zotveel volk beetje onverantwoord soms.. mss beter een systeem zoals axel hanteren..
en nog een voorstel, plaats eens wat meer vuilbakken no offence maar er staan er enkel maar aan de 'hoofdbaan' van de parking.. hier en daar een vuilniszakje zou handig zijn (voor de toeschouwers, zeker aan de kleine baan), en veel moeite kost dat niet denk ik
Ja parcour was goed vandaag! Maar wel idd heel veel volk. Mijn vader en een vriend die mee was hebben foto's getrokken zal ze morgen zeker online zetten.
Was lekker trainen vandaag! Baan lag er inderdaad lekker bij, spektakel met zoveel rijders ben benieuwd naar de foto's...
@Jordy Laureyns: volgensmij stonden er wel een aantal vuilnisbakken op het rennerskwartier, zelfs 1 pal achter mn aanhanger maar inderdaad niet in overvloed...
ik ga graag na westdorpe maar vandaag wast gewoon onverantwoord kzou toch eens kijken om zoals jordy zegt het systeem van axel te hanteren toch zeker voor zo een dagen
Ik vond het TE veel volk vandaag, snelle mannen die geen rekening houden met de iets tragere en deze dan bijna gewoon uit een bocht duwen of omver rijden.. Terwijl iedereen traag begonnen is maar goed! En ik vond het circuit zwaar liggen, veel putten die je moto bijna in 2 plooiden
Om 14u lag het parcour idd. vettig, maar is toch goed gekomen volgens mij hoor! Vond het leuk rijden vandaag, veel piloten maar vond ik wel ok. Op het laatste idd. veel putten, maar daar dient onze vering toch voor hé mannen!
@ dominique gij hebt et nu over de snelle jongens die ni uit kijken he maar ben er vrij hard van overtuigd dat deze jongens wel weten waar ze mee bezig zijn als ze iemand paseren terwijl er redelijk wat traggere "wakko's" tussen zaten die net een wedstrijd aan het rijden waren heb verschillende malen mee gemaakt da ge iemand op een normale manier wou paseren da deze zot dacht da em met ne botsauto reed maja hoord er bij zeker.
systeem zoals axel is gewoon top . dan kan je soms ook wel lang wachte maar dan is het toch veiliger rijden.
@michael helemaal correct wat heel gevaarlijk is is dat sommige uit de kant willen aan voorje maar dan bruusk uitwijken naar rechts of lings en dan hebje wel dikke shit hehe blijf gewoon je lijn rijden en dan paseren ze u wel op een normaale manier