Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken
-
Gert HolemansGe
- european champ mx2
- Berichten: 225
- Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 20:40
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken
Ben is benieuwd wa schade de regen aangericht heeft voor parcours ? 
0 x
supporter #34 THE FONZ !! http://www.twitter.com/GertHolemans onclick="window.open(this.href);return false;
-
Stijn GoethalsSt
- mx2 amateur champ
- Berichten: 168
- Lid geworden op: Zo 07 Mar 2010, 23:19
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken
iemand meer info over de camping daar, adres, prijs, enz... ?
0 x
-
Olivier GoetstouwersOl
- mx all time winner
- Berichten: 1054
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 17:53
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Stijn GoethalsSt
- mx2 amateur champ
- Berichten: 168
- Lid geworden op: Zo 07 Mar 2010, 23:19
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken
Op die site staat amper info, is de camping ver van het parcours? Ik heb hier gelezen dat het 40 euro is voor de camping is dit dan per persoon?
0 x
- Lander Vanderstraeten
- wk mister 875cc
- Berichten: 2451
- Lid geworden op: Ma 13 Jul 2009, 19:01
- Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Locatie: Kortrijk, West-Vlaanderen
- Contact:
Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken
Camping zal waarschijnlijk wel per camper zijn (denk ik he)
0 x
enjoy the ride, don't destroy it
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken
mijne pronostiek ...
Bij de start van de eerste reeks komen Searle en Herlings weer met elkaar in aanraking en komen beiden hard ten val. Herlings zijn KTM helemaal kapot (perte total zou gelukkig blijken achteraf zodat KTM een volledig nieuwe motor terugtrekt van de verzekering) en de Nederlander kan niet meer verder rijden.
Searle kan wel verder en komt van de laatste plaats terug naar de kop maar wordt dan bekogeld door Nederlandse fans met Heineken bierflesjes (niet omdat ze hem haten maar omdat ze eindelijk inzien dat die Heineken niet te drinken is).
Vooraan heeft Van Horebeek heel de reeks de leidng maar wordt in de laatste ronde voorbij gegaan door Roelants.
1ste reeks: 1. Roelaants, 2. Van Horebeek, 3. ni belangrijk
Tussen de reeksen beslist de FIM van Searle en Herlings uit te sluiten omdat het eindelijk maar een gedaan moet zijn met elkaar te pesten.
2de reeks wordt gedomineerd door Roelants die ook de Gp wint voor Van Horebeek.
Searle en Herlings zijn zo aangedaan door de uitsluiting van de FIM dat ze aan de drank geraken (nee geen Heineken maar echt bier) Ze brengen er de rest van het seizoen niets meer van terecht en Jerre en Roelants strijden verder om de wereldtitel.
Het wordt zelfs zo erg dat Herlings in 2013 VBM gaat rijden. Searle moet het doen met een plaatsje in een team bij MCLB. In de eerstvolgende FAM ontmoeting raken ze elkaar weer in de start waarna ze beiden stoppen met crossen.
zou toch kunnen hè ....
Bij de start van de eerste reeks komen Searle en Herlings weer met elkaar in aanraking en komen beiden hard ten val. Herlings zijn KTM helemaal kapot (perte total zou gelukkig blijken achteraf zodat KTM een volledig nieuwe motor terugtrekt van de verzekering) en de Nederlander kan niet meer verder rijden.
Searle kan wel verder en komt van de laatste plaats terug naar de kop maar wordt dan bekogeld door Nederlandse fans met Heineken bierflesjes (niet omdat ze hem haten maar omdat ze eindelijk inzien dat die Heineken niet te drinken is).
Vooraan heeft Van Horebeek heel de reeks de leidng maar wordt in de laatste ronde voorbij gegaan door Roelants.
1ste reeks: 1. Roelaants, 2. Van Horebeek, 3. ni belangrijk
Tussen de reeksen beslist de FIM van Searle en Herlings uit te sluiten omdat het eindelijk maar een gedaan moet zijn met elkaar te pesten.
2de reeks wordt gedomineerd door Roelants die ook de Gp wint voor Van Horebeek.
Searle en Herlings zijn zo aangedaan door de uitsluiting van de FIM dat ze aan de drank geraken (nee geen Heineken maar echt bier) Ze brengen er de rest van het seizoen niets meer van terecht en Jerre en Roelants strijden verder om de wereldtitel.
Het wordt zelfs zo erg dat Herlings in 2013 VBM gaat rijden. Searle moet het doen met een plaatsje in een team bij MCLB. In de eerstvolgende FAM ontmoeting raken ze elkaar weer in de start waarna ze beiden stoppen met crossen.
zou toch kunnen hè ....
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken
Elliot Banks Browne geeft ook forfait, nog te veel last van zijn hand
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
-
Mark DejongheMa
- mx all time winner
- Berichten: 1357
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken
Benieuwd naar de pronostiek van onze nederlandse forum (vrienden).

0 x
- Frederik Van Eeckhoven
- mx all time winner
- Berichten: 1490
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:59
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
- Contact:
Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken
@ Etienne, Jij verdient een blog!!!
0 x
"Wat is er aan de hand met de mannelijke topatleet? Vroeger was hij bekend omdat hij voetbalde, fietste, liep ... Nu draagt hij gekleurde polsbandjes, lanceert modemerken, verschijnt in bakvisblaadjes, gossip magazine's en vrouwenbladen."
- Segers Jurgen
- ama lites rookie
- Berichten: 385
- Lid geworden op: Ma 15 Feb 2010, 20:33
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
- Ik ben aangesloten bij..: VLM
- Locatie: Bouwel
Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken
hey etienne,waarom zoude hem PROMOVEREN naar de vbm??

0 x
-
Con Van MeelCo
- mx2 amateur champ
- Berichten: 157
- Lid geworden op: Zo 04 Sep 2011, 23:15
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken
Etienne Dierckx schreef:mijne pronostiek ...
Bij de start van de eerste reeks komen Searle en Herlings weer met elkaar in aanraking en komen beiden hard ten val. Herlings zijn KTM helemaal kapot (perte total zou gelukkig blijken achteraf zodat KTM een volledig nieuwe motor terugtrekt van de verzekering) en de Nederlander kan niet meer verder rijden.
Searle kan wel verder en komt van de laatste plaats terug naar de kop maar wordt dan bekogeld door Nederlandse fans met Heineken bierflesjes (niet omdat ze hem haten maar omdat ze eindelijk inzien dat die Heineken niet te drinken is).
Vooraan heeft Van Horebeek heel de reeks de leidng maar wordt in de laatste ronde voorbij gegaan door Roelants.
1ste reeks: 1. Roelaants, 2. Van Horebeek, 3. ni belangrijk
Tussen de reeksen beslist de FIM van Searle en Herlings uit te sluiten omdat het eindelijk maar een gedaan moet zijn met elkaar te pesten.
2de reeks wordt gedomineerd door Roelants die ook de Gp wint voor Van Horebeek.
Searle en Herlings zijn zo aangedaan door de uitsluiting van de FIM dat ze aan de drank geraken (nee geen Heineken maar echt bier) Ze brengen er de rest van het seizoen niets meer van terecht en Jerre en Roelants strijden verder om de wereldtitel.
Het wordt zelfs zo erg dat Herlings in 2013 VBM gaat rijden. Searle moet het doen met een plaatsje in een team bij MCLB. In de eerstvolgende FAM ontmoeting raken ze elkaar weer in de start waarna ze beiden stoppen met crossen.
zou toch kunnen hè ....
0 x
- Etienne Dierckx
- the legend!
- Berichten: 3153
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:48
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken
zat geregeld ... maar talent?
0 x
het glas is niet halfvol of halfleeg .... het glas is gewoon kapot ....
-
Con Van MeelCo
- mx2 amateur champ
- Berichten: 157
- Lid geworden op: Zo 04 Sep 2011, 23:15
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken
Mark Dejonghe schreef:Benieuwd naar de pronostiek van onze nederlandse forum (vrienden).![]()
Ondanks het heel geloofwaardige verhaal van etienne heb ik toch wat andere gedachten...
1 Herlings
2 v.Hoorenbeek
3 Searle
Althans....dat hoop ik dan he.
Laatst gewijzigd door Con Van Meel op Vr 15 Jun 2012, 16:36, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
Catteeuw GeertCa
- ama sx 250 champ
- Berichten: 702
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 18:07
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken
Mark Dejonghe schreef:Benieuwd naar de pronostiek van onze nederlandse forum (vrienden).![]()
Ge kent ze he Mark , woensdag voorspelden ze GEHAKT DAG . t,zal wel weer iets in dien aard zijn met hun voorspellingen , de afloop zie ik echter niet zo dramatish deze keer
0 x
Hoogmoed komt voor de val. Words by faceman 2011 !
-
Mark DejongheMa
- mx all time winner
- Berichten: 1357
- Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken
Kmoest iets doen hé om ze uit hun hol te lokken de hol.. landers. 
0 x
- Tony Hermans
- mx3 wk champ
- Berichten: 573
- Lid geworden op: Ma 03 Aug 2009, 20:11
- Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken
Ik hoop!!
1:Searle
2:Roelants
3:Tonus
1:Searle
2:Roelants
3:Tonus
0 x
MX Planet
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Bezoek onze nieuwe website: http://www.mx-planet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Officieel Suzuki-dealer MCLB-VJMO
Officieel Suzuki-dealer
GSM 0032 475 74 61 33
Bezoek onze nieuwe website: http://www.mx-planet.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Officieel Suzuki-dealer MCLB-VJMO
-
Jonas VersmissenJo
- 125cc rookie
- Berichten: 124
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:33
- Ik ben een..: een ex-competitierijder
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken
Ik heb gisteren een twitter bericht gelezen en zonet op FB de bevestiging . Dat de trucks (van honderd duizenden euro's) al met de tractor naar de paddock moesten getrokken worden , en dat ze daar schots en scheef staan .
DIGA vrachtwagen hebben ze 3uurs aan bezig geweest om hem terug uit het slijk te krijgen (graven). Schoenen worden na 100m naart schijnt een paar maten groter van het vettige slijk.
PS Mij houdt het niet tegen , k'zal er 2 dagen zijn !!!
DIGA vrachtwagen hebben ze 3uurs aan bezig geweest om hem terug uit het slijk te krijgen (graven). Schoenen worden na 100m naart schijnt een paar maten groter van het vettige slijk.
PS Mij houdt het niet tegen , k'zal er 2 dagen zijn !!!
0 x
- Rob Indemans
- mxdn winner
- Berichten: 886
- Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:44
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Re: Gp van Belgie 2012 in Bastogne-Bastenaken
Voor een belgische GP te zijn lijkt het me ook redelijk kalm te zijn betrefende foto's van de vrijdag over het circuit en de paddock... Misschien bang dat er teveel volk thuis gaat blijven als ze dat daar allemaal zien!?? 
0 x
-
Lesley LambrechtsLe
- 80cc pilot
- Berichten: 44
- Lid geworden op: Za 02 Apr 2011, 13:52
- Ik ben een..: motocrossfanaat, maar ik heb zelf geen moto
- Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
-
Dourte GerritDo
- ama sx 250 champ
- Berichten: 732
- Lid geworden op: Ma 12 Okt 2009, 19:28
- Ik ben een..: geen van bovenstaande
- Ik ben aangesloten bij..: FFM (fr)
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten