V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN
is voor onderzoek naar hospitaal gevoerd , zou een serieuze knak aan zijn bekken gevoeld hebben , meer nieuws nog niet ontvangen
0 x
speaker Frankske
- Lucky Breugelmans
- ama sx 250 champ
- Berichten: 743
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:47
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: beringen
- Contact:
-
Freddy Van MolFr
- 80cc pilot
- Berichten: 44
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:29
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: lommel
Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN
zijn heup zal uit de kom geweest zijn
is er mij vertelt
grtz freddy
is er mij vertelt
grtz freddy
0 x
- Brian Antonissen
- wk mister 875cc
- Berichten: 2020
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:05
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN
Parcours lag beter dan de laatste jaren.
Alst goed is mag het ook gezegd worden.
Alst goed is mag het ook gezegd worden.
0 x
"Comparing times between smaller and larger cc bikes is a time honored tradition of the know nothing idiot."
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN
Davy Derboven schreef:awel ik heb vandaag het genoegen gehad de petrus te zien rijden ,de tweede reeks stond er al 2 man stil in de bocht en de petrus ging er dan maar bij liggen, maar ik moet toegeven ben aangenaam verast door de petrus zijn snelheid op zijn Husky, hij kan met de moto rijden dus van mijn kant gedaan me lachen me de petrus
![]()
greetz tot de volgende
Slijmbal!
Ik heb mij vandaag geweldig geamuzeerd. Ik had nooit gedacht dat het parkoer er zo goed zou bijgelegen hebben. Chapeau aan de inrichters!
Toffe cross. Weinig piloten wel. Is de zomervakantie uittocht al begonnen? Of zouden er velen afgehaakt hebben voor het slechte weer van gisteren?
Ik vroeg me gisterennacht wel af of die leukerds me da vuurwerk ooit nog zouden stoppen.
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
-
Petrus De WinterPe
- mx all time winner
- Berichten: 1275
- Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN
Filip Hardis schreef:Davy Derboven schreef:awel ik heb vandaag het genoegen gehad de petrus te zien rijden ,de tweede reeks stond er al 2 man stil in de bocht en de petrus ging er dan maar bij liggen, maar ik moet toegeven ben aangenaam verast door de petrus zijn snelheid op zijn Husky, hij kan met de moto rijden dus van mijn kant gedaan me lachen me de petrus
![]()
greetz tot de volgende
Slijmbal!![]()
![]()
Ik heb mij vandaag geweldig geamuzeerd. Ik had nooit gedacht dat het parkoer er zo goed zou bijgelegen hebben. Chapeau aan de inrichters!
Toffe cross. Weinig piloten wel. Is de zomervakantie uittocht al begonnen? Of zouden er velen afgehaakt hebben voor het slechte weer van gisteren?
Ik vroeg me gisterennacht wel af of die leukerds me da vuurwerk ooit nog zouden stoppen.
Hela Filip laat den Dany eens doen .
Heb mij ook geamuzeerd , zeker na de traning , 2de trainingstijd
Davy , dieje mee zijn vlag stond daar maar te staan en deed geen teken welke kant er ene lag .
De Jos 72 stond buitenste spoor waar dat ik ook vlotjes indraaide en niet door kon
0 x
-
Petrus De WinterPe
- mx all time winner
- Berichten: 1275
- Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN
Davy Derboven schreef:awel ik heb vandaag het genoegen gehad de petrus te zien rijden ,de tweede reeks stond er al 2 man stil in de bocht en de petrus ging er dan maar bij liggen, maar ik moet toegeven ben aangenaam verast door de petrus zijn snelheid op zijn Husky, hij kan met de moto rijden dus van mijn kant gedaan me lachen me de petrus
![]()
greetz tot de volgende
Davy , aan de moto ligt het niet stuurt gelijk ne velo , de vering perfect , en de motor prima en dan heb die nog op soft staan
Het manneke daarentegen
0 x
-
Petrus De WinterPe
- mx all time winner
- Berichten: 1275
- Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN
Petrus De Winter schreef:Filip Hardis schreef:Davy Derboven schreef:awel ik heb vandaag het genoegen gehad de petrus te zien rijden ,de tweede reeks stond er al 2 man stil in de bocht en de petrus ging er dan maar bij liggen, maar ik moet toegeven ben aangenaam verast door de petrus zijn snelheid op zijn Husky, hij kan met de moto rijden dus van mijn kant gedaan me lachen me de petrus
![]()
greetz tot de volgende
Slijmbal!![]()
![]()
Ik heb mij vandaag geweldig geamuzeerd. Ik had nooit gedacht dat het parkoer er zo goed zou bijgelegen hebben. Chapeau aan de inrichters!
Toffe cross. Weinig piloten wel. Is de zomervakantie uittocht al begonnen? Of zouden er velen afgehaakt hebben voor het slechte weer van gisteren?
Ik vroeg me gisterennacht wel af of die leukerds me da vuurwerk ooit nog zouden stoppen.
Hela Filip laat den Dany eens doen .
Heb mij ook geamuzeerd , zeker na de traning , 2de trainingstijdenja de afwezigen hadden ongelijk .
Davy , dieje mee zijn vlag stond daar maar te staan en deed geen teken welke kant er ene lag .
De Jos 72 stond buitenste spoor waar dat ik ook vlotjes indraaide en niet door kon![]()
, links uit het spoor tot tegen paaltje en dan omgevallen op de Jos 72 die op zijn beurt op Theo 12 valt en gene ene die nog recht kon
Ik bedoel DAVY ( ja mee al die nieuwe vrienden
0 x
- Francois Rombouts
- mx2 wk rookie
- Berichten: 264
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 11:53
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: lier
- Contact:
Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN
Mooi crosske gezien spannende reeksen mooie kippen zowel naast als op het parcours mooie omloop mooie springbergen
heb geprobeerd van mooie foto's te maken den ene al wat beter als den andere maar soit te bekijken op
http://www.frpictures.be
tot de volgende
heb geprobeerd van mooie foto's te maken den ene al wat beter als den andere maar soit te bekijken op
http://www.frpictures.be
tot de volgende
0 x
- Lucky Breugelmans
- ama sx 250 champ
- Berichten: 743
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:47
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: beringen
- Contact:
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
-
Sam Van TongerlooSa
- mx2 wk rookie
- Berichten: 252
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 21:04
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Contact:
Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN
ik beklaag speaker franksken die blijkbaar niet al teveel te drinken kreeg op zijne toren op de bus
volgende keer trakteer ik u ene ze..
dat helpt misschien om dingen gedaan te krijgen haha (inside joke).
volgende keer trakteer ik u ene ze..
dat helpt misschien om dingen gedaan te krijgen haha (inside joke).
0 x
585photo :
www.585photo.be
www.585photo.be
-
Bengt HendrickxBe
- 50cc rider
- Berichten: 13
- Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 12:01
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN
Wat ik dit weekend ook positief vond, was dat de monitor reeds opstond tijdens de trainingen! Hopelijk doen ze dit nu elke week, het geeft toch iets extra aan een tijdstraining 
0 x
-
Michael WillekensMi
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 428
- Lid geworden op: Ma 19 Okt 2009, 19:59
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN
wa mij opviel was dat ik de laatste keer voorbij de bus kwam met de trainingen stond er nog 2.50min op de klok en kom aan de laatste tafelberg en wordt afgevlagd
rij achter de start door en kijk naar de klok en de klok was nog aant aftellen en stonden die moment nog 12seconde op......
daar ging men pole position
daar ging men pole position
0 x
-
Petrus De WinterPe
- mx all time winner
- Berichten: 1275
- Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN
Ja dat gebeurt wel meer , was ook zo in Genk ( tijd winnen om kunnen te sproeien )
Daar was nu geen sprake van.
De Frank zal daar ook weer een uitleg voor gereed hebben
Daar was nu geen sprake van.
De Frank zal daar ook weer een uitleg voor gereed hebben
0 x
- Werner Castelyns
- the legend!
- Berichten: 3525
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN
Petrus De Winter schreef:Ja dat gebeurt wel meer , was ook zo in Genk ( tijd winnen om kunnen te sproeien )
Daar was nu geen sprake van.
De Frank zal daar ook weer een uitleg voor gereed hebben
Diejen Theo Nr.12 is Theo Verspreet, een bouwvakker, zie maar da ge daar genen ambras mee krijgt...
Petrus, hoe hebt gij da klaar gekregen om te promoveren van de seniors naar de nieuwelingen?
'k Denk dat da weer iets gekost heeft.
0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be
- Filip Hardis
- world THQ sx champ
- Berichten: 1813
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
- Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN
@ Michael : men vlagt af vanaf 15 seconden voor het verstrijken van de tijd. Ik had in Genk hetzelfde probleem. Al zou da mij wel ni de pole position opgeleverd hebben... 
0 x
hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
-
Mike Van DijckMi
- mx1 wk rookie
- Berichten: 339
- Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 21:58
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN
met die trainingstijden heb ik ook al dikwijls int oog gehad en voor gehad.. nie plezant als ge denkt da ge ne goeie tijd aant zette bent en ineens vlagge ze al af en kunde uwe ronde nimer afmaken.. heb al eens om uitleg gevraagd maar dan blijft het muisstil...
oplossing.. inter worden, moogde kwartier of langer trainen..
oplossing.. inter worden, moogde kwartier of langer trainen..
0 x
STAY STRONG W198!! Get Well Soon!
- Oeyen Dimitri
- mxdn winner
- Berichten: 802
- Lid geworden op: Wo 12 Aug 2009, 22:55
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Locatie: beerse
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: V.L.M - J.M.S CROSS te PAAL -BERINGEN
petrus deze keer is mijn naam haas.....
0 x
speaker Frankske
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten