Heeft iemand ervaringen met de Thor en UFO chest protectors?
-
Julio NoordhuisJu
- 125cc rookie
- Berichten: 109
- Lid geworden op: Do 17 Dec 2009, 19:26
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Heeft iemand ervaringen met de Thor en UFO chest protectors?
Zijn er mensen hier die ervaringen hebben met de Thor Sentinel en de UFO Reactor 2?.Paar belangerijke punten waar ik naar kijk zijn:
- Prijs
- Comfort
- Leatt Brace geschikt
- Welke bied meer protectie
- Welke zou men aanraden
- Prijs
- Comfort
- Leatt Brace geschikt
- Welke bied meer protectie
- Welke zou men aanraden
0 x
- Michiel Borghs
- 125cc rookie
- Berichten: 126
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:40
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Contact:
Re: Heeft iemand ervaringen met de Thor en UFO chest protectors?
Ik heb Thor Sentinel en rijd er toch al effe mee.
Comfort: Zit echt goed, ook omdat het zo licht is.
Nadeel: Het is een licht harnas, dus nie echt stevig. Na een paar keer vallen had ik al scheuren. Reactor daarentegen is een pak steviger.
Prijs: Vrij duur voor weinig bescherming. Ik dacht iets van een 75-100€
Leatt Brace: Ik steek men leatt er altijd in, wat eigelijk niet de bedoeling is. Ge hebt dan wel een goei geheel, dat goed zit, maar u leatt zit eigelijk rechtstreeks op uw rug.
Conclusie: Thor is niet de stevigste en niet ideaal voor leatt brace en qua prijs valt het ook nie echt mee :p
Ik zou voor de Reactor 2 gaan.
Comfort: Zit echt goed, ook omdat het zo licht is.
Nadeel: Het is een licht harnas, dus nie echt stevig. Na een paar keer vallen had ik al scheuren. Reactor daarentegen is een pak steviger.
Prijs: Vrij duur voor weinig bescherming. Ik dacht iets van een 75-100€
Leatt Brace: Ik steek men leatt er altijd in, wat eigelijk niet de bedoeling is. Ge hebt dan wel een goei geheel, dat goed zit, maar u leatt zit eigelijk rechtstreeks op uw rug.
Conclusie: Thor is niet de stevigste en niet ideaal voor leatt brace en qua prijs valt het ook nie echt mee :p
Ik zou voor de Reactor 2 gaan.
0 x
This burn is on tour !
-
Jules AdamJu
- mx2 amateur champ
- Berichten: 193
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 17:38
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Heeft iemand ervaringen met de Thor en UFO chest protectors?
Ik heb sins kort ook een UFO reactor 2
Ik had ook een sentinel aangehad maar ik vond de reactor 2
toch beter zitten en goed met de Leatt brace.
Greets
Ik had ook een sentinel aangehad maar ik vond de reactor 2
toch beter zitten en goed met de Leatt brace.
Greets
0 x
JA Productions // www.vimeo.com/japroductions
-
Koen BoogaertsKo
- 50cc rider
- Berichten: 19
- Lid geworden op: Do 08 Apr 2010, 12:55
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Heeft iemand ervaringen met de Thor en UFO chest protectors?
Heb zelf de Reactor 2. Zit fantastisch en is een perfecte combinatie met een Leatt brace. Gewoon de protector onder je trui en de Leatt bovenop je trui aandoen. Grtz
0 x
- Arno Plue
- mx2 amateur champ
- Berichten: 175
- Lid geworden op: Do 06 Aug 2009, 22:58
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: westerlo
Re: Heeft iemand ervaringen met de Thor en UFO chest protectors?
ik heb ook de ufo reactor 2 zit echt goed en als je een leat brace hebt zou ik zeker de reactor2 nemen. ik was ook aan het twijfelen tussen die twee en heb de reactor gekocht, om dat ik een leat brace heb aangeschaft .
0 x
yz 250 #19
-
Julio NoordhuisJu
- 125cc rookie
- Berichten: 109
- Lid geworden op: Do 17 Dec 2009, 19:26
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Heeft iemand ervaringen met de Thor en UFO chest protectors?
Kan men de verstelbare bandjes gebruiken waar mee je de Leatt Brace op zijn plaats houdt,terwijl men de ufo reactor 2 draagt?
0 x
- Jeroen Van Wassehove
- mx2 wk champ
- Berichten: 658
- Lid geworden op: Di 22 Dec 2009, 22:50
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Heeft iemand ervaringen met de Thor en UFO chest protectors?
Denk ik wel, ik zie geen reden waarom dat niet zou lukken. Ik heb ook de UFO Reactor 2 + Leatt en het enige slechte dat ik kan zegggen is dat de knoppen van de Reactor op mijn schouderblad duwen en na een tijd zeer doet. (Gewoon wat op geplakt en het was weg)
0 x
- Brian Antonissen
- wk mister 875cc
- Berichten: 2020
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Heeft iemand ervaringen met de Thor en UFO chest protectors?
Je kan je harnas aan je Reactor vasthangen, met die lipjes onder de sluitingen. dan moet je wel je truitje over je leatt krijgen, anders kan je gewoon doen: Harnas, trui erover en dan leatt met riempjes.
Wat je ook kan doen is een ander harnas kopen en dat kapotknippen en de voor en achterkant vastmaken aan je harnas.

Wat je ook kan doen is een ander harnas kopen en dat kapotknippen en de voor en achterkant vastmaken aan je harnas.

0 x
"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
-
Julio NoordhuisJu
- 125cc rookie
- Berichten: 109
- Lid geworden op: Do 17 Dec 2009, 19:26
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Heeft iemand ervaringen met de Thor en UFO chest protectors?
Thanks dat wou ik weten of ik de riempjes kon gebruiken om de leatt op zijn plaats te houden in combinatie met de UFO.
0 x
- Schepers Brent
- ama lites national champ
- Berichten: 522
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:29
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Heeft iemand ervaringen met de Thor en UFO chest protectors?
ik rij het liefst zonder harnas 
0 x
-
Darcis KenDa
- ama lites rookie
- Berichten: 350
- Lid geworden op: Za 15 Aug 2009, 17:09
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Contact:
Re: Heeft iemand ervaringen met de Thor en UFO chest protectors?
jama gij zij ne beir e man 
edit: ik heb ne sentinel en ne reactor2
sentinel ooit gekocht, vrij lang mee gereje, goe en comfy. en heel schoon naturlijk.
reactor volgens mij kwalitatiever en veruit beste in combinatie met een nekbrace...
voor hem op zijn plaats te houden steek ik de schouderstukjes van de leatt onder mijn schouderstukken van reactor. zeer comfy, gemakkelijk zelf te doen, en veiligst lijkt mij
uiteraard kan je ook gewoon de riempjes rond uw middel doen e.
edit: ik heb ne sentinel en ne reactor2
sentinel ooit gekocht, vrij lang mee gereje, goe en comfy. en heel schoon naturlijk.
reactor volgens mij kwalitatiever en veruit beste in combinatie met een nekbrace...
voor hem op zijn plaats te houden steek ik de schouderstukjes van de leatt onder mijn schouderstukken van reactor. zeer comfy, gemakkelijk zelf te doen, en veiligst lijkt mij
0 x
Team motocrossracingmxdirtbiketillwedieriders rider #1 Inters MX1 Holeshotboy bringin' it home
WWW.V-MAC.BE
WWW.V-MAC.BE
-
Brecht DebackereBr
- 125cc rookie
- Berichten: 107
- Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:29
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: jabbeke
Re: Heeft iemand ervaringen met de Thor en UFO chest protectors?
is er geen mogelijkheid om de leatt brace boven je thor sentinel te dragen?
0 x
- Michiel Borghs
- 125cc rookie
- Berichten: 126
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:40
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Contact:
Re: Heeft iemand ervaringen met de Thor en UFO chest protectors?
Dat gaat, maar da zit echt nie goed 
En bij sommige helmen kunt ge uwe nek dan echt nie ver genoeg naar achter leunen. (Bij mij is da met Shoei)
En bij sommige helmen kunt ge uwe nek dan echt nie ver genoeg naar achter leunen. (Bij mij is da met Shoei)
0 x
This burn is on tour !
-
Julio NoordhuisJu
- 125cc rookie
- Berichten: 109
- Lid geworden op: Do 17 Dec 2009, 19:26
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Heeft iemand ervaringen met de Thor en UFO chest protectors?
Ik denk dat ik de reactor 2 ga nemen,zal wel de beste keus uit eindelijk zijn
.Heb effe gekeken wat een Sentinel met zebra print bijv kost in een MX winkel(online shops zal wel een stuk gekoper wezen).Advies prijs 170 euro WTF!!!

0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten