Vmcf Haaltert 14 april

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Ma
Maxime Vanderhaegen
125cc junior EK
Berichten: 91
Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 20:06
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Haaltert

Vmcf Haaltert 14 april

Berichtdoor Maxime Vanderhaegen Ma 08 Apr 2013, 19:55

Wie heeft meer info?
0 x


Ne
Neelen Eddy
mx2 amateur champ
Berichten: 178
Lid geworden op: Ma 15 Nov 2010, 18:06
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: Vmcf Haaltert 14 april

Berichtdoor Neelen Eddy Wo 10 Apr 2013, 16:50

gps adres aub.
0 x


Ma
Maxime Vanderhaegen
125cc junior EK
Berichten: 91
Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 20:06
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Haaltert

Re: Vmcf Haaltert 14 april

Berichtdoor Maxime Vanderhaegen Wo 10 Apr 2013, 18:01

Ja en graag ook info of er zaterdag trainingen zijn, dan weet ik of ik verlof moet nemen of niet...
0 x


Da
David Caekelberghs
mx2 amateur champ
Berichten: 152
Lid geworden op: Wo 18 Aug 2010, 21:12
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Vmcf Haaltert 14 april

Berichtdoor David Caekelberghs Wo 10 Apr 2013, 19:14

motocross
14 apr motorcross @ haaltert

dit weekend 14/04 staat de start van het belgisch kampioenschap op het program te HAALTERT . en dit voor alle categorieën .

zaterdag zijn er trainingen voorzien vanaf 14u tot 18u .

gps : bunderstraat haaltert

nieuw : gelieve uw transponder ook voor de trainingen op de moto te plaatsen .
0 x


Pa
Patrick Van den Bergh
mx2 amateur champ
Berichten: 151
Lid geworden op: Do 14 Okt 2010, 19:24
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Vmcf Haaltert 14 april

Berichtdoor Patrick Van den Bergh Do 11 Apr 2013, 21:37

Ik ben eens polshoogte gaan nemen.De palen zijn geslagen en de linten zijn al gespannen.Het plein ligt redelijk goed,maar springbergen heb ik niet gezien.Het ligt iets anders dan 3 jaar geleden.Als het niet meer regent en de vergunning is in orde,komt da dik in orde voor de VMCF.
Er ligt achteraan wel een heeeel lang stuk .
0 x


El
Elly Van Den Eede
125cc junior EK
Berichten: 87
Lid geworden op: Vr 27 Nov 2009, 20:14
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet

Re: Vmcf Haaltert 14 april

Berichtdoor Elly Van Den Eede Do 11 Apr 2013, 21:47

volgens de site geen proeven voor dames en pitbikes ?
0 x


di
didier widar
80cc pilot
Berichten: 48
Lid geworden op: Di 12 Jul 2011, 12:51
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: Vmcf Haaltert 14 april

Berichtdoor didier widar Do 11 Apr 2013, 21:55

welke ondergrond is dat daar is dit een inrishting van vmcf?
0 x


Pa
Patrick Van den Bergh
mx2 amateur champ
Berichten: 151
Lid geworden op: Do 14 Okt 2010, 19:24
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Vmcf Haaltert 14 april

Berichtdoor Patrick Van den Bergh Do 11 Apr 2013, 21:59

didier widar schreef:welke ondergrond is dat daar is dit een inrichting van vmcf?




harde ondergrond,weidegrond
0 x


di
didier widar
80cc pilot
Berichten: 48
Lid geworden op: Di 12 Jul 2011, 12:51
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: Vmcf Haaltert 14 april

Berichtdoor didier widar Do 11 Apr 2013, 22:02

ok bedankt patrick
0 x


Ju
Jurgen De Smet
mx2 wk champ
Berichten: 604
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:37
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: Vmcf Haaltert 14 april

Berichtdoor Jurgen De Smet Vr 12 Apr 2013, 05:50

@elly ja de pitbikes en dames beginnen volgende week aan hun kampioenschap.
@ patrick het was moeilijk maar ook al beweren sommige van niet de vergunnning is binnen hoor !
0 x


Ar
Arno Mary
125cc rookie
Berichten: 125
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 22:53
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: Vmcf Haaltert 14 april

Berichtdoor Arno Mary Vr 12 Apr 2013, 15:31

hoe ligt het circuit er bij ? want hier bij ons is er toch redelijk wat water uitgevallen
0 x


Sa
Sam De Vroe
50cc rider
Berichten: 21
Lid geworden op: Vr 18 Mar 2011, 17:50
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: Vmcf Haaltert 14 april

Berichtdoor Sam De Vroe Vr 12 Apr 2013, 19:51

Uurschema?
0 x


Pa
Patrick Van den Bergh
mx2 amateur champ
Berichten: 151
Lid geworden op: Do 14 Okt 2010, 19:24
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: Vmcf Haaltert 14 april

Berichtdoor Patrick Van den Bergh Za 13 Apr 2013, 11:04

Arno Mary schreef:hoe ligt het circuit er bij ? want hier bij ons is er toch redelijk wat water uitgevallen



Ik ben zo pas nog eens gaan kijken.
Het parcour en rennerspark liggen er goed bij en de eerste piloten kwamen er aan.
Ze hadden geen probleem om er op te rijden ,dus dat is positief.
Er liggen in het laatste stuk wel wat putjes van de koeienpoten,maar dat wordt met de training wel weggereden.
Ik heb het eens afgereden met mijn caminoken en het is 1200 meter lang.
Dus ik zou zeggen aan de piloten van de VMCF:allen daarheen en gaaaaze geven.
Prettig weekend verder.
0 x


Ju
Jurgen De Smet
mx2 wk champ
Berichten: 604
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:37
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: Vmcf Haaltert 14 april

Berichtdoor Jurgen De Smet Za 13 Apr 2013, 11:53

trainingen vandaag gaan zeker door van 2 tot 6

morgen de eerste proeven voor alle categorieën behalve de pibikes en dames

greetz JDS
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten

Aanmelden · Registreer