VBM te Neerpelt 17en18maart

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Ti
Tim Vandewinkel
peewee pilot
Berichten: 6
Lid geworden op: Do 01 Mar 2012, 19:50
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

VBM te Neerpelt 17en18maart

Berichtdoor Tim Vandewinkel Wo 07 Mar 2012, 09:19

iedereen is welkom :p
laat vragen maar komen
0 x


Ne
Neelen Eddy
mx2 amateur champ
Berichten: 178
Lid geworden op: Ma 15 Nov 2010, 18:06
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: VBM te Neerpelt 17en18maart

Berichtdoor Neelen Eddy Wo 07 Mar 2012, 21:20

zorg ma da de tent vrijdag avond open is want de vorige keer heb ik dorst geleden :-(
0 x


Ti
Tim Vandewinkel
peewee pilot
Berichten: 6
Lid geworden op: Do 01 Mar 2012, 19:50
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: VBM te Neerpelt 17en18maart

Berichtdoor Tim Vandewinkel Do 08 Mar 2012, 15:37

Neelen Eddy schreef:zorg ma da de tent vrijdag avond open is want de vorige keer heb ik dorst geleden :-(





ja de tent is vanaf vrijdag open en met drank aan 1euro
0 x


St
Steensels Jens
mx2 wk rookie
Berichten: 268
Lid geworden op: Di 25 Aug 2009, 10:34
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: VBM te Neerpelt 17en18maart

Berichtdoor Steensels Jens Di 13 Mar 2012, 18:43

gps : peerderbaan te st huibrechts lille

let even op, er is ook een bouwbeurs in deze straat, dus gaat er een snelheidsbeperking van 50 km/uur zijn, er is strenge controle hierdoor

ook voor de vergunning (we hebben 2 jaar vergunning gekregen) zal er dit weekend controle zijn van boswachter en enkele tegenstanders, dus piloten en toeschouwers laat zien dat wij op een gezonde manier aan motorsport willen doen, aub

verder iedereen veel succes gewenst
0 x


Be
Ben Kwanten
peewee pilot
Berichten: 9
Lid geworden op: Wo 16 Mar 2011, 14:35
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Kaulille
Contact:

Re: VBM te Neerpelt 17en18maart

Berichtdoor Ben Kwanten Wo 14 Mar 2012, 19:16

0 x


Sy
Sylvain Lucas
125cc rookie
Berichten: 110
Lid geworden op: Di 01 Feb 2011, 13:43
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: VBM te Neerpelt 17en18maart

Berichtdoor Sylvain Lucas Wo 14 Mar 2012, 20:28

amai seg water genoeg om het stof weg te houden.En opropo chic parkoer profitiat
0 x


Ke
Ken Craeghs
50cc rider
Berichten: 26
Lid geworden op: Do 25 Mar 2010, 22:44
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: VBM te Neerpelt 17en18maart

Berichtdoor Ken Craeghs Wo 14 Mar 2012, 21:48

heb er echt zin in
0 x


Gebruikersavatar
Kevin Thans
125cc rookie
Berichten: 133
Lid geworden op: Vr 13 Aug 2010, 22:09
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: heusden-zolder
Contact:

Re: VBM te Neerpelt 17en18maart

Berichtdoor Kevin Thans Wo 14 Mar 2012, 21:54

miljaar het ziet er prachtig uit !
Can't wait !
0 x


Gebruikersavatar
Maxime Bakkers
mx2 amateur champ
Berichten: 170
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:09
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: opoeteren

Re: VBM te Neerpelt 17en18maart

Berichtdoor Maxime Bakkers Do 15 Mar 2012, 17:09

normaal heb ik een motor en sta ik er ook weer :p YIIHAAAH
0 x


St
Steensels Jens
mx2 wk rookie
Berichten: 268
Lid geworden op: Di 25 Aug 2009, 10:34
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: VBM te Neerpelt 17en18maart

Berichtdoor Steensels Jens Vr 16 Mar 2012, 20:53

mensen met gps als je op de peerderbaan bent is het tegenover de romeinse dijk het bos inrijden;
er zijn mensen die op de bouwbeurs indraaien, maar het parkoer is midden in het bos;


bedankt
0 x


Gebruikersavatar
Rolly Geerkens
mx2 wk champ
Berichten: 655
Lid geworden op: Vr 14 Aug 2009, 03:41
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VBM te Neerpelt 17en18maart

Berichtdoor Rolly Geerkens Zo 18 Mar 2012, 20:58

De foto's van deze wedstrijd staan nu online op www.rolly-pics.be

enjoy the pics ;-)

greetz rolly en Bertje .
0 x


Ro
Robin Everts
125cc junior EK
Berichten: 53
Lid geworden op: Ma 02 Nov 2009, 23:26
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: VBM te Neerpelt 17en18maart

Berichtdoor Robin Everts Zo 18 Mar 2012, 23:14

Bedankt voor de mooie foto's Rolly !!! #8 beloften
0 x


Pi
Pieter Meelberghs
125cc junior EK
Berichten: 55
Lid geworden op: Ma 05 Okt 2009, 22:15
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VBM

Re: VBM te Neerpelt 17en18maart

Berichtdoor Pieter Meelberghs Ma 19 Mar 2012, 12:26

Weer nie zo'n mooie resultaten maar wel mooie cross en mooie foto's. Thnx aan de fotografen en organisatie.
0 x


Gebruikersavatar
Segers Jurgen
ama lites rookie
Berichten: 385
Lid geworden op: Ma 15 Feb 2010, 20:33
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Bouwel

Re: VBM te Neerpelt 17en18maart

Berichtdoor Segers Jurgen Ma 19 Mar 2012, 13:34

en den DJ :-)
0 x


Di
Dirk Mols
50cc rider
Berichten: 15
Lid geworden op: Vr 04 Nov 2011, 18:32
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VBM te Neerpelt 17en18maart

Berichtdoor Dirk Mols Ma 19 Mar 2012, 17:44

Bedankt voor de foto´s jun.n°90
0 x


Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten

Aanmelden · Registreer