Hier met wat vertraging de volgende
http://picasaweb.google.com/MXwouter/We ... 3Mei20102#
Moest je er nog niet tussen staan kan je altijd eens je model van motor en nummer sturen..
Grtz
Kenneth Bouquet schreef:heeft er iemand de site van marijke ?? de foto's vn donderdag zouden er moeten opstaan ....
grtz
Terug naar “trainingscircuits”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten