Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

plaats hier alle trainingcircuits.
Gebruikersavatar
Matthias Vermeersch
world THQ sx champ
Berichten: 1524
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:49
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: West vlaanderen
Contact:

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Matthias Vermeersch Do 13 Mei 2010, 19:24

Veel volk vandaag! was wel te verwachten op zo een dag

parcour lag wel redelijk gladdig, de ondergrond is toch harder dan vroeger denk ik..

heb me wel geamuseerd, ben eindelijk nog eens in westdorpe geraakt :D
0 x


MCLB - Juniors MX1/3 - Yamaha YZ250 - #26
Jo
Jordy Laureyns
ama lites national champ
Berichten: 530
Lid geworden op: Zo 06 Sep 2009, 19:37
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Jordy Laureyns Do 13 Mei 2010, 20:22

zotveel volk :shock:
beetje onverantwoord soms.. mss beter een systeem zoals axel hanteren..

en nog een voorstel, plaats eens wat meer vuilbakken :D
no offence maar er staan er enkel maar aan de 'hoofdbaan' van de parking.. hier en daar een vuilniszakje zou handig zijn (voor de toeschouwers, zeker aan de kleine baan), en veel moeite kost dat niet denk ik :)
0 x


Gebruikersavatar
Gunny Michiels
mx all time winner
Berichten: 1277
Lid geworden op: Ma 31 Aug 2009, 21:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: aalst

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Gunny Michiels Do 13 Mei 2010, 20:30

Idd héél veel volk vandaag, maar heb mij goed geamuseerd :D

Toch redelijk veel fotografen gezien wie o wie ? :D
0 x


#66 Nieuwelingen open
Wo
Wouter Lietaer
mx2 wk rookie
Berichten: 274
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 13:04
Ik ben een..: geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Wouter Lietaer Do 13 Mei 2010, 20:40

Ja parcour was goed vandaag! Maar wel idd heel veel volk.
Mijn vader en een vriend die mee was hebben foto's getrokken zal ze morgen zeker online zetten. :D

Grtz
0 x


Gebruikersavatar
Gunny Michiels
mx all time winner
Berichten: 1277
Lid geworden op: Ma 31 Aug 2009, 21:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: aalst

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Gunny Michiels Do 13 Mei 2010, 20:44

Aaah waren jullie da die aan den tafel stonden ?
0 x


#66 Nieuwelingen open
Ra
Ramon Versluis
peewee pilot
Berichten: 7
Lid geworden op: Do 13 Mei 2010, 20:37
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Kapelle (Zeeland)

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Ramon Versluis Do 13 Mei 2010, 20:48

Was lekker trainen vandaag! Baan lag er inderdaad lekker bij, spektakel met zoveel rijders :D ben benieuwd naar de foto's...

@Jordy Laureyns: volgensmij stonden er wel een aantal vuilnisbakken
op het rennerskwartier, zelfs 1 pal achter mn aanhanger ;) maar inderdaad niet in overvloed...
0 x


Wo
Wouter Lietaer
mx2 wk rookie
Berichten: 274
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 13:04
Ik ben een..: geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Wouter Lietaer Do 13 Mei 2010, 20:55

Hah, ja het kan wel dat zij aan de tafel stonden, ze hebben een beetje overal getsaan denk ik :lol:

Het zijn alleszins wel genoeg foto's!

Grtz
0 x


Mi
Michael Baillieu
mx2 wk champ
Berichten: 617
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 22:18
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: hoeke

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Michael Baillieu Do 13 Mei 2010, 20:58

ik ga graag na westdorpe maar vandaag wast gewoon onverantwoord kzou toch eens kijken om zoals jordy zegt het systeem van axel te hanteren toch zeker voor zo een dagen
0 x


RIP TIMO :( we gonna miss you!
Gebruikersavatar
Matthias Vermeersch
world THQ sx champ
Berichten: 1524
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:49
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: West vlaanderen
Contact:

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Matthias Vermeersch Do 13 Mei 2010, 21:26

Op een bepaald moment moesten we aanschuiven en wachten tot er iemand van het parcour kwam om te mogen op rijden

maa er bleef natuurlijk veel volk op de baan, er was gewoon tevel volk om goed te zijn maar het zijn ook uitzonderingen zo'n dagen..
0 x


MCLB - Juniors MX1/3 - Yamaha YZ250 - #26
Gebruikersavatar
Dominique De Laender
125cc junior EK
Berichten: 61
Lid geworden op: Za 20 Feb 2010, 16:39
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Dominique De Laender Do 13 Mei 2010, 21:42

Ik vond het TE veel volk vandaag, snelle mannen die geen rekening houden met de iets tragere en deze dan bijna gewoon uit een bocht duwen of omver rijden.. Terwijl iedereen traag begonnen is maar goed!
En ik vond het circuit zwaar liggen, veel putten die je moto bijna in 2 plooiden :?
0 x


Jo
Joeri Lecour
125cc junior EK
Berichten: 92
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 21:17
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Joeri Lecour Do 13 Mei 2010, 22:29

I loved it..
0 x


Kr
Kristof Verschoot
125cc junior EK
Berichten: 70
Lid geworden op: Di 21 Jul 2009, 23:17
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Kristof Verschoot Vr 14 Mei 2010, 00:58

Om 14u lag het parcour idd. vettig, maar is toch goed gekomen volgens mij hoor! Vond het leuk rijden vandaag, veel piloten maar vond ik wel ok. Op het laatste idd. veel putten, maar daar dient onze vering toch voor hé mannen! :D
0 x


Mi
Michael Willekens
ama lites eastcoast champ
Berichten: 428
Lid geworden op: Ma 19 Okt 2009, 19:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Michael Willekens Vr 14 Mei 2010, 08:49

@ dominique gij hebt et nu over de snelle jongens die ni uit kijken he maar ben er vrij hard van overtuigd dat deze jongens wel weten waar ze mee bezig zijn als ze iemand paseren terwijl er redelijk wat traggere "wakko's" tussen zaten die net een wedstrijd aan het rijden waren heb verschillende malen mee gemaakt da ge iemand op een normale manier wou paseren da deze zot dacht da em met ne botsauto reed maja hoord er bij zeker.

systeem zoals axel is gewoon top . dan kan je soms ook wel lang wachte maar dan is het toch veiliger rijden.
0 x


Ve
Verpoest Kenny
mx2 wk rookie
Berichten: 258
Lid geworden op: Zo 06 Sep 2009, 20:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Verpoest Kenny Vr 14 Mei 2010, 09:05

het lag er idd vettig bij in het begin maar kvon da nog wijs :D er waren idd heeel veel rijders op het cirquit mrja....was fun :twisted:
0 x


nieuwelingen m1/3 #22


HONDA VANDEVELDE
racing by DIRK TANGHE
Mi
Michael Baillieu
mx2 wk champ
Berichten: 617
Lid geworden op: Di 22 Sep 2009, 22:18
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB
Locatie: hoeke

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Michael Baillieu Vr 14 Mei 2010, 11:36

@michael helemaal correct wat heel gevaarlijk is is dat sommige uit de kant willen aan voorje maar dan bruusk uitwijken naar rechts of lings en dan hebje wel dikke shit hehe blijf gewoon je lijn rijden en dan paseren ze u wel op een normaale manier
0 x


RIP TIMO :( we gonna miss you!
Wo
Wouter Lietaer
mx2 wk rookie
Berichten: 274
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 13:04
Ik ben een..: geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Wouter Lietaer Vr 14 Mei 2010, 19:37

Hier is de eerste link van de foto's gisteren, straks komt er nog een tweede

http://picasaweb.google.com/MXwouter/We ... 13Mei2010#
0 x


Gebruikersavatar
Lander Vanderstraeten
wk mister 875cc
Berichten: 2451
Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
Contact:

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Lander Vanderstraeten Vr 14 Mei 2010, 19:45

:shock:

zo veel volk!

precies ook heel wat mclb'ers!
0 x


enjoy the ride, don't destroy it
Gebruikersavatar
Kevin Sennesael
mx2 amateur champ
Berichten: 160
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 21:37
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Kevin Sennesael Vr 14 Mei 2010, 21:00

Thx vo de pics wouter!
0 x


Kevin 'Kanaar' Sennesael #99
Juniors Mx2 MCLB
Ve
Verpoest Kenny
mx2 wk rookie
Berichten: 258
Lid geworden op: Zo 06 Sep 2009, 20:07
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Verpoest Kenny Vr 14 Mei 2010, 21:22

wouter bedankt voor de fotos he ;-)
0 x


nieuwelingen m1/3 #22


HONDA VANDEVELDE
racing by DIRK TANGHE
Ko
Koen Boogaerts
50cc rider
Berichten: 19
Lid geworden op: Do 08 Apr 2010, 12:55
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: Westdorpe (www.finlandcircuit.nl)

Berichtdoor Koen Boogaerts Vr 14 Mei 2010, 21:33

Thx for the pics :)
0 x


Terug naar “trainingscircuits”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

Aanmelden · Registreer