Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

plaats hier alle trainingcircuits.
Wo
Wouter Lietaer
mx2 wk rookie
Berichten: 274
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 13:04
Ik ben een..: geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Wouter Lietaer Vr 14 Mei 2010, 22:22

Graag gedaan allemaal!

Hier met wat vertraging de volgende
http://picasaweb.google.com/MXwouter/We ... 3Mei20102#

Moest je er nog niet tussen staan kan je altijd eens je model van motor en nummer sturen.. ;)

Grtz
0 x


Gebruikersavatar
Matthias Vermeersch
world THQ sx champ
Berichten: 1524
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:49
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: West vlaanderen
Contact:

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Matthias Vermeersch Za 15 Mei 2010, 09:19

thnx 4 the pics
0 x


MCLB - Juniors MX1/3 - Yamaha YZ250 - #26
Gebruikersavatar
Gunny Michiels
mx all time winner
Berichten: 1277
Lid geworden op: Ma 31 Aug 2009, 21:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: aalst

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Gunny Michiels Zo 16 Mei 2010, 19:38

Thnx voor de foto's eh ;)
0 x


#66 Nieuwelingen open
Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Di 18 Mei 2010, 17:33

Woensdag 19 mei 14.00-18.00 open.

Donderdag 20 mei 16.00-20.00 open.

Grote baan tot 70 cm losgetrokken en gevlakt.

Grt Finlandcircuit.
0 x


Ji
Jimmy Van Eecke
peewee pilot
Berichten: 2
Lid geworden op: Di 11 Mei 2010, 22:10
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Jimmy Van Eecke Di 18 Mei 2010, 22:11

twas echt bere vorige week me me pitbike.jammer van me achterbrugge.mo twas goe.ken me geamuseerd.grtz
0 x


Lo
Louis Provost
125cc rookie
Berichten: 135
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 17:32
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Louis Provost Do 20 Mei 2010, 09:20

heb mij echt geamuseerd op het nieuw plein

ma is precies wat korter geworden ?

twas wel dikke fun !

grtz
0 x


Wo
Wouter Moeraert
125cc junior EK
Berichten: 70
Lid geworden op: Wo 02 Sep 2009, 23:32
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Wouter Moeraert Do 20 Mei 2010, 22:22

super geamuseerd vandaag!
iemand foto's?
0 x


Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Vr 21 Mei 2010, 18:12

De komende dagen wordt er aan de grote baan een aantal nieuwe,
veranderingen toegepast.
Er komen 2 springbergen bij.
A.s woensdag is het klaar.

Grt Finlandcircuit.
0 x


Gebruikersavatar
Davy Sanders
european champ mx2
Berichten: 208
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 18:12
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Davy Sanders Di 25 Mei 2010, 22:27

is het ook donderdag open of enkel morgen
0 x


Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Di 25 Mei 2010, 22:35

Woensdag 26 mei open van 14.00-18.00.

Verandering grote baan is klaar, even opletten.

Voor donderdag wordt morgen beslist [woensdag]

Grt Finlandcircuit.
0 x


Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Wo 26 Mei 2010, 21:15

Donderdag 27 mei open 16.00-20.00 voor training.

Baan is gevlakt.

Grt Finlandcircuit.
0 x


Gh
Ghislain Havran
50cc rider
Berichten: 14
Lid geworden op: Za 02 Jan 2010, 17:29
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Zelzate

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Ghislain Havran Do 27 Mei 2010, 19:28

Circuit was goed vandaag, heb kunnen rijden tot 17h, gaskabel afgetrokken....en gedaan met de pret :-)
0 x


G-Man op vorig forum
Gebruikersavatar
Tom Smet
125cc junior EK
Berichten: 82
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:00
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: st-gillis-ws

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Tom Smet Vr 28 Mei 2010, 08:20

Heeft er iemand foto's van dond. 27 mei ?
grtz
0 x


Gebruikersavatar
Elias De Wael
125cc rookie
Berichten: 119
Lid geworden op: Di 16 Mar 2010, 21:10
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Brugge

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Elias De Wael Vr 28 Mei 2010, 14:26

Het lag super gister, kvind het alleen jammer van het kleine nieuwe tafeltje achter de bocht... Kheb het er liever niet liggen (dit is natuurlijk mijn mening he!!) :roll:
Voor de rest wast zalig, nie al te veel volk, twas goe!!
0 x


Ke
Kenneth Bouquet
125cc junior EK
Berichten: 50
Lid geworden op: Do 23 Jul 2009, 23:05
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Kenneth Bouquet Ma 31 Mei 2010, 18:11

heeft er iemand de site van marijke ?? de foto's vn donderdag zouden er moeten opstaan ....
grtz
0 x


Ma
Marlon Hemelsoet
mx3 wk champ
Berichten: 552
Lid geworden op: Zo 26 Jul 2009, 14:34
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Marlon Hemelsoet Di 01 Jun 2010, 20:47

Woensdag 2 juni open van 14.00-18.00

Donderdag 3 juni open van 16.00-20.00

Grote baan en jeugd baan los getrokken en gevlakt.

Veel plezier, Finlandcircuit.
0 x


Jo
Jordy Laureyns
ama lites national champ
Berichten: 530
Lid geworden op: Zo 06 Sep 2009, 19:37
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Jordy Laureyns Di 01 Jun 2010, 21:23

Kenneth Bouquet schreef:heeft er iemand de site van marijke ?? de foto's vn donderdag zouden er moeten opstaan ....
grtz


wrsl gewoon op de site van westdorpe
http://www.finlandcircuit.nl
en doorklikken naar galerij
site is vernieuwd he ;)
0 x


Ol
Olivier Van De Walle
ama lites national champ
Berichten: 461
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:44
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: Schorisse
Contact:

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Olivier Van De Walle Di 01 Jun 2010, 21:56

ik ben morgen nog eens van de partij :) :)
0 x


Olike #102 kampioen 2011 nieuwelingen mx1 A VMCF
Gebruikersavatar
Dimitri De Puysseleyr
80cc pilot
Berichten: 48
Lid geworden op: Za 01 Aug 2009, 10:42
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Sint Niklaas

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Dimitri De Puysseleyr Do 03 Jun 2010, 10:46

hoi heeft er iemand fotos van 02/06 ?

en et lag eel goed parcour is verandert en zeker de moeite !!


groetjes
0 x


An
Anthony Wittevrongel
peewee pilot
Berichten: 5
Lid geworden op: Do 03 Jun 2010, 20:18
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Ursel

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Anthony Wittevrongel Do 03 Jun 2010, 20:38

hey,

Gisteren weer mooie namiddag parcour lag goed.
Kan iemand mij helpen ik ben op zoek naar de foto's die genomen zijn op donderdag 27 mei en woensdag 2 juni.
0 x


Terug naar “trainingscircuits”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten

Aanmelden · Registreer