parcour lag wel redelijk gladdig, de ondergrond is toch harder dan vroeger denk ik..
heb me wel geamuseerd, ben eindelijk nog eens in westdorpe geraakt
Terug naar “trainingscircuits”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten