VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

alles over de mclb, vlm, vmcf, vbm, mc lille,..
Ro
Rob Vdw
peewee pilot
Berichten: 9
Lid geworden op: Zo 24 Feb 2013, 08:49
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Berichtdoor Rob Vdw Zo 24 Feb 2013, 17:34

haha vbm das een goei
en ni gemogen tis ni da gy nooit moogd of op een ander moet gaan voor get te hebben dak da ook moe doen e loser
0 x


Gebruikersavatar
Segers Jurgen
ama lites rookie
Berichten: 385
Lid geworden op: Ma 15 Feb 2010, 20:33
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Locatie: Bouwel

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Berichtdoor Segers Jurgen Zo 24 Feb 2013, 17:39

Hey lowlife,leer eerst een keer om een beetje(AL IS HET MAAR EEN BEETJE)nederlands en crosskennis op te doen!En kom dan is terug om een mening te geven.In deze omstandigheden een wedstrijd te laten doorgaan is vragen om ongelukken en blessures.Maar ik denk dat u zo één iemand bent die naar de cross komt om mensen te zien vallen en zich te blesseren??
0 x


St
Steve Van Avondt
ama sx 250 champ
Berichten: 704
Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Berichtdoor Steve Van Avondt Zo 24 Feb 2013, 17:54

rob vdw schreef:ja als er 1 reeks gereden is is het te doen hoor maarja
de koers gaat zelfs door maarja
blijf erbij is een klote sport voor janetten




wa voor janetten zijn die coureurs seg..nu hebben ze dat toch afgelast zeker voor da beetje sneeuw..ni te snappen.. :roll:


MOTORCROSS IS EEN KLOTESPORT VOOR JANETTEN!! :shock:

jongen..wat doe jij dan in godsnaam op dit forum?

ik wou eerst niet reageren omdat ik nog even dacht dat het cynisch bedoeld was..maar blijkbaar weet je echt niet beter..
0 x


Le
Leon Balder
mx2 wk rookie
Berichten: 298
Lid geworden op: Ma 20 Jul 2009, 23:09
Ik ben een..: motocrosser voor het plezier, ik rijd geen wedstrijden
Ik ben aangesloten bij..: VBM
Locatie: kinrooi
Contact:

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Berichtdoor Leon Balder Zo 24 Feb 2013, 18:50

Patrick Schruers schreef:Ja dave mx picture zal dinsdag wel op zijn site staan

Merci Patrick
0 x


Baseball, Football, Basketball...the "Balls" are provided for you...
~ In "Motocross", you have to bring your own ! www.boyd.be
Da
Dave Dankers
125cc junior EK
Berichten: 89
Lid geworden op: Zo 10 Jun 2012, 21:55
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Berichtdoor Dave Dankers Zo 24 Feb 2013, 19:32

zoals prosper al zegt, we zullen dien simpele maar laten doen,en jurgen das just, op zo parkoer kunt ge u seizoen na de kl ten doen,zoals de crossers zen vandaag de coureurs ook niet van start gegaan om dezelfde reden, blessures en zware valpartijen, op naar balen en hopelijk word het daar beter
0 x


Fo
Fonny Lambaerts
european champ mx2
Berichten: 232
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 08:38
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Westerlo

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Berichtdoor Fonny Lambaerts Zo 24 Feb 2013, 20:12

Ja jongens, de Rob........
0 x


Pe
Petrus De Winter
mx all time winner
Berichten: 1275
Lid geworden op: Wo 29 Jul 2009, 20:28
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: MC LILLE

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Berichtdoor Petrus De Winter Zo 24 Feb 2013, 20:24

Segers Jurgen schreef:Hey lowlife,leer eerst een keer om een beetje(AL IS HET MAAR EEN BEETJE)nederlands en crosskennis op te doen!En kom dan is terug om een mening te geven.In deze omstandigheden een wedstrijd te laten doorgaan is vragen om ongelukken en blessures.Maar ik denk dat u zo één iemand bent die naar de cross komt om mensen te zien vallen en zich te blesseren??

Jurgen , volgens mij ist ne groene die ons hier een beetje wilt komen uitlachen :x .
Dave , als ge nu gereden had dan waarde gij een vuil janet . :lol:
0 x


Pe
Peter De Backer
mx all time winner
Berichten: 1008
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 19:23
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VMCF

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Berichtdoor Peter De Backer Zo 24 Feb 2013, 21:19

Ik had het "geluk" dat de cross niet werd afgelast op zaterdag.

Betrokken geraakt in een valpartij door een andere piloot, resultaat een hoop kosten (o.a. voorvork onherstelbaar beschadigd) en verschillende schaafwonden. Hadden niet alle wedstrijden voor ons meegeteld, was ik zelfs helemaal niet gestart, want op zo'n wedstrijdje heb je niks te winnen enkel alles te verliezen.

Toch bedankt voor de inrichters, want circuit was zoals steeds weer de moeite, enkel jammer van de weersomstandigheden.
0 x


Gebruikersavatar
Filip Hardis
world THQ sx champ
Berichten: 1813
Lid geworden op: Di 14 Jul 2009, 21:48
Ik ben een..: van de pers en ik schrijf artikels over de motocross
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Berichtdoor Filip Hardis Zo 24 Feb 2013, 23:07

moest ge hier ni registreren op da forum met een VOLLEDIGE naam??
vdw?? Is meneer Rob een est of ander ras, want vdw lijkt me ni direct ne vlaamse achternaam... :D
0 x


hardis ik kan nog promotie maken, gij blijft nog tot aan uw pensioen bij de nieuwelingen b mee ronddraaien. en daar heb ik geen gegatlek gedoe voor nodig!

Dixit Frankske de speaker! :D :D :D
Ma
Mark Dejonghe
mx all time winner
Berichten: 1357
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 23:03
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Berichtdoor Mark Dejonghe Zo 24 Feb 2013, 23:11

Is maar aangemeld van deze morgen , verdacht.!!!
0 x


Gebruikersavatar
Werner Castelyns
the legend!
Berichten: 3525
Lid geworden op: Do 30 Jul 2009, 08:26
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Berichtdoor Werner Castelyns Zo 24 Feb 2013, 23:15

Als 't nu nog "VDB" zou geweest zijn... :lol: :lol: :lol:
0 x


Being a good mechanic means a lot more then just twisting nuts and bolts!

http://www.katesretropage.be
Sa
Sam Van Tongerloo
mx2 wk rookie
Berichten: 252
Lid geworden op: Zo 19 Jul 2009, 21:04
Ik ben een..: motocross fotograaf, ik cross zelf niet
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Berichtdoor Sam Van Tongerloo Ma 25 Feb 2013, 06:40

ik dacht trouwens dat volledige namen vereist waren op dit forum ?
zoals altijd dus weer eentje dat zich bezig houd met ruzie maken...

als ge geen crossliefhebber bent : registreer u hier dan niet.
als ge iemand van het mx wereldje zijt : goed bezig man echt chapeau voor uw niveau...
0 x


585photo :
www.585photo.be
St
Steve Van Avondt
ama sx 250 champ
Berichten: 704
Lid geworden op: Za 02 Jul 2011, 14:31
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Berichtdoor Steve Van Avondt Ma 25 Feb 2013, 17:59

hij mag z'n naam zelf bekend maken,(overigens verplicht op dit forum)ik weet intussen wie het is..een piloot blijkbaar..hij heeft z'n intrede hier niet gemist.
van post 1 direct indruk gemaakt.
dacht eerst aan een 'groene' onruststoker..
0 x


Pa
Paul Verdonschot
world THQ sx champ
Berichten: 1552
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 10:36
Ik ben een..: een ex-competitierijder

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Berichtdoor Paul Verdonschot Ma 25 Feb 2013, 18:38

gewoon zijn naam hier in het groot opzetten ,en dan verwijderen vh forum !!!!!!!!!!!!!!!
0 x


paladin
Fo
Fonny Lambaerts
european champ mx2
Berichten: 232
Lid geworden op: Wo 15 Jul 2009, 08:38
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Westerlo

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Berichtdoor Fonny Lambaerts Ma 25 Feb 2013, 20:39

Allee, de Rob is na de afgelasting toch ergens gaan trainen dan?? Anders is em ook een janet..... :-)
0 x


Da
Damon Goyvaerts
50cc rider
Berichten: 15
Lid geworden op: Ma 27 Jul 2009, 23:40
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Berichtdoor Damon Goyvaerts Ma 25 Feb 2013, 23:50

Hier leesde iet zelle :) janette ofniee haha amai men botte
0 x


Ke
Kevin Nolmans
50cc rider
Berichten: 18
Lid geworden op: Wo 23 Dec 2009, 20:34
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Berichtdoor Kevin Nolmans Di 26 Feb 2013, 13:07

Het is stil aan de overkant! Hé rob VDW! Man man..
0 x


Kr
Kristof Winderix
80cc pilot
Berichten: 44
Lid geworden op: Zo 08 Nov 2009, 20:15
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM
Contact:

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Berichtdoor Kristof Winderix Di 26 Feb 2013, 18:42

zondag is lachen robke is zien of gij ook zoveel gaas kunt geven ne grote teut herre al is zien wie een jannet is dan ;-)
0 x


Ke
Kevin Nolmans
50cc rider
Berichten: 18
Lid geworden op: Wo 23 Dec 2009, 20:34
Ik ben een..: competitierijder, ik ben aangesloten bij een bond
Ik ben aangesloten bij..: VLM

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Berichtdoor Kevin Nolmans Wo 27 Feb 2013, 09:37

Kben benieuwd... Startnr en reeks?
0 x


Pe
Peter Moons
european champ mx2
Berichten: 248
Lid geworden op: Di 08 Sep 2009, 15:55
Ik ben een..: een ex-competitierijder
Ik ben aangesloten bij..: Geen van bovenstaande
Locatie: Hulshout

Re: VLM cross te linde - peer 23/24 februari AFGELAST

Berichtdoor Peter Moons Wo 27 Feb 2013, 11:31

rob vdw schreef:haha vbm das een goei
en ni gemogen tis ni da gy nooit moogd of op een ander moet gaan voor get te hebben dak da ook moe doen e loser

Man,man,man u belachelijk maken onder ne valse naam,als ge niet durft discucieren onder uwen echte naam blijf dan van dit forum, belachelijke. : :x :x :evil:P.S. Als ge ne man mee ballen aan uw lijf zijt dan maak je uw echte naam bekent en excuseert u zich tegenover de andere forum gebruikers, zo vallen de brokken nog te lijmen.
0 x


" TEAM GREEN KAWASAKI "

Terug naar “mx amateur”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

Aanmelden · Registreer