Chapeau Peter.... van u moesten er meer zijn.
4 en 5 juni VLm Ranst
-
Peter DroogmansPe
- 125cc rookie
- Berichten: 106
- Lid geworden op: Zo 09 Aug 2009, 10:20
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Limburg
- Contact:
Re: 4 en 5 juni VLm Ranst
Peter Iven is wekelijks sterk bezig om samen met de organisatoren het circuit zo veilig mogelijk te maken en te houden en een luisterend oor is voor de rijders.....dit was vroeger wel anders.
Chapeau Peter.... van u moesten er meer zijn.
Chapeau Peter.... van u moesten er meer zijn.
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: 4 en 5 juni VLm Ranst
ben gisteravond jeff gaan opzoeken na diens valpartij , buiten schaafwonden over het hele lichaam , kloeg hij van de hand waar enkele vingers goed gekneusd waren , was in ademnood omdat hij de machine in de nek had gekregen had anders doorgereden zei hij , volgende zondag is cloots terug van de partij en hij heeft vuurwerk beloofd!
0 x
speaker Frankske
-
Mike Van DijckMi
- mx1 wk rookie
- Berichten: 339
- Lid geworden op: Di 25 Mei 2010, 21:58
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: 4 en 5 juni VLm Ranst
stond er op te zien.. ging opt rechtstuk int bos helemaal binnekant.. is zo op het rechtstuk zijn voorganger in de betemo kleuren kunnen voorbij gaan.. maar dan paar meter voor die 'S'bocht ne klop gekregen.. moto voorover en jef langs voor er af.. en moto achterna op hem..
Voor de rest leuke maar zware cross
Voor de rest leuke maar zware cross
0 x
STAY STRONG W198!! Get Well Soon!
-
Steven Van AvondtSt
- mx all time winner
- Berichten: 1332
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:54
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 4 en 5 juni VLm Ranst
als het goed is mag het gezegd worden.
ik was verbaasd te zien hoe goed het stof onder controle gehouden werd in Ranst en de omloop was mooi uitgetekend met goed aangelegde bergen.
dus goed werk van de organisatoren.
ik was verbaasd te zien hoe goed het stof onder controle gehouden werd in Ranst en de omloop was mooi uitgetekend met goed aangelegde bergen.
dus goed werk van de organisatoren.
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: 4 en 5 juni VLm Ranst
en steve als doorgewinterd vmcf kijker toch wat kunnen genieten op je oude federatie?
0 x
speaker Frankske
-
Petrus De WinterPe
- mx all time winner
- Berichten: 1275
- Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
Re: 4 en 5 juni VLm Ranst
Werner Castelyns schreef:Net thuis van een dagje Ranst.
't Was daar in orde!
één klein minpuntje vond ik de springbergen, die lagen wat steil voor de oudgedienden.
Geen slechte kritiek hoor, je kan niet voor iedereen goed doen!
Als het kan komen we volgend jaar weer, mét een proef voor het BK.
Bedankt Nico, Glenn en alle andere medewerkers.
Jullie hebben ons een prachtdag bezorgd!
Werner , gij moogt komen waar ge wilt ,altijd kontent als ge maar van huis weg bent .
0 x
- Bertels Benny
- 125cc rookie
- Berichten: 132
- Lid geworden op: Di 21 Jul 2009, 23:19
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: duffel
- Contact:
-
Steven Van AvondtSt
- mx all time winner
- Berichten: 1332
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 13:54
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 4 en 5 juni VLm Ranst
Frank Janssen schreef:en steve als doorgewinterd vmcf kijker toch wat kunnen genieten op je oude federatie?
Franksken,ik ben geen doorgewinterd vmcf kijker hoor
als de bmb wedstrijd heeft kan je me daar bijna altijd vinden.
maar soms zwerf ik al eens tot in een andere federatie..
het uurtje dat ik gisteren op vlm was, was best wel oké ja.
0 x
-
Stijn PollierSt
- ama lites national champ
- Berichten: 456
- Lid geworden op: Di 29 Sep 2009, 12:45
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: aalter
Re: 4 en 5 juni VLm Ranst
volgende zondag is cloots terug van de partij en hij heeft vuurwerk beloofd!
@Frank laat ons hopen , want hij rijdt de pannen van het dak voor het moment !
@Frank laat ons hopen , want hij rijdt de pannen van het dak voor het moment !
0 x
- Werner Castelyns
- the legend!
- Berichten: 3525
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 4 en 5 juni VLm Ranst
Petrus De Winter schreef:Werner Castelyns schreef:Net thuis van een dagje Ranst.
't Was daar in orde!
één klein minpuntje vond ik de springbergen, die lagen wat steil voor de oudgedienden.
Geen slechte kritiek hoor, je kan niet voor iedereen goed doen!
Als het kan komen we volgend jaar weer, mét een proef voor het BK.
Bedankt Nico, Glenn en alle andere medewerkers.
Jullie hebben ons een prachtdag bezorgd!
Werner , gij moogt komen waar ge wilt ,altijd kontent als ge maar van huis weg bent .
Zoveel is hier niet meer te zien sinds "die van ons" weg is...
Vroeger had ik maten genoeg...
Maar mijnen Duitse herder en kat zijn toch altijd blij als ik thuiskom.
0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be
-
Grietje Van GorpGr
- 125cc rookie
- Berichten: 119
- Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 00:24
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: 4 en 5 juni VLm Ranst
Hey Werner, ons mateke zijde gij nog steeds zulle
, binnenkort weer een week leuke pret als het weer cross is op den Duinberg 
0 x
- Werner Castelyns
- the legend!
- Berichten: 3525
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 4 en 5 juni VLm Ranst
haha, één van de hoogtepunten van 't jaar!!

0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be
-
Guske DaneelsGu
- mx2 amateur champ
- Berichten: 199
- Lid geworden op: Vr 26 Feb 2010, 17:28
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 4 en 5 juni VLm Ranst
Werner Castelyns schreef:
Zoveel is hier niet meer te zien sinds "die van ons" weg is...
Vroeger had ik maten genoeg...(voor degenen die het verkeerd verstaan: grapje è mannen)
Maar mijnen Duitse herder en kat zijn toch altijd blij als ik thuiskom.
Hela Werner,kop niet laten hangen he jong.
0 x
- Werner Castelyns
- the legend!
- Berichten: 3525
- Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 4 en 5 juni VLm Ranst
Neenee Guske, dieje zin tussen haakjes is de belangrijkste!!!
Natuurlijk heb ik nog maten en kenissen genoeg anders zou ik er al het werk niet insteken!
Natuurlijk heb ik nog maten en kenissen genoeg anders zou ik er al het werk niet insteken!
0 x
Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!
http://www.katesretropage.be
http://www.katesretropage.be
-
Iris VranckxIr
- 125cc junior EK
- Berichten: 78
- Lid geworden op: Di 20 Apr 2010, 14:33
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
Re: 4 en 5 juni VLm Ranst
Dit las ik op Jeff Cloots zijn facebook vandaag
de crash in ranst heeft ervoor gezorgt dat de ligamenten in mijn voet zijn gescheurt ! morge weet ik of ik zal worden geopereerd ! grtz JC
Dus is niet zo goed pffff, net nu hij zo goed bezig is
We duimen dat het zo inorde komt Jeff
de crash in ranst heeft ervoor gezorgt dat de ligamenten in mijn voet zijn gescheurt ! morge weet ik of ik zal worden geopereerd ! grtz JC
Dus is niet zo goed pffff, net nu hij zo goed bezig is
We duimen dat het zo inorde komt Jeff
0 x
- Filip Driesen
- 50cc rider
- Berichten: 26
- Lid geworden op: Ma 21 Sep 2009, 18:24
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Re: 4 en 5 juni VLm Ranst
Peter Droogmans schreef:Peter Iven is wekelijks sterk bezig om samen met de organisatoren het circuit zo veilig mogelijk te maken en te houden en een luisterend oor is voor de rijders.....dit was vroeger wel anders.![]()
Chapeau Peter.... van u moesten er meer zijn.
Ja het is mij ook al opgevallen dat hij zig veel bezig houd met piloten en het circuit .zo zie je maar dat niet iedereen uit is op centen want naart schijnt doet hij het allemaal voor zijn hobby,jammer dat hij niet meer crosst zag hem graag bezig
0 x
- Francois Rombouts
- mx2 wk rookie
- Berichten: 264
- Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 11:53
- Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: lier
- Contact:
Re: 4 en 5 juni VLm Ranst
na heel wat problemen met de server staan de foto's van ranst er eindelijk op
enjoy yourself en tot den balenberg
enjoy yourself en tot den balenberg
0 x
-
Frank JanssenFr
- the legend!
- Berichten: 3969
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 22:49
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE
- Locatie: ARENDONK
Re: 4 en 5 juni VLm Ranst
mooi werk swa het duurde wat langer , maar de fotoreeks was het wachten meer dan waard 
0 x
speaker Frankske
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten