Vmcf Haaltert 14 april
-
Maxime VanderhaegenMa
- 125cc junior EK
- Berichten: 91
- Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 20:06
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Haaltert
-
Neelen EddyNe
- mx2 amateur champ
- Berichten: 178
- Lid geworden op: Ma 15 Nov 2010, 18:06
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VBM
-
Maxime VanderhaegenMa
- 125cc junior EK
- Berichten: 91
- Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 20:06
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Haaltert
Re: Vmcf Haaltert 14 april
Ja en graag ook info of er zaterdag trainingen zijn, dan weet ik of ik verlof moet nemen of niet...
0 x
-
David CaekelberghsDa
- mx2 amateur champ
- Berichten: 152
- Lid geworden op: Wo 18 Aug 2010, 21:12
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Vmcf Haaltert 14 april
motocross
14 apr motorcross @ haaltert
dit weekend 14/04 staat de start van het belgisch kampioenschap op het program te HAALTERT . en dit voor alle categorieën .
zaterdag zijn er trainingen voorzien vanaf 14u tot 18u .
gps : bunderstraat haaltert
nieuw : gelieve uw transponder ook voor de trainingen op de moto te plaatsen .
14 apr motorcross @ haaltert
dit weekend 14/04 staat de start van het belgisch kampioenschap op het program te HAALTERT . en dit voor alle categorieën .
zaterdag zijn er trainingen voorzien vanaf 14u tot 18u .
gps : bunderstraat haaltert
nieuw : gelieve uw transponder ook voor de trainingen op de moto te plaatsen .
0 x
-
Patrick Van den BerghPa
- mx2 amateur champ
- Berichten: 151
- Lid geworden op: Do 14 Okt 2010, 19:24
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: Vmcf Haaltert 14 april
Ik ben eens polshoogte gaan nemen.De palen zijn geslagen en de linten zijn al gespannen.Het plein ligt redelijk goed,maar springbergen heb ik niet gezien.Het ligt iets anders dan 3 jaar geleden.Als het niet meer regent en de vergunning is in orde,komt da dik in orde voor de VMCF.
Er ligt achteraan wel een heeeel lang stuk .
Er ligt achteraan wel een heeeel lang stuk .
0 x
-
Elly Van Den EedeEl
- 125cc junior EK
- Berichten: 87
- Lid geworden op: Vr 27 Nov 2009, 20:14
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
-
didier widardi
- 80cc pilot
- Berichten: 48
- Lid geworden op: Di 12 Jul 2011, 12:51
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
-
Patrick Van den BerghPa
- mx2 amateur champ
- Berichten: 151
- Lid geworden op: Do 14 Okt 2010, 19:24
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: Vmcf Haaltert 14 april
didier widar schreef:welke ondergrond is dat daar is dit een inrichting van vmcf?
harde ondergrond,weidegrond
0 x
-
didier widardi
- 80cc pilot
- Berichten: 48
- Lid geworden op: Di 12 Jul 2011, 12:51
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
-
Jurgen De SmetJu
- mx2 wk champ
- Berichten: 604
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:37
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: Vmcf Haaltert 14 april
@elly ja de pitbikes en dames beginnen volgende week aan hun kampioenschap.
@ patrick het was moeilijk maar ook al beweren sommige van niet de vergunnning is binnen hoor !
@ patrick het was moeilijk maar ook al beweren sommige van niet de vergunnning is binnen hoor !
0 x
-
Arno MaryAr
- 125cc rookie
- Berichten: 125
- Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 22:53
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: Vmcf Haaltert 14 april
hoe ligt het circuit er bij ? want hier bij ons is er toch redelijk wat water uitgevallen
0 x
-
Sam De VroeSa
- 50cc rider
- Berichten: 21
- Lid geworden op: Vr 18 Mar 2011, 17:50
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
-
Patrick Van den BerghPa
- mx2 amateur champ
- Berichten: 151
- Lid geworden op: Do 14 Okt 2010, 19:24
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: Vmcf Haaltert 14 april
Arno Mary schreef:hoe ligt het circuit er bij ? want hier bij ons is er toch redelijk wat water uitgevallen
Ik ben zo pas nog eens gaan kijken.
Het parcour en rennerspark liggen er goed bij en de eerste piloten kwamen er aan.
Ze hadden geen probleem om er op te rijden ,dus dat is positief.
Er liggen in het laatste stuk wel wat putjes van de koeienpoten,maar dat wordt met de training wel weggereden.
Ik heb het eens afgereden met mijn caminoken en het is 1200 meter lang.
Dus ik zou zeggen aan de piloten van de VMCF:allen daarheen en gaaaaze geven.
Prettig weekend verder.
0 x
-
Jurgen De SmetJu
- mx2 wk champ
- Berichten: 604
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:37
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Re: Vmcf Haaltert 14 april
trainingen vandaag gaan zeker door van 2 tot 6
morgen de eerste proeven voor alle categorieën behalve de pibikes en dames
greetz JDS
morgen de eerste proeven voor alle categorieën behalve de pibikes en dames
greetz JDS
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten