yamaha yz 250

Alle crossmotos, alle mx bikes, pitbikes, enzz
Forumregels
- Klik hier voor een handleiding hoe je foto's post
- Topics die niet in de juiste categories gepost zijn worden niet verplaatst maar verwijderd.
- Enkel topics van particulieren zijn toegelaten, met uitzondering van onze adverteerders.
- Je moet minimum 10 berichten gepost hebben vooraleer je hier kan posten.
Th
Thomas Van Laer
80cc pilot
Berichten: 32
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 16:21
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Locatie: borchtlombeek

yamaha yz 250

Berichtdoor Thomas Van Laer Ma 01 Nov 2010, 13:02

Beschrijving:Te koop:yz 250,nog met originele plastic erop!veringen begin dit jaar in ordegezet bij MTM,nieuwe banden(2xmee gereden),er is nog een 2e uitlaatbij(doma),tandwielen en ketting 2maand geleden vervangen,olie werd om de2xrijden vervangen,moto is prima onderhouden!  Prijs: 1900,00 euro
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
0 x


Br
Bram Schouppe
125cc junior EK
Berichten: 69
Lid geworden op: Zo 02 Mei 2010, 14:19
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: yamaha yz 250

Berichtdoor Bram Schouppe Ma 01 Nov 2010, 14:58

Ola, ge doet uw raket weg?
Wat komt er in de plaats?
0 x


Gebruikersavatar
Bjorn Van Schepdael
european champ mx2
Berichten: 217
Lid geworden op: Za 18 Jul 2009, 15:13
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Re: yamaha yz 250

Berichtdoor Bjorn Van Schepdael Ma 01 Nov 2010, 20:46

goed onderhouden motoken ze mannen :!:
0 x


Jo
Joeri Van Malderen
mx2 wk rookie
Berichten: 264
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 18:36
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: yamaha yz 250

Berichtdoor Joeri Van Malderen Di 02 Nov 2010, 00:14

bjaar ????
0 x


El
Els De Raedt
125cc rookie
Berichten: 112
Lid geworden op: Za 21 Nov 2009, 22:23
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: yamaha yz 250

Berichtdoor Els De Raedt Zo 07 Nov 2010, 10:47

ziet er nog zeer proper uit spijtig dat het nog een ijzeren kader is ,en van welk jaar is da?
0 x


Gebruikersavatar
Gunny Michiels
mx all time winner
Berichten: 1277
Lid geworden op: Ma 31 Aug 2009, 21:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: aalst

Re: yamaha yz 250

Berichtdoor Gunny Michiels Zo 07 Nov 2010, 12:45

Els : denk van 2003 of 2004 vanaf 2005 hebben ze alukader
0 x


#66 Nieuwelingen open
El
Els De Raedt
125cc rookie
Berichten: 112
Lid geworden op: Za 21 Nov 2009, 22:23
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: yamaha yz 250

Berichtdoor Els De Raedt Zo 07 Nov 2010, 16:44

dan is de prijs hoog genoeg, in ieder geval een upke en sucses met de verkoop
0 x


To
Tommy Ruysseveldt
125cc rookie
Berichten: 147
Lid geworden op: Vr 08 Okt 2010, 13:01
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: yamaha yz 250

Berichtdoor Tommy Ruysseveldt Zo 07 Nov 2010, 17:54

prijs is mischien een beetje te hoog maar langs de andere kant
krijg je een motor die 1=onderhouden is 2=niet afgebeuld
;)
0 x


Th
Thomas Van Laer
80cc pilot
Berichten: 32
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 16:21
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Locatie: borchtlombeek

Re: yamaha yz 250

Berichtdoor Thomas Van Laer Zo 07 Nov 2010, 21:02

is van 2003,kom gerust is bekijken! dan zul je zien dat dit een prima moto is.
prijs is bespreekbaar e!
Groeten,

Thomas
0 x


Th
Thomas Van Laer
80cc pilot
Berichten: 32
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 16:21
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Locatie: borchtlombeek

Re: yamaha yz 250

Berichtdoor Thomas Van Laer Ma 08 Nov 2010, 20:46

En hop!!
0 x


Gebruikersavatar
Bjorn Van Schepdael
european champ mx2
Berichten: 217
Lid geworden op: Za 18 Jul 2009, 15:13
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden

Re: yamaha yz 250

Berichtdoor Bjorn Van Schepdael Ma 08 Nov 2010, 21:00

waar zitten de 2t lovers hier e?zo ne goed onderhouden motto alle :ugeek:
0 x


Gebruikersavatar
Gunny Michiels
mx all time winner
Berichten: 1277
Lid geworden op: Ma 31 Aug 2009, 21:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: aalst

Re: yamaha yz 250

Berichtdoor Gunny Michiels Ma 08 Nov 2010, 22:35

Hier :)
Maar denk dat de leeftijd-prijs meespeelt . Ookal staat die in orde .
0 x


#66 Nieuwelingen open
Th
Thomas Van Laer
80cc pilot
Berichten: 32
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 16:21
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Locatie: borchtlombeek

Re: yamaha yz 250

Berichtdoor Thomas Van Laer Za 20 Nov 2010, 14:55

verkocht!! ;)
0 x


Terug naar “Motoren”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten

Aanmelden · Registreer