20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin
- Jan Willem Visser
- mxdn winner
- Berichten: 905
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Glenn Cordier
- ama lites rookie
- Berichten: 396
- Lid geworden op: Do 26 Jan 2012, 16:08
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Nukerke
- Contact:
-
Cindy NuijtenCi
- 125cc junior EK
- Berichten: 93
- Lid geworden op: Zo 15 Aug 2010, 14:21
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: 20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin
Laten we Billy in gedachten houden... Ziet er niet goed uit!!
0 x
- Lander Vanderstraeten
- wk mister 875cc
- Berichten: 2451
- Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
- Contact:
Re: 20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin
Whatsup met v horebeek? :-/
0 x
enjoy the ride, don't destroy it
-
Tom VlaeminckTo
- ama lites eastcoast champ
- Berichten: 447
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 08:16
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Lebbeke
- Contact:
Re: 20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin
Lupino is gekwetst, Leib was ok, maar het team had blijkbaar geen zin om voor 2 x een DNF af te reizen naar GB. Tot frustratie van...
0 x
uniek kortingsysteem => http://WWW.SIXSTARRACING.COM" <=
FOX / SHIFT & JT 2012 uit voorraad leverbaar !!!
FOX / SHIFT & JT 2012 uit voorraad leverbaar !!!
- Jan Willem Visser
- mxdn winner
- Berichten: 905
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin
Wilde het al zeggen, Leib mankeert helemaal niets....
0 x
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: 20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin
Geert Peeters schreef:Matthias Van Eeckhoven
waar heb je beelden.
ik heb het gezien via EXQI Sport.
Heb het ook gezien via Exqi Sport en dan toen die even pauze namen via MotorsTV even gevolgd en dan weer via Exqi. Maar het moet gezegd de regie had het fatsoen om buiten de crash die we allemaal al hadden gezien geen extra spektakel/sensatie te zoeken.
Enkel hebben ze nog even naar de ziekenwagen geswitched toen ze hem aan het inladen waren maar, hij was toen afgeschermd met witte doeken. Dat lijkt mij nooit een goed teken.
Toen de crash net gebeurd was switchte de regie ook even naar Tanel Leok' helm camera en daaruit kon je dan zien dat Billy Mackenzie na z'n val nog eens vol werd overreden/oversprongen. Hoop dat deze impact hem niet te veel heeft gekwetst. Die beelden waren ook uiterst schockerend en gelukkig heeft de regie die beelden nadien niet meer getoond. Enkel de gewone crash hebben ze nog laten zien.
0 x
- Glenn Cordier
- ama lites rookie
- Berichten: 396
- Lid geworden op: Do 26 Jan 2012, 16:08
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Nukerke
- Contact:
Re: 20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin
Volgens Cairoli: 'they are not so bad,the guys', laten we dit hopen.
0 x
-
Mark DejongheMa
- mx all time winner
- Berichten: 1357
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: 20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin
Volgens mij ging Leok bij het springen iets naar rechts en kon Billy hem nie meer ontwijken.
Hopelijk is het voor alle twee nie ernstig.
Hopelijk is het voor alle twee nie ernstig.
0 x
-
Jonas De ClippelJo
- mx2 amateur champ
- Berichten: 199
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:39
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Locatie: Lembeek
- Contact:
Re: 20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin
@ lander; jerre zou weer problemen hebben + ziek geweest.
Cp377 is zo te zien min of meer back, nu hoor je sommige zeikers ni meer. vond hem echt smooth rijde, precies op zijn gemakske.
Zonder desalle, bobryshev,philipaerts enzo is wk toch ma triestig
Cp377 is zo te zien min of meer back, nu hoor je sommige zeikers ni meer. vond hem echt smooth rijde, precies op zijn gemakske.
Zonder desalle, bobryshev,philipaerts enzo is wk toch ma triestig
Laatst gewijzigd door Jonas De Clippel op Zo 21 Aug 2011, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
jojo29
- Jan Willem Visser
- mxdn winner
- Berichten: 905
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin
Nee, Leok sprong hem in tweeen en Billy (en de rest) sprong hem ineens en daardoor véél verder en hoger.
Zag er erg vervelend uit en hoop dat ze er niet veel aan over hebben gehouden.
Zag er erg vervelend uit en hoop dat ze er niet veel aan over hebben gehouden.
0 x
-
Mark DejongheMa
- mx all time winner
- Berichten: 1357
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: 20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin
JWV , ja , als ik het nu lees , kan je volkomen gelijk hebben.
0 x
- Glenn Cordier
- ama lites rookie
- Berichten: 396
- Lid geworden op: Do 26 Jan 2012, 16:08
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Nukerke
- Contact:
Re: 20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin
Beelden staan al online,hier zie je het duidelijk, laat we hopen op het beste
[youtube]rwYHXXMigas[/youtube]
[youtube]rwYHXXMigas[/youtube]
0 x
-
Brayen CallaertBr
- mx1 wk rookie
- Berichten: 304
- Lid geworden op: Di 28 Jul 2009, 19:18
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Baasrode (Dendermonde)
- Contact:
Re: 20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin
Dit zou nog wel eens een heel zwarte dag kunnen worden in het GP milieu ! want echt veel beweging zat er niet meer in en ook met die afscherming met doeken enzo bij ramon hebben ze dit niet gedaan meen ik me te herinneren dus dat is opzich al geen goed teken en ook komt er geen info van nergens dus dat is ook al geen goed teken maar laat ons hopen dat het allemaal goed komt ! maar voor de zoveelste keer kunnen we weer zeggen get well soon ! het begint rampzalig te worden hoor . . . .
0 x
-
Mark DejongheMa
- mx all time winner
- Berichten: 1357
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Jan Willem Visser
- mxdn winner
- Berichten: 905
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin
Brayen Callaert schreef:ook komt er geen info van nergens dus dat is ook al geen goed teken.
Je lees hier en daar wel dat hij wel gevoel heeft in zijn benen en dat hij bij bewustzijn is en praat.
Dit staat op motocrossmag.be:
Mackenzie felt his arms and legs when they carried him away. Leok would have hurt his hip
0 x
- Frederik Van Eeckhoven
- mx all time winner
- Berichten: 1490
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: 20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin
Leok is het er ergst aan toe. Wat precies weet ik niet.
Maar zowel Boog als Mackenzie zijn ok, voor het geen wat ze hadden kunnen hebben.
Heb ik van iemand ter plaatse.
We kunnen gerust gaan slapen vannacht
.
Maar zowel Boog als Mackenzie zijn ok, voor het geen wat ze hadden kunnen hebben.
Heb ik van iemand ter plaatse.
We kunnen gerust gaan slapen vannacht
0 x
"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
- Jan Willem Visser
- mxdn winner
- Berichten: 905
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: 20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin
Van RacerX:
Early reports from England have both MacKenzie and Leok up and walking in the hours following their huge crash.
Lijkt dus allemaal mee te vallen.
Early reports from England have both MacKenzie and Leok up and walking in the hours following their huge crash.
Lijkt dus allemaal mee te vallen.
0 x
- Matthias Van Eeckhoven
- ama mister 875cc
- Berichten: 2825
- Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: 20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin
Boog zou een blessure hebben aan de nek doordat hij tekort is gekomen op die éné jump. Dat melden ook de collega's van MxMag.Be
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten