das diene verkozen groene dus, verkozen in district Boom en komt uit Hove
Man man wat een kasplant
Etienne Dierckx schreef:en blijkbaar kan hij ook niet de moeite doen om te antwoorden op een mail ... al iemand een antwoord gehad?
Geachte,
Voor alle duidelijkheid geef ik u hieronder mijn volledig standpunt mbt. het motorcrossen in Vlaanderen.
Wij hebben wel degelijk oren naar de noden van de Vlaamse motorcrossers.
Groen! wil dat de provinciebesturen en de Vlaamse sportminister het huiswerk van de vorige regering overdoen en zoeken naar meer en beter geschikte plaatsen om permanente motorcrossterreinen in te richten. Tot op heden was het niet mogelijk om haven- of zeehavengebieden, bedrijventerreinen en brownfields principieel in aanmerking te laten komen voor de inplanting van permanente omlopen met trainingsfaciliteiten voor gemotoriseerde en andere lawaaierige sporten. Dat is uiteraard al te gek, immers net die terreinen zijn het meest geschikt voor een permanente beoefening van de motorsport.
Wij willen dat de Vlaamse regering deze beperkingen opheft. Daardoor wordt het mogelijk om te zoeken naar meer geschikte terreinen.
Groen! wil dat die komen op terreinen waar de verstoring al zeer groot is, zoals grote knooppunten met weinig bewoning, industrieterreinen of havengebieden, als de druk op de natuur er niet te groot is. Dan kunnen er in elke provincie vergunde motorcrossterreinen komen. Die situatie kan aanvaardbaar zijn voor een groot deel van de Vlaamse bevolking.
Groen! verzet zich uitdrukkelijk tegen de aanleg van permanente motorcrossterreinen in de nabijheid van woon- en natuurgebieden. Daarvoor is de lawaai- en stofhinder vaak veel te groot. Niettemin moeten motorcrossers moeten ook een plek hebben om hun sport te beoefenen.
De permanente terreinen zijn ook nodig om een halt toe te roepen aan de diverse vormen van ontoelaatbaar wildcrossen, wat veel schade berokkent.
Met vriendelijke groeten,
Diederik Vandendriessche
bartelink niels schreef:Jongens,
Heeft de Infokrant van Groen! ook een naam? Of is het gewoon Groen!?
Ga ff wat opstellen, kijken of ie reageerd.
Reageerd ie niet, krijgt ie hem aangetekend..

di 8-12-2009 22:38 schreef:Geachte,
Voor alle duidelijkheid geef ik u hieronder mijn volledig standpunt mbt. het motorcrossen in Vlaanderen.
Wij hebben wel degelijk oren naar de noden van de Vlaamse motorcrossers.
Groen! wil dat de provinciebesturen en de Vlaamse sportminister het huiswerk van de vorige regering overdoen en zoeken naar meer en beter geschikte plaatsen om permanente motorcrossterreinen in te richten. Tot op heden was het niet mogelijk om haven- of zeehavengebieden, bedrijventerreinen en brownfields principieel in aanmerking te laten komen voor de inplanting van permanente omlopen met trainingsfaciliteiten voor gemotoriseerde en andere lawaaierige sporten. Dat is uiteraard al te gek, immers net die terreinen zijn het meest geschikt voor een permanente beoefening van de motorsport.
Wij willen dat de Vlaamse regering deze beperkingen opheft. Daardoor wordt het mogelijk om te zoeken naar meer geschikte terreinen.
Groen! wil dat die komen op terreinen waar de verstoring al zeer groot is, zoals grote knooppunten met weinig bewoning, industrieterreinen of havengebieden, als de druk op de natuur er niet te groot is. Dan kunnen er in elke provincie vergunde motorcrossterreinen komen. Die situatie kan aanvaardbaar zijn voor een groot deel van de Vlaamse bevolking.
Groen! verzet zich uitdrukkelijk tegen de aanleg van permanente motorcrossterreinen in de nabijheid van woon- en natuurgebieden. Daarvoor is de lawaai- en stofhinder vaak veel te groot. Niettemin moeten motorcrossers moeten ook een plek hebben om hun sport te beoefenen.
De permanente terreinen zijn ook nodig om een halt toe te roepen aan de diverse vormen van ontoelaatbaar wildcrossen, wat veel schade berokkent.
Met vriendelijke groeten,
Diederik Vandendriessche
Suz Haeck schreef:ikke ben niet zo beleefd gebleven zenne,
ff al men frustraties geuit tegen da snotjonk
Menheer kuch kuch
U propaganda is een regelrechte ramp, U ontneemd hier mensen hun werk, hobby en levenssloop, en u noemt zich iemand die zich inzet voor welzijn ?
goe bezig,
van mensen als u daar krijg ik het helaas een wurggevoel van in men keel, zo hevige braakneiging,
temeer omdat mensen van de mx en motorsporten ook belastingen betalen, voor groen, huisvuil, waterlopen enz en nemen wij u hobby daarom af ?
manneke die omlopen lagen er al, nog voor er van u nog maar sprake was, je zat nog ergens ver in een of andere teelbal van je vader
van zo gasten als jij daar wordt ik pas ziek van,
red u groen zonder andere daar verdikke mee de dupe te laten worden
geen wonder dat het hier in Belgie zo apenland is, als ze de helft van u personen er al zouden uitzwieren, zou al heel wat beter gaan in de samenleving, want het zijn van mensen zoals u dat de maatschappij verziekt
een grote mx fan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten