20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin

Hier alles over de GP's, BMB, ONK,..
Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin

Berichtdoor Jan Willem Visser Zo 21 Aug 2011, 16:58

Team besloot niet af te reizen, maar waarom ????
0 x


Gebruikersavatar
Glenn Cordier
ama lites rookie
Berichten: 396
Lid geworden op: Do 26 Jan 2012, 16:08
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Nukerke
Contact:

Re: 20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin

Berichtdoor Glenn Cordier Zo 21 Aug 2011, 17:17

Zware valpartij Leok en Mackenzie
0 x


Ci
Cindy Nuijten
125cc junior EK
Berichten: 93
Lid geworden op: Zo 15 Aug 2010, 14:21
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin

Berichtdoor Cindy Nuijten Zo 21 Aug 2011, 17:31

Ziet er niet goed uit!
Hoop dat het meevalt.
0 x


Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: 20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Zo 21 Aug 2011, 17:35

Laten we Billy in gedachten houden... Ziet er niet goed uit!!
0 x


Gebruikersavatar
Lander Vanderstraeten
wk mister 875cc
Berichten: 2451
Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
Contact:

Re: 20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin

Berichtdoor Lander Vanderstraeten Zo 21 Aug 2011, 18:11

Whatsup met v horebeek? :-/
0 x


enjoy the ride, don't destroy it
To
Tom Vlaeminck
ama lites eastcoast champ
Berichten: 447
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 08:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Lebbeke
Contact:

Re: 20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin

Berichtdoor Tom Vlaeminck Zo 21 Aug 2011, 18:36

Lupino is gekwetst, Leib was ok, maar het team had blijkbaar geen zin om voor 2 x een DNF af te reizen naar GB. Tot frustratie van...
0 x


uniek kortingsysteem => http://WWW.SIXSTARRACING.COM" <=
FOX / SHIFT & JT 2012 uit voorraad leverbaar !!!
Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin

Berichtdoor Jan Willem Visser Zo 21 Aug 2011, 18:43

Wilde het al zeggen, Leib mankeert helemaal niets....
0 x


Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: 20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Zo 21 Aug 2011, 18:45

Geert Peeters schreef:Matthias Van Eeckhoven
waar heb je beelden.
ik heb het gezien via EXQI Sport.


Heb het ook gezien via Exqi Sport en dan toen die even pauze namen via MotorsTV even gevolgd en dan weer via Exqi. Maar het moet gezegd de regie had het fatsoen om buiten de crash die we allemaal al hadden gezien geen extra spektakel/sensatie te zoeken.

Enkel hebben ze nog even naar de ziekenwagen geswitched toen ze hem aan het inladen waren maar, hij was toen afgeschermd met witte doeken. Dat lijkt mij nooit een goed teken.

Toen de crash net gebeurd was switchte de regie ook even naar Tanel Leok' helm camera en daaruit kon je dan zien dat Billy Mackenzie na z'n val nog eens vol werd overreden/oversprongen. Hoop dat deze impact hem niet te veel heeft gekwetst. Die beelden waren ook uiterst schockerend en gelukkig heeft de regie die beelden nadien niet meer getoond. Enkel de gewone crash hebben ze nog laten zien.
0 x


Gebruikersavatar
Glenn Cordier
ama lites rookie
Berichten: 396
Lid geworden op: Do 26 Jan 2012, 16:08
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Nukerke
Contact:

Re: 20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin

Berichtdoor Glenn Cordier Zo 21 Aug 2011, 18:59

Volgens Cairoli: 'they are not so bad,the guys', laten we dit hopen.
0 x


Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: 20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin

Berichtdoor Mark Dejonghe Zo 21 Aug 2011, 19:22

Volgens mij ging Leok bij het springen iets naar rechts en kon Billy hem nie meer ontwijken.
Hopelijk is het voor alle twee nie ernstig. :cry:
0 x


Jo
Jonas De Clippel
mx2 amateur champ
Berichten: 199
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:39
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Locatie: Lembeek
Contact:

Re: 20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin

Berichtdoor Jonas De Clippel Zo 21 Aug 2011, 19:27

@ lander; jerre zou weer problemen hebben + ziek geweest.

Cp377 is zo te zien min of meer back, nu hoor je sommige zeikers ni meer. vond hem echt smooth rijde, precies op zijn gemakske.

Zonder desalle, bobryshev,philipaerts enzo is wk toch ma triestig
Laatst gewijzigd door Jonas De Clippel op Zo 21 Aug 2011, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x


jojo29
Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin

Berichtdoor Jan Willem Visser Zo 21 Aug 2011, 19:27

Nee, Leok sprong hem in tweeen en Billy (en de rest) sprong hem ineens en daardoor véél verder en hoger.
Zag er erg vervelend uit en hoop dat ze er niet veel aan over hebben gehouden.
0 x


Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: 20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin

Berichtdoor Mark Dejonghe Zo 21 Aug 2011, 19:32

JWV , ja , als ik het nu lees , kan je volkomen gelijk hebben.
0 x


Gebruikersavatar
Glenn Cordier
ama lites rookie
Berichten: 396
Lid geworden op: Do 26 Jan 2012, 16:08
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Nukerke
Contact:

Re: 20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin

Berichtdoor Glenn Cordier Zo 21 Aug 2011, 19:35

Beelden staan al online,hier zie je het duidelijk, laat we hopen op het beste
[youtube]rwYHXXMigas[/youtube]
0 x


Br
Brayen Callaert
mx1 wk rookie
Berichten: 304
Lid geworden op: Di 28 Jul 2009, 19:18
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Baasrode (Dendermonde)
Contact:

Re: 20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin

Berichtdoor Brayen Callaert Zo 21 Aug 2011, 19:41

Dit zou nog wel eens een heel zwarte dag kunnen worden in het GP milieu ! want echt veel beweging zat er niet meer in en ook met die afscherming met doeken enzo bij ramon hebben ze dit niet gedaan meen ik me te herinneren dus dat is opzich al geen goed teken en ook komt er geen info van nergens dus dat is ook al geen goed teken maar laat ons hopen dat het allemaal goed komt ! maar voor de zoveelste keer kunnen we weer zeggen get well soon ! het begint rampzalig te worden hoor . . . .
0 x


Grat in haak ahja XD
-----Callaert Mx-----
Pitbike-Mx Rider #231
www.pitbikeplanet.eu
Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: 20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin

Berichtdoor Mark Dejonghe Zo 21 Aug 2011, 19:45

Oeff ,van mij mogen die beelden verwijderd worden :cry:
0 x


Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin

Berichtdoor Jan Willem Visser Zo 21 Aug 2011, 19:52

Brayen Callaert schreef:ook komt er geen info van nergens dus dat is ook al geen goed teken.


Je lees hier en daar wel dat hij wel gevoel heeft in zijn benen en dat hij bij bewustzijn is en praat.
Dit staat op motocrossmag.be:
Mackenzie felt his arms and legs when they carried him away. Leok would have hurt his hip
0 x


Gebruikersavatar
Frederik Van Eeckhoven
mx all time winner
Berichten: 1490
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: 20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin

Berichtdoor Frederik Van Eeckhoven Zo 21 Aug 2011, 19:59

Leok is het er ergst aan toe. Wat precies weet ik niet.
Maar zowel Boog als Mackenzie zijn ok, voor het geen wat ze hadden kunnen hebben.
Heb ik van iemand ter plaatse.

We kunnen gerust gaan slapen vannacht :).
0 x


"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
Gebruikersavatar
Jan Willem Visser
mxdn winner
Berichten: 905
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 20:16
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: 20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin

Berichtdoor Jan Willem Visser Zo 21 Aug 2011, 20:16

Van RacerX:

Early reports from England have both MacKenzie and Leok up and walking in the hours following their huge crash.

Lijkt dus allemaal mee te vallen.
0 x


Gebruikersavatar
Matthias Van Eeckhoven
ama mister 875cc
Berichten: 2825
Lid geworden op: Zo 02 Aug 2009, 00:52
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Contact:

Re: 20 & 21| Aug - Grand Prix Matterly Basin

Berichtdoor Matthias Van Eeckhoven Zo 21 Aug 2011, 20:20

Boog zou een blessure hebben aan de nek doordat hij tekort is gekomen op die éné jump. Dat melden ook de collega's van MxMag.Be
0 x


Terug naar “mx pro”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten

Aanmelden · Registreer