 22:57

Dan zal het morgen (mits niet te veel regen meer bij) ook nog super liggen denk ik! :D
0 x


Wo
Wouter Lietaer
mx2 wk rookie
Berichten: 274
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 13:04
Ik ben een..: geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Wouter Lietaer Do 13 Mei 2010, 09:40

Zou het nu nog open zijn, het heeft hier toch heel wat geregend..

Grtz
0 x


Ve
Verpoest Kenny
mx2 wk rookie
Berichten: 258
Lid geworden op: Zo 06 Sep 2009, 20:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Verpoest Kenny Do 13 Mei 2010, 09:47

ja kvraag et mij ook af :?
0 x


nieuwelingen m1/3 #22


HONDA VANDEVELDE
racing by DIRK TANGHE
Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Do 13 Mei 2010, 09:51

Het is gewoon open,het is hier droog.

Grt Finlandcircuit.
0 x


Ve
Verpoest Kenny
mx2 wk rookie
Berichten: 258
Lid geworden op: Zo 06 Sep 2009, 20:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Verpoest Kenny Do 13 Mei 2010, 09:58

oke bedankt en tot straks ;-)
0 x


nieuwelingen m1/3 #22


HONDA VANDEVELDE
racing by DIRK TANGHE
Gebruikersavatar
Gunny Michiels
mx all time winner
Berichten: 1277
Lid geworden op: Ma 31 Aug 2009, 21:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: aalst

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Gunny Michiels Do 13 Mei 2010, 10:04

Wij komen ook ons toerkes doen .

Voor de fotografen : yamaha #221 Suzuki #110 Zwarte honda #54

Al bedankt op voorhand en tot straks :)
0 x


#66 Nieuwelingen open
Wo
Wouter Moeraert
125cc junior EK
Berichten: 70
Lid geworden op: Wo 02 Sep 2009, 23:32
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Wouter Moeraert Do 13 Mei 2010, 10:43

ook aanwezig! tot straks :D
0 x


Terug naar “trainingscircuits”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden · Registreer