RES Axel Nl (www.resaxel.nl)

plaats hier alle trainingcircuits.
Gebruikersavatar
Kevin Sennesael
mx2 amateur champ
Berichten: 160
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 21:37
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MCLB

Re: RES Axel (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Kevin Sennesael Za 28 Jan 2012, 17:34

Ondanks het slechte weer, lag het er vandaag goed bij
morgen zal ideaal zijn om te rijden
0 x


Kevin 'Kanaar' Sennesael #99
Juniors Mx2 MCLB
To
Tom Cortvriendt.
mx2 amateur champ
Berichten: 186
Lid geworden op: Za 29 Jan 2011, 18:10
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: RES Axel (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Tom Cortvriendt. Za 28 Jan 2012, 18:01

@Niels
Axel is morgen (zondag) ook open en volgende week zondag ook nog een keer voor de laatste maal.
Let op dat op zondag het terrein open is van 12 uur tot 17 uur!!!!!

Groeten

Dré
0 x


Do
Dourte Gerrit
ama sx 250 champ
Berichten: 732
Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:28
Ik ben een..: geen van bovenstaande
Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)

Re: RES Axel (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Dourte Gerrit Za 28 Jan 2012, 21:18

RES Crew bedankt , het was weer suuuuper !!
MX Dourte
0 x


Pa
Paul Borgt
ama lites rookie
Berichten: 359
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 15:18
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: RES Axel (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Paul Borgt Za 28 Jan 2012, 22:48

Aan alle Mountainbikers de foto`s staan online.

groetjes Paul Borgt
0 x


Een dag niet geschoten is een dag niet geleefd.
http://borgt.mijnalbums.nl
Gebruikersavatar
Ad Colijn
mx all time winner
Berichten: 1039
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: RES Axel Nl (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Ad Colijn Di 31 Jan 2012, 22:45

MX-vrienden,

Woensdag 1 februari OPEN voor vrije training van 13.00 - 18.00 uur (of tot donker is),
De baan is super gevlakt en ligt er goed bij. Is met de grootste zorg geprepareerd om ondanks de vorst goed te kunnen trainen. Tot dan!

Met sportieve groet,
RES Axel.
0 x


Gebruikersavatar
Ad Colijn
mx all time winner
Berichten: 1039
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: RES Axel Nl (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Ad Colijn Vr 03 Feb 2012, 20:37

MX-vrienden,

Zaterdag 4 februari rond 10.00 uur update circuit.

Tot dan!
Met sportieve groet,
RES Axel.
0 x


Gebruikersavatar
Ad Colijn
mx all time winner
Berichten: 1039
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: RES Axel Nl (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Ad Colijn Za 04 Feb 2012, 09:31

MX-vrienden,

Update 9.30 uur:
Zaterdag 4 februari OPEN voor vrije training van 13.00-18.00 uur (of tot donker is).
Op dit moment wordt er hard gewerkt om de sneeuw van de baan te halen. Deze ligt hard, maar supervlak.
zie live webcam RES site.

Tot straks.

Met sportieve groet,
RES Axel.
0 x


Gebruikersavatar
Ad Colijn
mx all time winner
Berichten: 1039
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: RES Axel Nl (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Ad Colijn Za 04 Feb 2012, 20:39

MX-vrienden,

Zondag 5 februari OPEN voor vrije training van 12.00 -17.00 uur.
De baan is sneeuw-en ijsvrij en is zaterdagavond weer keurig gevlakt en ligt er goed bij.
Tot dan!

Met sportieve groet,
RES Axel.
0 x


St
Stefan Hage
125cc rookie
Berichten: 136
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 12:13
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: RES Axel Nl (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Stefan Hage Zo 05 Feb 2012, 18:04

Gister en vandaag gereden, was super! Veel meters kunnen
Maken! Thanks res Axel
0 x


Gebruikersavatar
Ad Colijn
mx all time winner
Berichten: 1039
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: RES Axel Nl (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Ad Colijn Di 07 Feb 2012, 19:49

MX-vrienden,

Woensdag 8 februari OPEN voor vrije training van 13.00 - 18.00 uur.
Het circuit ligt er supervlak bij, zodat er goed getraind kan worden.

Uiteraard staat de transponderlus aan.
Helaas kan vanwege de vorst de afspuitplaats niet gebruikt worden.

Tot dan!

Met sportieve groet,
RES Axel.
0 x


Mi
Michael Willekens
ama lites eastcoast champ
Berichten: 428
Lid geworden op: Ma 19 Okt 2009, 19:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: RES Axel Nl (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Michael Willekens Wo 08 Feb 2012, 19:41

het lag er super bij!!! heb me goe geamuseerd daar!!!
dikke proficiat aan RES Axel!

weet er soms iemand wie de fotograaf van dienst was??
grtz
0 x


Bj
Bjorn Buyl
125cc junior EK
Berichten: 97
Lid geworden op: Di 24 Aug 2010, 15:56
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF
Locatie: ninove
Contact:

Re: RES Axel Nl (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Bjorn Buyl Wo 08 Feb 2012, 20:56

kan er mij soms iemand zeggen of dat axel nog een extra zondag open is dit weekend ?
0 x


Gebruikersavatar
Glenn Cordier
ama lites rookie
Berichten: 396
Lid geworden op: Do 26 Jan 2012, 16:08
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Nukerke
Contact:

Re: RES Axel Nl (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Glenn Cordier Wo 08 Feb 2012, 21:36

@ Michael,was ik. Foto's van vandaag : https://picasaweb.google.com/Hondapics92/Axel0802 ;)
0 x


Mi
Michael Willekens
ama lites eastcoast champ
Berichten: 428
Lid geworden op: Ma 19 Okt 2009, 19:59
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: RES Axel Nl (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Michael Willekens Do 09 Feb 2012, 18:43

merci eh glenn!! #73
0 x


Gebruikersavatar
Glenn Cordier
ama lites rookie
Berichten: 396
Lid geworden op: Do 26 Jan 2012, 16:08
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Nukerke
Contact:

Re: RES Axel Nl (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Glenn Cordier Vr 10 Feb 2012, 13:39

Graag gedaan Michael, gelukkig kon ik die met je hand uit er goed opzetten ;)
0 x


Gebruikersavatar
Jens Verheyden
european champ mx2
Berichten: 213
Lid geworden op: Ma 07 Sep 2009, 21:29
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Re: RES Axel Nl (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Jens Verheyden Vr 10 Feb 2012, 17:59

deze zondag ook geopend?

mvg
0 x


#37
Gebruikersavatar
Ad Colijn
mx all time winner
Berichten: 1039
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: RES Axel Nl (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Ad Colijn Vr 10 Feb 2012, 20:28

MX-vrienden,

Zaterdag 11 februari OPEN voor vrije training van 13.00 - 18.00 uur.
De baan is vlak en ligt er goed bij.

(Helaas zijn de 5 trainingszondagen die we open mogen zijn, reeds allemaal benut,
dus vanaf nu alleen de woensdag en zaterdag open)

Uiteraard staat ook de transponderlus weer aan.

Tot dan!

Met sportieve groet,
RES Axel.
0 x


Pa
Paul Borgt
ama lites rookie
Berichten: 359
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 15:18
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: RES Axel Nl (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Paul Borgt Za 11 Feb 2012, 20:43

Hoi
Foto`s online van een drukke zaterdag middag op http://borgt.mijnalbums.nl.
groetjes Paul Borgt
0 x


Een dag niet geschoten is een dag niet geleefd.
http://borgt.mijnalbums.nl
Wo
Wouter Lietaer
mx2 wk rookie
Berichten: 274
Lid geworden op: Do 16 Jul 2009, 13:04
Ik ben een..: geen van bovenstaande

Re: RES Axel Nl (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Wouter Lietaer Za 11 Feb 2012, 20:53

0 x


Gebruikersavatar
Ad Colijn
mx all time winner
Berichten: 1039
Lid geworden op: Vr 17 Jul 2009, 14:46
Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: RES Axel Nl (www.resaxel.nl)

Berichtdoor Ad Colijn Di 14 Feb 2012, 19:32

MX-vrienden,

Woensdag 15 februari rond 10.00 uur update circuit.

Tot dan!

Met sportieve groet,
RES Axel.
0 x


Terug naar “trainingscircuits”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

Aanmelden · Registreer